Lijf & Lijn alle pijlers

Balenciaga tassen, waar te koop???

17-05-2007 12:41 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een aantal jaar geleden werd ik verliefd op de tassen van Balenciaga. Ik heb verschillende nepvarianten (gehad), en mijn zwarte is nu echt 'op'. Ik wil eigenlijk wel een nieuwe, maar heb inmiddels een beetje gespaard, en wil toch wel een echte. Maar waar kun je die kopen?

Ik zoek me suf op internet, maar kan het niet vinden. Wie o wie kan me helpen?
Alle reacties Link kopieren
Balenciaga

Helaas niet in Nederland te koop. Bij internetshops heb ik ze ook nog nooit gezien. Misschien Net a Porter? Anders heb je een geweldig excuus voor een weekend New York (alsof je daar een excuus voor nodig hebt, haha).
Alle reacties Link kopieren
Op de website van ASOS hebben ze balenciaga. Echte dus.

Ik geloof dat er wel een wachttijd op zit, maar dan heb je ook wat.
Zijn ze hier niet te koop?

Ik dacht dat ik ze ooit gezien had in een winkel in de 9-straatjes in Amsterdam..

Heb er verder niet echt naar gekeken..



Misschien ebay, hoewel daar wel veel nep tussen zal zitten (met ong. de prijs van echt).



Succes.
Alle reacties Link kopieren
Bij Asos heb ik ze inderdaad gezien en ik heb ze op nog een site gezien. Maar goed, het is zo'n grote aankoop dat ik dat liever niet via internet wil doen, ik wil zo'n tas even goed kunnen bekijken en op internet kun je het toch slecht zien.
Alle reacties Link kopieren


Zijn ze hier niet te koop?

Ik dacht dat ik ze ooit gezien had in een winkel in de 9-straatjes in Amsterdam..

Heb er verder niet echt naar gekeken..





Je weet toevallig niet de naam van die winkel???
Alle reacties Link kopieren
in parijs en london zijn er winkels.

( balenciaga.com, zie storelocator ), niet zo heel ver weg en altijd leuke bestemmingen om te shoppen.




quote: goudvis30 reageerde



Zijn ze hier niet te koop?

Ik dacht dat ik ze ooit gezien had in een winkel in de 9-straatjes in Amsterdam..

Heb er verder niet echt naar gekeken..





Je weet toevallig niet de naam van die winkel???




Heb even lopen zoeken, maar ik denk dat dit het is:

Portonovo

Singel 350

Amsterdam

t: 020 4204077

f: 020 4204077



Open:

ma t/m za: 11.00 - 18.00

zo: 12.00 - 17.00
http://www.nlstreets.nl/shop.php?id=1477a





Hier kan je de winkel zien.
Alle reacties Link kopieren
http://www.nlstreets.nl/shop.php?id=1477a



Hier kan je de winkel zien.
amsterdam staat er niet bij op balenciaga.com
Alle reacties Link kopieren
Ik zag net op internet dat Van Ravenstein in de 9 straatjes Balenciaga verkoopt. Misschien hebben ze ook tassen, dus ik denk dat ik maar eens ga kijken dit weekend.
Bel ze anders eerst.. hoewel, 9 straatjes zijn wel eens leuk om doorheen te gaan.

En de PC Hoofdstraat?



Succes.. ben benieuwd wat je koopt en voor hoeveel.

Wil je die motorcycle model? Daar heb ik er 2 van.. wel nep, maar mooie kopie, van echt leer ook. Heerlijke tas, mooi model, enz.
Alle reacties Link kopieren
Succes.. ben benieuwd wat je koopt en voor hoeveel.

Wil je die motorcycle model? Daar heb ik er 2 van.. wel nep, maar mooie kopie, van echt leer ook. Heerlijke tas, mooi model, enz.





Ja, dat vind ik echt de mooiste. Daar heb ik er nu drie van, inderdaad ook nep, maar ik vind het echt een super model!
Alle reacties Link kopieren
online via:

www.brownsfashion.com (ze hebben nieuwe varianten binnen gekregen)

www.luisaviaroma.com

www.styledrops.com



Deze sites verkopen alleen échte designer spullen, te vergelijken met net-a-porter. Wil je met echte balenciaga kenners praten en info krijgen etc dan is "the purse forum" een aanrader!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven