Lijf & Lijn alle pijlers

10 kg afvallen (of meer), het vervolg

03-06-2018 17:30 48 berichten
Hierbij het vervolg van het vorige topic (als ik heb uitgevogeld hoe ik een link kan maken naar het vorige topic zal ik die nog toevoegen!).
Voel je welkom om mee te schrijven: ervaringen, tips, worstelingen en prestaties waar je trots op bent.....we delen ze hier.

Ik zal de tabel elke zaterdag bijwerken. Wil je daaraan toegevoegd worden of moet er een nieuw gewicht in, geef dat dan aub dikgedrukt aan in je bericht. Overigens is de tabel géén verplichting, een ieder die af wil vallen en behoefte heeft aan motivatie is welkom om mee te schrijven!
NaamLeeftijdGewicht/streefTotaal afgevallen
Lea323671.5 / 68-12.7
Friez47104.8 / 99.5-35.7
pwentje3284.4 / 75-0.4
Hetvrijewoord45? / 70-8.0
anoniem_208025 wijzigde dit bericht op 06-06-2018 21:54
13.84% gewijzigd
Ha Lea ik heb je weer gevonden!
zal ik mijn gegevens ook even doorgeven.
Naam Friez
leeftijd 47
gewicht: 140,5 / 99.5
totaal afgevallen -35.7
Top! Nou nog wat meer aanwas hahaha. Wat kan ik voor jou in de tabel zetten?
Hier gaat het weer aardig maar niet snel, sinds een week of drie bijna niets afgevallen, soms maar 1 ons per week. Nou ja, alles in de min is uiteraard goed.
Momenteel eet ik zeker drie keer per week soep, heerlijk. Ik neem dan van die verse soeppakketten, scheelt zooeken in de supermarkt.
Grote struikelblok blijft toch wel voldoende drinken...
ik heb net 4 dagen dorpsfeest achter de rug, en ben ik even los gegaan. Vrijdag as weer op de weegschaal, moet het nu weer gaan oppakken. Nog 5 kilo eraf, en dan ben ik eerst op mijn eerste doel. Dan ga ik in de zomer, stabiliseren en dan nog een keer 10 kilo eraf.
Alle reacties Link kopieren
hoiiii mag ik meeschrijven ?

ik ben pwentje, 32 jaar en ik woon in noord holland.
ik heb hiervoor 3 x Cambridge 500 gevolgd en het op gewicht blijven is en blijft het moeilijkste.

pwentje 84,8 kg/75 kg

ik ga nu proberen gewoon minder en bewuster te eten.
Pwentje welkom om mee te schrijven. Ik zal morgen achter de pc jullie gegevens even in de tabel zetten.

Met name het bewust eten is denk ik heel belangrijk.
Alle reacties Link kopieren
vanmorgen woog ik 84,4 kg.

gister niet veel gegeten :

half stokbrood met gerookte zalm ( brunch)
400 gram rode bieten met zilveruitje, augrukjes, hele appel, een halve ui en een beetje yoghurt dressing
1 glas wijn.

ik had nog kwark mee met een banaan maar ik zat de hele avond vol.

vandaag gegeten :

2 mais broodjes met roomboter en kaas
en 250 gram magere kwark met een banaan
vanavond macaroni
2 merci
paar blokjes kaas
een glas wijn
Alle reacties Link kopieren
vanmorgen 83.5 kg

vandaag ga ik eten

2 broodjes met ham en kaas
beetje mango
macaroni
appel
kwark met banaan
een biertje
een turkse pizza met doner
pwentje wijzigde dit bericht op 07-06-2018 10:09
14.94% gewijzigd
Is er nog plek voor iemand?
hoi hetvrijewoord, ja hoor er kunnen altijd mensen bij
Ok komt ‘ie:

45 jaar
1.72
Op 21-4 woog ik: 87,6 (slik)
Inmiddels 8 kilo afgevallen.

Ik eet wat bewuster, drink bijna alleen nog maar water, ben gestopt met snoepen en snaaien en let op de koolhydraten.

Door bepaalde medicatie ben ik de afgelopen paar jaar enorm aangekomen. Ik woog altijd rond de 65 kilo... Ik ben realistisch en wil in elk geval afvallen naar 70 kilo.
Dat is een mooi streven hetvrijewoord!
ik ben na maandag weer begonnen met mijn produkten, en oh wat is het lastig. Ben nog moe van het feest, zit de hele dag weer op het toilet, slaap snachts niet al te best. Even doorbijten dus.
Vrijdag extra werken en zondag een grote cateringopdracht. Ben blij als het weer maandag is, dan kan ik bijkomen op het werk :D
Goed bezig allemaal! Ik had gisteren een bbq en heb echt te veel gegeten....achteraf veel spijt van. Hoop zaterdag wel positief resultaat op dr weegschaal!
Friez is jouw huidige gewicht 140.5? Of 102.8? (Als ik -37.7 Doe kom ik daar op uit. En streven is dan 99.5?

En Hetvrijewoord, welkom! Wat is jouw huidige gewicht? Probeer het zo goed mogelijk en zonder fouten in de tabel te zetten!
totaal 35,7 kilo afgevallen, dat is 104,8 kilo op dit moment.
Je bent hier dus ineens 2 kilo lichter hahaha. Ging het maar zo eenvoudig.... Ik zal het even aanpassen
dat zou wel heel handig zijn Lea
Alle reacties Link kopieren
vandaag gegeten:

broodje hagelslag
lunchen in de stad makreelsalade met 2 sneden brood
voor vanmiddag heb ik nog een bak kwark met 2 bananen en 2 appels
Zo, morgen weer het wekelijkse weegmoment. Ik ben heel benieuwd want ik heb wat uitglijders gemaakt deze week.... o.a. te veel gegeten bij een bbq dinsdag.
Hoe was jullie week?
Deze week voor het eerst sinds twee maanden echt gezondigd (3 pizzapunten, stuk chocolade, stroopwafel) en dat merk ik: eergisteren even gewogen en gelijk een kilo aangekomen...

Moet mijzelf weer even een schop onder mijn kont geven.

Huidig gewicht komt morgen!
Alle reacties Link kopieren
ik ben ook heel erg benieuwd wat ik morgen weeg.
het gaat niet altijd goed maar dat probeer ik dan weer te compenseren met de andere maaltijden.
ik heb nu laatst tijd veel stress en dat is niet handig met eten.
of ik ben misselijk en ik eet weinig of ik krijg later echt honger en kies waar ik zin in heb....

vandaag had ik als lunch: patat, frikandel en 6 vlammetjes
en nu met moeite bak kwark met een appel

dus daar zit echt wel een verbeterpunt.
ben vandaag weer op de weegschaal geweest en was 0,7 kilo gegroeid. Maar ja, 4 dagen feest gehad in het durp, dan krijg je dat. En het was ingecalculeerd, dus op zich prima. Nu weer het ritme krijgen, dat wordt/is lastiger zeg maar. Morgen een date, vandaag een bijeenkomst, zondag een catering regelen voor 100 personen. Dusss lastig.
Alle reacties Link kopieren
vanmorgen gewogen en ik weeg nu 83.2 kg.

klinkt allemaal wel heel gezellig friezinnetje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven