Lijf & Lijn alle pijlers

Gezond de zomer in

24-04-2018 08:15 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben te zwaar en te dik en daar wil ik iets aan veranderen. Om te beginnen wil ik er 10 kilo af hebben, maar uiteindelijk zou 15 mooi zijn. Ik voel me niet fijn in mijn eigen lichaam en daarnaast is dit ook gewoon niet gezond. Na de zomer willen wij stoppen met anticonceptie en hopen we dat ik snel zwanger ben. Ik wil graag gezond een eventuele zwangerschap in. Dat zou een goede motivatie moeten zijn. Maar toch vind ik het lastig. Daarom een topic om met een (klein) groepje samen de strijd aan te gaan en elkaar te steunen als het nodig is! Ik wil proberen 1 keer per week te wegen, en het liefst op woensdag. Wie doet er mee?

Als je je gegevens dikgedrukt plaatst zet ik ze in de tabel.
NaamLengteGestartStartgewichtHuidig gewichtStreefgewichtTotaal
June1231.6423-04-201879.5-69-0
june123 wijzigde dit bericht op 24-04-2018 13:03
0.10% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
En hoe ga ik dat dan doen? Ik probeer gezond te eten, gewoon 3 keer per dag en gezonde tussendoortjes. Geen gekke dingen, gewoon normaal en in het weekend wat lekkers. Niet meer en, en, en, maar keuzes maken.

Daarnaast wil ik meer bewegen. Ik heb een zittend beroep, dus veel bewegen doe ik niet. Dus ik wil proberen elke dag de 10000 stappen te halen, door 's avonds nog een rondje te wandelen, de sportschool weer eens op te zoeken, de fiets te pakken in plaats van de auto etc.
Ja ik doe graag mee als dat mag!
Ben al een tijdje bezig maar val vaak terug.
Dit is wel een mooie stok achter de deur.
Ik schreef al ergens anders maar daar wordt het erg stil
Woensdag lijkt me een prima dag .

Evada35 1.80 start 79.5 streef: 72
Alle reacties Link kopieren
Hi Evada,

Omdat hier niet werd gereageerd ben ik ergens anders gaan schrijven. Afvalchallenge heet het topic. Misschien kun je daar ook mee schrijven?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven