Lijf & Lijn alle pijlers

Tastea: werkt het echt?

13-05-2018 09:05 33 berichten
Op Facebook komt steeds vaker voorbij dat bekende deze thee liken. Bekende waarvan ik zou denken dat die niet zomaar overal in geloven. Dus mijn vraag aan gebruikers: werkt het of niet?
Alle reacties Link kopieren
Up - zie hier steeds weer reclame van en vraag mij toch af hoe het mensen bevalt?
Ik hoef niet af te vallen maar zoek iets lekkers te drinken op mijn werk ipv koffie.
Dus wie heeft ervaring
Karma, en alles komt goed
Alle reacties Link kopieren
ADM schreef:
02-01-2020 19:22
Up - zie hier steeds weer reclame van en vraag mij toch af hoe het mensen bevalt?
Ik hoef niet af te vallen maar zoek iets lekkers te drinken op mijn werk ipv koffie.
Dus wie heeft ervaring
Er zijn zoveel smaakjes thee, waarom zou je dan dit drinken? Ga gewoon naar de supermarkt en er staan zo 30 smaken voor je neus.
Alle reacties Link kopieren
pamelacourson dat vraag ik mij dus ook zo af maar in de trein zie ik ze steeds meer dus vraag mij af wat het nou zo anders maakt.
Karma, en alles komt goed
Het is wel super lekker. Zelf ben ik niet van de wijn etc en het is voor mij “echt een traktatie” in de avond. Iemand anders haalt
Vooral de pop en chill vind ik goed. Ik hou van zoet en dat is deze thee.
Ik zie het zo dat iemand anders een fles wijn koopt, ik koop een pot thee. Gewone thee uit de supermarkt is ook prima en drink ik nog steeds veel, dit is alleen extra.
Alle reacties Link kopieren
Regenboogdame dank je voor je reactie. Zo zie ik thee dus ook maar ben een beetje uitgekeken op de normale smaakjes dus zoek wat anders.
Ik drink eigenlijk alleen water en thee dus zoek iets extra's en ik hou ook van zoet dus dat klinkt goed.
Is de beker een must have?
Karma, en alles komt goed
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het ook maar dan de gewone groene thee en een ijsthee variant. Ik vind de beker erg handig om mee te nemen en thee uit te drinken, ik geloof verder niet in deelden of afvallen van thee. Maar de groene thee is echt lekker en beker dus handig, ik zou wel wachten op een aanbieding ( met gratis beker bijvoorbeeld) want het is prijzig.
krulliebollie73 wijzigde dit bericht op 05-01-2020 16:12
Reden: Autocorrect foutje herstellen.
0.74% gewijzigd
ach.. ik doe ook maar wat..
Alle reacties Link kopieren
Maar wat is er dan zo lekker aan wat gewone thee niet heeft?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind zelf losse thee lekkerder dan een zakje. Verder is het niet beter dan andere goede losse thee. De beker is handig, het blikje is leuk.. dat maakt da5 ik het koop.
ach.. ik doe ook maar wat..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven