Lijf & Lijn alle pijlers

Neuspiercing

29-05-2018 10:01 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hellow,

Gister werd ik 35 hele jaren oud en heb ik een neuspiercing laten zetten. Dit omdat ik al ongeveer 10 jaar een neusringetje wil, je weet wel zo'n beschaafd dun ringetje :)

Dit topic gaat er nou niet perse over of ik het op mijn 35e nog wel kan maken om een neuspiercing te laten zetten, of dat het wel of niet raar/aso/etc is maar ik vroeg mij dus af of er meer mensen zijn die op 'latere' leeftijd een piercing in het gezicht hebben laten zetten?

groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Nee.
Voor mij is zo'n ringetje niet beschaafd, hoe dun hij ook is 😉
Alle reacties Link kopieren
Ik ben van plan een gouden kroon te laten plaatsen maar daar hebben ook veel mensen een mening over. Don't care.
Ik vind een neuspiercing helemaal gaaf! Ik heb er alleen de neus niet voor... Dus good for you! Ik heb al jong piercings laten zetten, in een tijd toen nog bijna niemand ze had, alleen ik heb ze juist verwijderd. Ik was op banenjacht, wilde niet dat mijn gesprekspartners al op voorhand een oordeel zouden hebben.
anoniem_367599 wijzigde dit bericht op 29-05-2018 10:20
4.15% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik had hem op mijn 13de. Toen ik een bril kreeg weggedaan omdat ik het te druk vond in mijn gezicht. Achteraf heel blij mee, want je ziet er niets van.

Op mijn 20ste wel een traguspiercing laten zetten (dat stukje oor wat aan je gezicht vastzit). Die is ook weg inmiddels, maar die zou ik wel weer terug willen eigenlijk.
Gefeliciteerd! Als je er het type voor bent erg leuk :)

Ik heb 2 gaatjes in mijn neus laten prikken toen ik 25 was. Ik had 2 hele kleine knopjes naast elkaar.
Geen ringetje want dat stond mij niet mooi.


Heb ze er op mijn 35/36e oid uitgehaald toen ik een enorm tokkie wijf zag die exact hetzelfde had. Toen was het voor mij verpest.
Lily1504 schreef:
29-05-2018 10:15
Ik heb al jong piercings laten zetten, in een tijd toen nog bijna niemand ze had

Dit vind ik altijd zulke rare opmerkingen. Net als tattoos laten zetten toen het "nog niet hip" was. Nou én?

Tattoos en piercings zijn er al sinds honderden jaren. In India wordt er al sinds de 16e eeuw gepiercet.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er al eentje sinds ik 12/13 ben, ben nu 30 en draag hem nog steeds. Soms een keer niet omdat ik er geen zin in heb. Ook met een klein knopje of klein gouden ringetje. Leuk hoor.
Internagelaktisch
Pipistrello schreef:
29-05-2018 10:37
Dit vind ik altijd zulke rare opmerkingen. Net als tattoos laten zetten toen het "nog niet hip" was. Nou én?

Tattoos en piercings zijn er al sinds honderden jaren. In India wordt er al sinds de 16e eeuw gepiercet.
Sjongejonge, je kunt hier op dit forum weinig zeggen zonder dat iemand weer loopt te zeiken en over je heen valt. Ik bedoelde er helemaal niet mee dat ik eerder hip was dan anderen, man man! Ik had gewoon al heel jong piercings, toen iedereen het nog tokkie vond, misschien had ik dat dan beter kunnen zeggen. Nu is een piercing de normaalste zaak van de wereld, op welke leeftijd je ze ook laat zetten. Maar waarom zit ik me eigenlijk te verdedigen om iets waar ik helemaal niets mee bedoelde, doei!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind al die koperen ringen om je nek wel mooi. Alleen ik ben niet Thais en dan lijkt het of ik tot de Longneck cultuur wil horen of dat ik een westerse aansteller ben.

Wel warm en zwaar al dat metaal.
Dan moet het maar zoals het kan
Ik vind vooral hoe je er verder uitziet doorslaggevend of ik zoiets mooi vind of niet.
Ik heb er zelf eentje gehad en paste bij mij. Toen.

Nu niet meer, net zoals mijn wenkbrauwpiercing en de 10 gaatjes in mijn oren.
Nu draag ik sowieso nog amper sieraden. Hou van clean, strak in vormen en geen tierelantijntjes.


Vind het bij de Bonprix/Miss Etam ( jaja ze hebben ook wel eens een leuk kledingstuk, ik weet het) dames of hotter the my daughter types, vaak door hoe ze verder uitzien ,met piercings er niet beter op worden.

Maar eigenlijk gaat het erom of jij het mooi vind staan. ;)
Alle reacties Link kopieren
Lucifer2018 schreef:
29-05-2018 10:55
Ik vind vooral hoe je er verder uitziet doorslaggevend of ik zoiets mooi vind of niet.
Ik heb er zelf eentje gehad en paste bij mij. Toen.

Nu niet meer, net zoals mijn wenkbrauwpiercing en de 10 gaatjes in mijn oren.
Nu draag ik sowieso nog amper sieraden. Hou van clean, strak in vormen en geen tierelantijntjes.


Vind het bij de Bonprix/Miss Etam ( jaja ze hebben ook wel eens een leuk kledingstuk, ik weet het) dames of hotter the my daughter types, vaak door hoe ze verder uitzien ,met piercings er niet beter op worden.

Maar eigenlijk gaat het erom of jij het mooi vind staan. ;)
Daar heb je wel gelijk in hoor.. Ik ben wel een beetje Punk, zit ook best wel onder de tattoos maar kan alles bedekken en wat er wel zichtbaar is, is erg bescheiden. Ik hou er tot op zekere hoogte wel rekening mee. Over het algemeen krijg ik uit mijn omgeving alleen maar positieve reacties :)
Lily1504 schreef:
29-05-2018 10:40
Sjongejonge, je kunt hier op dit forum weinig zeggen zonder dat iemand weer loopt te zeiken en over je heen valt. Ik bedoelde er helemaal niet mee dat ik eerder hip was dan anderen, man man! Ik had gewoon al heel jong piercings, toen iedereen het nog tokkie vond, misschien had ik dat dan beter kunnen zeggen. Nu is een piercing de normaalste zaak van de wereld, op welke leeftijd je ze ook laat zetten. Maar waarom zit ik me eigenlijk te verdedigen om iets waar ik helemaal niets mee bedoelde, doei!
Tongpiercings zijn helemaal niet de normaalste zaak van de wereld. Veel piercers zetten ze ook helemaal niet meer. En vaak zijn het juist nu bepaalde typjes. No offence. ;-)

Vroeger was het cool. Nu is het onder de jongeren een beetje zoals roken.. niet heel slim als je het doet.
Lucifer2018 schreef:
29-05-2018 11:03
Tongpiercings zijn helemaal niet de normaalste zaak van de wereld.

Oh die heb ik ook gehad. Wel vroeger hoor, toen het hip was. :proud: :proud:
Pipistrello schreef:
29-05-2018 11:06
Oh die heb ik ook gehad. Wel vroeger hoor, toen het hip was. :proud: :proud:
Ja precies. :-D
Lucifer2018 schreef:
29-05-2018 11:03
Tongpiercings zijn helemaal niet de normaalste zaak van de wereld. Veel piercers zetten ze ook helemaal niet meer. En vaak zijn het juist nu bepaalde typjes. No offence. ;-)

Vroeger was het cool. Nu is het onder de jongeren een beetje zoals roken.. niet heel slim als je het doet.
Maar waar heb ik het over tongpiercings dan? Ik heb het over piercings, dus piercings in zijn algemeen. Ik weet niet of het bepaalde types zijn, vind dat erg kort door de bocht. En zeker een neuspiercing zie je volgens mij nog best heel vaak onder (jonge) meiden.

Of het slim is om een piercing te zetten, weet ik ook niet. Ik zou het nu niet meer doen denk ik, al blijf ik het erg mooi vinden. Maar ligt er ook aan hoe je er verder uitziet. En het ligt er ook aan wat je in je dagelijks leven doet, of wilt doen denk ik. Voor een baan bij de klantenbalie van de ABN Amro hoef je waarschijnlijk niet aan te komen als je een piercing in je gezicht hebt. Maar er zijn ook veel vrije beroepen waar het prima kan. Ikzelf heb altijd voor de klas gestaan met twee piercings in mijn gezicht. Maar wat ik eerder al zei, ik denk ook dat het aan jezelf ligt, hoe je je presenteert. Je hebt inderdaad de tokkies met enorme ringen in hun wenkbrauwen, ik had een heel klein staafje, met hele kleine balletjes. Het viel de mensen om mij heen niet eens op dat ik hem niet meer droeg.
anoniem_367599 wijzigde dit bericht op 29-05-2018 11:21
2.24% gewijzigd
foutje
Alle reacties Link kopieren
Lucifer2018 schreef:
29-05-2018 11:03
Tongpiercings zijn helemaal niet de normaalste zaak van de wereld. Veel piercers zetten ze ook helemaal niet meer. En vaak zijn het juist nu bepaalde typjes. No offence. ;-)

Vroeger was het cool. Nu is het onder de jongeren een beetje zoals roken.. niet heel slim als je het doet.
Nu ben ik benieuwd naar de types die in jou gedachte de tongpiercing hebben :-)
yourlocalhero wijzigde dit bericht op 29-05-2018 11:23
Reden: B-tje tekort
0.23% gewijzigd
yourlocalhero schreef:
29-05-2018 11:17
Nu ben ik benieuwd naar de types die in jou gedachte de tongpiercing heb en :-)


Ik heb een beetje ordi collega met nét iets te strakke kleding in felle kleurtjes die te pas en te onpas haar lap laat zien met piercing erin.
Alle reacties Link kopieren
Voor een boer kan een neusring wel handig zijn om een agressieve stier te kunnen hanteren. :p

Maar ik begrijp best dat je een gevoel van vrijgevochtenheid kan krijgen alleen door iedereen luid en duidelijk te laten zien dat jij toch doet wat je wil en juist als zij niet mooi vinden. Telkens als iemand er iets van zegt laat je er een bijzetten! ;-)
Dan moet het maar zoals het kan
Alle reacties Link kopieren
Pipistrello schreef:
29-05-2018 11:19
Ik heb een beetje ordi collega met nét iets te strakke kleding in felle kleurtjes die te pas en te onpas haar lap laat zien met piercing erin.
Hahaha ja die zijn er.
Het leukste is niemand ziet aan mij dat ik er eentje heb en je hoort het niet.
Ik ben ook totaal niet ordi, juist rustig en beschaafd :-)
Alle reacties Link kopieren
Het duurt nog een hele tijd voor ik 35 ben, maar zou het niet uitsluiten dan een piercing in het gezicht te nemen.

Als ik dat tegen die tijd leuk zou vinden, waarom niet? Mensen hebben overal een mening over, je kunt niet iedereen tevreden stellen en dan draag je gewoon uit wie je bent. Vind het zeker niet per definitie asociaal o.i.d., dat heeft meer met het complete plaatje/ uitstraling te maken en heeft wat mij betreft echt niet betrekking tot een piercing.

Overigens heb ik zelf ook piercings, niet in het gezicht.
Alle reacties Link kopieren
Zelf ben ik te oud om dat te doen wat anderen niet mooi vinden juist omdát ze het lelijk vinden. Ze zijn daar toch niet belangrijk genoeg voor. Ben je gek!

Als puber liep ik wel met alle kleuren haar maar ik ging niet opscheren. Ik begreep ook niet zo goed wat daar de kick van was. Ik probeerde er wel achter te komen maar de meisjes die dat deden leken juist ongelukkig.
Dan moet het maar zoals het kan
Als jij het leuk vindt dan is het goed en het enige wat telt.
Alle reacties Link kopieren
Pipistrello schreef:
29-05-2018 10:37
Dit vind ik altijd zulke rare opmerkingen. Net als tattoos laten zetten toen het "nog niet hip" was. Nou én?

Tattoos en piercings zijn er al sinds honderden jaren. In India wordt er al sinds de 16e eeuw gepiercet.
overig/van-welke-uitspraken-krijgen-jul ... ges/403722
Voor de mopperkonten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven