Lijf & Lijn alle pijlers

Voor het eerst weer kilo’s erbij, moeite met de knop om

02-05-2018 20:46 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi!

Na 3 maanden was ik net 6,8 kilo kwijt, maar vorige week had ik na 2 weken geleden 1,3 kilo er weer bij. Ik heb vorige week 3 dagen gefeest, 3 katers gehad en nu vind ik het moeilijk om de knop weer om te zetten door de aangekomen kilo. Nu ben ik eerder geneigd om toch weer vettere/zoutere producten te gebruiken... lastig om weer de draad op te pakken.

Ik ben kilo’s kwijtgeraakt door heel veel te bewegen: af en toe sporten/hardlopen en heel veel wandelen. Daarnaast probeer ik bewust gevarieerd te eten. Niet altijd even gezond, maar ik houd er wel rekening mee áls ik eens iets ongezonders wil eten. Maargoed, nu wil ik de draad weer oppakken, maar ik vind het moeilijk de motivatie te behouden...
Alle reacties Link kopieren
Eet je eigen even helemaal ziek aan alles wat je lekker vind. Waarschijnlijk word je zo misselijk dat je er helemaal klaar mee bent
Alle reacties Link kopieren
En verder, wees niet al te streng voor jezelf. Die knop is miss ff lastig maar die heb je zo weer gevonden hoor.
6.8 - 1.3 is nog steeds 5.5 kg eraf

Niet je hoofd laten hangen, doorzetten. En af en toe de mist in kan gebeuren. De feestjes waren gezellig neem ik aan, ook wat waard toch
Tsja, wat wil je het meest? Feesten, zuipen, vreten? Of lekker fris en fruitig strak in het pak ? Jij mag kiezen...
Verstand (of eigenlijk vooral gevoel) op nul, hup doorgaan. :whip:
Alle reacties Link kopieren
Een psycholoog misschien die jou leert wat je tegen jezelf moet zeggen. Iets met kortetermijnbelang (eten) en langetermijnbelang (gezondheid, fitheid en uiterlijk? Of misschien helpt het als je de moraal erbij sleept (weg met dat slappe gedrag; we gaan de wereld bewijzen dat ik het juiste doe)? Of plezier (het lukt me nooit om mijn droomman 's nachts te boeien met die pens)?

Ik weet wat bij mij werkt maar dat werkt bij jou vermoedelijk niet.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Als je gevoelig bent voor de opinie van iemand die je hoog hebt zitten dan spreek je met die persoon af om een bepaalde prestatie te verrichten binnen een bepaalde tijd. Bijvoorbeeld: ik weeg nu 70 kg en over precies een week weeg ik 69 kg. Je correspondeert daar dan dagelijks over per app of e-mail en je vermeldt je gewicht daarbij.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven