Lijf & Lijn alle pijlers

Virtual gastric band

23-05-2018 20:30 18 berichten
Afvallen met een virtuele maagband. :)
Via youtube heb ik dit weekend en gisteravond naar een zo’n ding geluisterd. Geen idee of het echt werkt om af te vallen maar vooral gisteravond voelde ik me wel gehypnotiseerd. Op een gegeven moment begon me hart snel te kloppen toen ik op de stretcher lag en door de zusters naar de operatiekamer werd gebracht. Hahaha dit gebeurt niet in het echie maar zo voelde het wel. Ook toen de dame tijdens de hypnosesessie zei dat ik iets kouds zou voelen op me buik voelde ik het echt!! :-o

Heeft er iemand hier ervaring mee?
Alle reacties Link kopieren
Klinkt spannend! Eet je al minder?
Er is een topic over geweest, maar dat bleek zelf-reclame te zijn
voor een hypnosepraktijk in een grote Nederlandse stad.

Als je gedachten zijn ingesteld op matig eten
dan zal je ook matig eten.

Hoeveel kilo wil je afvallen?
Stop de persen.
Geen maagoperaties meer nodig.
Je valt nu vanzelf af met hypnose.
Tornacense schreef:
23-05-2018 20:38
Stop de persen.
Geen maagoperaties meer nodig.
Je valt nu vanzelf af met hypnose.
Sommige mensen stoppen met roken
met hulp van hypnose.

Het kan je een stapje helpen om gewoontes te doorbreken,
om je gedachten sterker te maken.
Maar uiteindelijk moet je het toch zelf doen
en zelf willen.
Ik zou het zelf niet doen, want ik vind het eng.

Op YouTube heb ik een hypnose-hond gezien.
Zelfs jury-lid Simon van BGT begon te gapen.
Piep--zei-de-muis schreef:
23-05-2018 20:37
Klinkt spannend! Eet je al minder?
Ik heb vandaag best gezond gegeten en niet gesnoept wat voor mij een uitdaging is. Of dat te danken is aan die hypnosesessies weet ik nog niet.
Het wordt aangeraden om het een paar weken te beluisteren. Dus wie weet... het kost in ieder geval geen cent en je valt erdoor makkelijker in slaap ook. Dubbel whammie :biggrin:
Abigail__ schreef:
23-05-2018 20:38
Er is een topic over geweest, maar dat bleek zelf-reclame te zijn
voor een hypnosepraktijk in een grote Nederlandse stad.

Als je gedachten zijn ingesteld op matig eten
dan zal je ook matig eten.

Hoeveel kilo wil je afvallen?

Ik zou ca 10kilo willen afvallen.
Alle reacties Link kopieren
Voor 10 kg heb je geen maagband nodig, ook geen hypnose maagband.

Heb je trouwens enig idee waar dat filmpje vandaan komt? Hypnose werkt niet voor niets... Wie weet wat er allemaal gezegd wordt tegen je.

Wat mensen al niet doen om geld te besparen o_o
Adem in, adem uit, en herhaal indien nodig ;)
OpenHaardVuur schreef:
23-05-2018 21:19
Voor 10 kg heb je geen maagband nodig, ook geen hypnose maagband.

Heb je trouwens enig idee waar dat filmpje vandaan komt? Hypnose werkt niet voor niets... Wie weet wat er allemaal gezegd wordt tegen je.

Wat mensen al niet doen om geld te besparen o_o
Ik heb op youtube gezocht op virtual gastric band. Geen idee welk filmpje het was. Die van gisteravond was een vrouw en werkte bij mij beter dan die andere ervoor (was een man). Ik bedoel daarmee te zeggen dat ik in me onderbewust zijn echt hetgeen voelde wat ze zei in dat filmpje. Het was echt bizar want ik wist ergens wel dat het niet echt was maar toch kon ik me ogen niet openen tijdens de sessie. o_o
Alle reacties Link kopieren
Ik zeg ook niet dat de hypnose niet werkt, maar je weet vantevoren helemaal niet wat er gezegd wordt. Ik neem daarbij ff aan dat je nog nooit door een echte hypnotherapeut behandeld bent. Hoe weet je dat diegene die dit filmpje heeft geüpload geen rare gedachten in je hoofd plant? En hoe stop je de hypnose als je daar geen ervaring mee hebt?

En ja, ik ben meerdere keren gehypnotiseerd en ben daarbij meerdere keren gewezen op wat de gevaren zijn.
Adem in, adem uit, en herhaal indien nodig ;)
OpenHaardVuur schreef:
23-05-2018 21:39
Ik zeg ook niet dat de hypnose niet werkt, maar je weet vantevoren helemaal niet wat er gezegd wordt. Ik neem daarbij ff aan dat je nog nooit door een echte hypnotherapeut behandeld bent. Hoe weet je dat diegene die dit filmpje heeft geüpload geen rare gedachten in je hoofd plant? En hoe stop je de hypnose als je daar geen ervaring mee hebt?

En ja, ik ben meerdere keren gehypnotiseerd en ben daarbij meerdere keren gewezen op wat de gevaren zijn.

Wat ik me nog kan herinneren is dat er naast de virtuele operatie ook gezegd werd dat je gezond zal eten, kleinere porties zal nemen enz.
Wat bedoel je precies met gevaren?
En ondertussen planten ze een terreur attack in je hoofd die je moet uitvoeren als iemand een bepaald woord tegen je zegt

Of elke keer moet je 1000 euro overmaken naar iemand.

O_O
Lillybit schreef:
23-05-2018 22:03
En ondertussen planten ze een terreur attack in je hoofd die je moet uitvoeren als iemand een bepaald woord tegen je zegt

Of elke keer moet je 1000 euro overmaken naar iemand.

O_O
Hahaha. Je zit niet in een of andere trance hoor. Je weet wel degelijk wat er word gezegd!
Ibelize schreef:
23-05-2018 22:17
Hahaha. Je zit niet in een of andere trance hoor. Je weet wel degelijk wat er word gezegd!
Ik heb teveel films gekeken :P
Het lijkt me doodeng om onder hypnose te gaan/zijn.
Die gast vroeger Rasti Rosti liet mensen echt rare dingen doen.

Ben wel heel benieuwd of het werkt.
Alle reacties Link kopieren
Hoe weet je zo zeker dat je niet in een trance zat? Je zei zelf dat je je ogen niet kon openen...
Adem in, adem uit, en herhaal indien nodig ;)
Lillybit schreef:
23-05-2018 22:23
Ik heb teveel films gekeken :P
Het lijkt me doodeng om onder hypnose te gaan/zijn.
Die gast vroeger Rasti Rosti liet mensen echt rare dingen doen.

Ben wel heel benieuwd of het werkt.
Rasta Rosti :D maar ik weet wie je bedoelt. Ik vond het leuk toen hij eenmaal gestopt was met die shows, want dat waren het, en een paar trucjes uitlegde.
Supersimpel en ja, het werkt echt maar het zijn en blijven trucjes en alles is volkomen verklaarbaar wat daar gebeurde. Hij kreeg er genoeg van om steeds dezelfde geintjes uit te halen daarom is hij toen gestopt. Grappig dat zoveel mensen toch willen geloven dat alles 'echt' is.
Linkje?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven