Lijf & Lijn alle pijlers

Plaats voor tattoo

23-04-2018 15:41 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi lieve forummers!

Hopelijk heb ik dit topic in de juiste categorie geplaatst..

Ik ben al een tijdje aan het denken over een tattoo die ik graag wil. Hoe het eruit moet zien weet ik al wel, maar nu kom ik uit op de volgende vraag: op welke plek laat ik mijn tattoo zetten?

Ik heb al twee tattoo's; een op mijn pols en een kleine op mijn enkel. Twee tattoo's los van elkaar op dezelfde plek (enkel of pols, of tegen over elkaar dus op de andere pols of enkel) vind ik een beetje een gek idee.. Dus ik dacht aan de binnenkant van mijn bovenarm aan de andere kant of de achterkant van mijn andere onderbeen. Maar toch twijfel ik...

Hebben jullie verschillende tattoo's, en zoja, waar?

En ik ben zelf ook best wel fors, dus ik vind mijn bovenarmen ook niet perse de meest mooie plek, evenals boven je bikinibroekje/ je zij onder je BH of dat soort plekken... hebben jullie advies?

Liefs! :cheer:
Als je de vogels hoort fluiten is het een goede nacht geweest
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er vijf. twee op mijn rug (een kleintje en een vrij grote), twee op de bolling van mijn bovenarmen en een rondom mijn enkel. Ik heb vooral naar het ontwerp gekeken op welke plek deze het mooist zouden uitkomen en, in overleg met de artiesten, de plekken gekozen. Het ligt dus vooral aan je ontwerp, lijkt mij.
Toevoeging: vanwege werk en sociaal 'stigma' er wél bewust voor gekozen dat alle tattoo's bedekt kunnen zijn zonder in de zomer met lange mouwen te moeten lopen.
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen tattoo's maar denk dat de plek heel erg af hangt van het ontwerp, wat Hasse zegt. Kun je daar iets meer over vertellen?

Alle reacties Link kopieren
Het wordt er eentje met rotsen aan de zee, met daar bovenop een huisje en nog wat details. Er zit als het ware een heel verhaal in verwerkt. Ik wil hem zelf ook graag kunnen zien, wat met een tattoo op je rug een ander verhaal wordt zonder spiegel. Qua formaat denk ik aan de lengte van een toiletrol hahaha! Qua breedte zo breed als het dunste stuk van je pols. Ik kon zo gauw geen ander voorbeeld bedenken.

Hopelijk hebben jullie nu een beetje een idee :p:
Als je de vogels hoort fluiten is het een goede nacht geweest
Alle reacties Link kopieren
Een redelijk lange, smalle dus. Dan is binnenkant onder of bovenarm denk ik wel mooi.
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Alle reacties Link kopieren
Klinkt heel mooi! Vind de binnenkant van je bovenarm hier ook wel een mooie plek voor. En het midden van je bovenrug ook maar dan kun je 'm zelf niet zien.

Alle reacties Link kopieren
Binnenkant onder/bovenarm lijkt me dan het mooist.

Zelf heb ik er 4, allebei m'n enkels, m'n pols en m'n linkerrib.
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Op je kont.
ik geef mn bek ook maar een douw
Binnenkant bovenarm inderdaad, als je 'm per se in het zicht wil.

Zelf heb ik er vier: een op mijn pols (zijkant pols, niet binnenkant), rug, ribben en achterkant bovenarm.
Alle reacties Link kopieren
[quote=Beter.Laat post_id=28418771 time=1524496140 user_id=28780]

:facepalm: :rofl:

Bedankt voor jullie reacties! Ik denk dat het toch ergens op mn bovenarm wordt, maar ik ga er nog eens goed over nadenken :cheer:
Als je de vogels hoort fluiten is het een goede nacht geweest

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven