Lijf & Lijn alle pijlers

Artistiek naakt (fotoshoot)

29-04-2018 18:44 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve forummers,

Ik wil mijn lichaam vastleggen met alle imperfecties die daarbij horen: naakt, maar op een smaakvolle, natuurgetrouwe en artistieke manier.

Nu ben ik op zoek naar een fotograaf die een artistieke naakt fotoshoot verzorgd. Op internet kwam ik al een aantal fotografen tegen, maar ik hoop op een aantal ervaringen.. Het is en blijft natuurlijk wel intiem ;-D

Voor de duidelijkheid: ik ben dus absoluut niet op zoek naar een erotische fotoshoot.

Liefs,

Ammenooitniet

Toevoeging: locatie van de studio maakt mij niet heel veel uit, als het de moeite is wil ik best een stukje reizen namelijk, maar ik woon in de Randstad.
ammenooitniet wijzigde dit bericht op 29-04-2018 19:03
14.03% gewijzigd
-
fotografen
Alle reacties Link kopieren
Wat is je doel met die foto's? Ze in een la leggen en er soms zelf naar kijken, of wil je dat anderen ze ook zien?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij wemelt het van dergelijke fotografen in Nederland!
Kies er eentje die bij je in de buurt woont?

Vaak hebben ze een voorkeur voor zwart wit, ik gruwel daar van. Alle leven verdwijnt uit een foto

Kleur = leven, zwart wit is de dood
Alle reacties Link kopieren
pejeka schreef:
29-04-2018 18:51
Wat is je doel met die foto's? Ze in een la leggen en er soms zelf naar kijken, of wil je dat anderen ze ook zien?
Ik wil er een of meerdere groot aan de muur hangen. Prachtig he? :P
-
Alle reacties Link kopieren
Ammenooitniet schreef:
29-04-2018 19:01
Ik wil er een of meerdere groot aan de muur hangen. Prachtig he? :P
Tja, als jij het geweldig vindt om naar een op canvas gedrukte foto van je eigen naakte lijf je kijken, niks mis mee, doen zou ik zeggen.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
Ammenooitniet schreef:
29-04-2018 19:01
Ik wil er een of meerdere groot aan de muur hangen. Prachtig he? :P
Bijzonder ;-D
Alle reacties Link kopieren
quattro35 schreef:
29-04-2018 18:58
Volgens mij wemelt het van dergelijke fotografen in Nederland!
Kies er eentje die bij je in de buurt woont?

Vaak hebben ze een voorkeur voor zwart wit, ik gruwel daar van. Alle leven verdwijnt uit een foto

Kleur = leven, zwart wit is de dood
Ik vind dus voornamelijk erotische fotoshoots en hoor graag ervaringen. En.. Ik ben dus ook zo'n zwart-wit type :D
-
Alle reacties Link kopieren
Soort Erwin Olaf, maar dan goedkoper.
Ik heb een tijdje geleden een vriendin gefotografeerd en dat was bijzonder goed gelukt. Had het nog nooit gedaan, fotografeerde vroeger veel maar geen naakt, maar het was echt superleuk om te doen. Inmiddels hebben al een aantal vriendinnen voor mijn lens gestaan. Vooraf had ik samen met vriendin op internet plaatjes gekeken en zo een idee gekregen wat we zouden willen bereiken. Misschien een vriendin vragen wat foto’s te maken? Bij een vriendin voel je je mogelijk ook meer op je gemak wat de foto’s ten goede komt.
Zet eens wat plaatsjes hier neer van wat jij mooi vindt.
Alle reacties Link kopieren
Govert de Roos?

Ik snap je behoefte want stiekem zou ik dit ook wel willen (weliswaar met wat meer glamour want zo ben ik nu eenmaal enzo)
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
http://bertschaeffer.com/model.html

Hij komt uit de randstad. Hele vriendelijke man, heel creatief.
Kijk eens op Zoom, daar kom je echt van alles tegen.
Ga naar de winkel, koop een Linda, kijk op blz. 87 en verder. Daar staat een fotoreportage. Van Erwin Olaf.
Bedoel je zo iets?
anoniem_368426 wijzigde dit bericht op 29-04-2018 19:18
6.78% gewijzigd
In Amsterdam:
Petra van Vliet maakt mooie foto's. Vind ik.
In een "powershoot".
Weet niet of ze ook naaktshoots doet.
anoniem_368426 wijzigde dit bericht op 29-04-2018 19:17
10.80% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik heb 2jr geleden bij Ton C Kroon een fotoshoot laten doen. Die was weliswaar semi-erotisch maar hij doet en kan vanalles. Heel prettig en luistert goed naar wat jij wilt. Zit in Utrecht (stad).
Alle reacties Link kopieren
Mooie site.
Net bekeken.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
quattro35 schreef:
29-04-2018 18:58
Volgens mij wemelt het van dergelijke fotografen in Nederland!
Kies er eentje die bij je in de buurt woont?

Vaak hebben ze een voorkeur voor zwart wit, ik gruwel daar van. Alle leven verdwijnt uit een foto

Kleur = leven, zwart wit is de dood
Gezellig.
Alle reacties Link kopieren
sterretje1 schreef:
29-04-2018 19:17
Ik heb 2jr geleden bij Ton C Kroon een fotoshoot laten doen. Die was weliswaar semi-erotisch maar hij doet en kan vanalles. Heel prettig en luistert goed naar wat jij wilt. Zit in Utrecht (stad).
Daar ben ik een aantal jaar geleden ook geweest, hele mooie serie foto's.
Ik heb toen gekozen voor "esthetisch naakt" maar het is maar net waar je voorkeur naar uitgaat.

https://www.tonckroon.com/
Voor Anybody kolumn. Of voor die nieuwe naaktshoot met A4 verhaal.
Alle reacties Link kopieren
Ontzettend bedankt allemaal! Ton C. Kroons portretten zijn exact wat ik zocht. Schrok stiekem wel een beetje van de prijs, maar daar wil ik ook niet op bezuinigen. Ik ga nog even sparen en dan is het moment daar! :heart:
-
Alle reacties Link kopieren
Succes joh.....leuk spaardoel....hoop dat het mooie foto's worden.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben vol slank zeg maar , maar Leuke ervaring gehad bij kunstzicht.nl gr Berta
anoniem_384809 wijzigde dit bericht op 12-05-2019 12:20
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ammenooitniet schreef:
01-05-2018 22:52
Ontzettend bedankt allemaal! Ton C. Kroons portretten zijn exact wat ik zocht. Schrok stiekem wel een beetje van de prijs, maar daar wil ik ook niet op bezuinigen. Ik ga nog even sparen en dan is het moment daar! :heart:
ehm...kan dat nog wel??
van zijn website:

ATTENTIE

Halverwege 2018 heb ik om medische redenen mijn status als 'professioneel fotograaf' achter me gelaten. Ton C. Kroon Fotografie is geen bedrijf meer. Fotograaf ben je voor het leven.

Deze website wordt over enige tijd vervangen door een website die meer bij mijn nieuwe status van 'goedwillende amateur' past. Tot dat moment oogt de site wat gehavend. Veel commerciële informatie is verwijderd of onbereikbaar gemaakt. Maar is nog veel inspiratie en om te bekijken voor de liefhebber. Mis je iets? Mail gerust!
liever een leuke hond in een restaurant dan zeurende kinderen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven