Lijf & Lijn alle pijlers

Zelfbruiner help?!

17-05-2018 22:34 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heey!

Ik heb even een vraagje voor mensen die er ervaring mee hebben.

Gelukkig heb ik de afgelopen weken een beetje zon kunnen vangen en is mijn lijkbleeke kleur veranderd in een inimini beetje bruin. 1 probleem echter (en dit is bij mij al jaren het geval) mijn onderbenen kleuren niet mee!! Hoe lang ik ze ook in de zon hou, ik blijf melkflessen houden. Persoonlijk vermoed ik dat dit komt door het scheren van mijn benen.

Nu wil ik graag de zon uit een potje proberen alleen ben ik bang dat dit geen mooi resultaat geeft. Kan iemand mij helpen?

1. Kan ik alleen mijn onderbenen insmeren en dan uitsmeren om het een beetje 'te mengen' met de kleur van mn bovenbenen?

2. Kan ik mijn onderbenen gewoon scheren of krijg je dan strepen in de zelfbruiner?

Alvast bedankt voor jullie advies!
Alle reacties Link kopieren
1. Nee, die gok niet nemen. Vaak zie je niet precies (tot) waar je uitgesmeerd hebt en dan krijg je vlekken. Gewoon je hele been doen, dan wordt je bovenbeen weliswaar ook iets donkerder maar dan heb je die natuurlijke overloop ook nog. Anders wordt het echt zo'n rare vlekkerige scheiding tussen zelfbruiner en been zonder zelfbruiner.

2. Je moet ervoor zeker goed je benen scheren en scrubben. Als je benen gebruind zijn haal je het er weer een beetje af als je scheert, ja.
Ik heb in een ver verleden ervaring met zelfbruiner van Hema en de zelfbruiner bodylotion van Dove. Beide geen succes bij de een zat ik onder de vlekken ondanks heel goed uitsmeren en bij de ander werd ik gek van de jeuk.

Als je gaat smeren eerst heel goed scrubben en alles goed uitsmeren en hopen op het beste. Ik zou dan wel je hele been pakken.
Alle reacties Link kopieren
er schijnt nu een hele fijne goede te zijn ,insta glow, bij van die dames te bestellen die van die beauty producten verkopen online en facebook etc, kan zelfs op gezicht gebruiken, en zeggen dat hij niet vlekt,, maar geen ervaring mee
Alle reacties Link kopieren
St Moriz met een tanning mitt opbrengen. Vooraf srubben, ontharen en hydrateren.
1: Ik ou dat niet doen. Zonde als je vlekken of strepen krijgt.

2: Ik gebruik St. Tropez (of bondi sands) met zo'n tanning mitt. Dag ervoor scrubben en ontharen en body lotion op de plekken met dikke huid (elebogen, hielen en knieen) dan de dag erna aanbrengen voor een mooier resultaat. Ik heb altijd een mooie egale tan zonder te bakken in de zon.
Alle reacties Link kopieren
Ik had vorig jaar de doekjes van Kruidvat, helemaal goed!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik Body Legs Magic Drops Zelfbruiningslotion van Collistar. Deze kan je mengen met je eigen body lotion en daardoor rustig opbouwen en heb je niet direct dat heftige resultaat. Bij mij is dan ook pas heel lichtjes te zien waar ik ben gestopt, Succes! Bij mij kleurt mijn lijf ook lichtjes behalve mijn benen en onderbenen helemaal lastig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven