Lijf & Lijn alle pijlers

Gaatjes doorprikken ja of nee?

15-06-2018 21:38 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb voor het laatst oorbellen 3 jaar geleden ingehad en ik had ze toen ongeveer 1 jaar in. Ik durf ze niet opnieuw te prikken, maar ik denk dat doorprikken wel zou kunnen lukken omdat ze nog wel zichtbaar zijn en als ik er in knijp voel ik ook een gat. Zal ik het doen of opnieuw laten schieten?
Zelf
Alle reacties Link kopieren
Met prikken bedoel ik schieten en doorprikken gewoon doorprikken
Laat maar piercen, dan weet je zeker dat ze goed zitten.
Alle reacties Link kopieren
Anoniem123_xo schreef:
15-06-2018 21:42
Met prikken bedoel ik schieten en doorprikken gewoon doorprikken
Is het dan niet handiger om dat in je OP aan te passen als je daar dus iets anders schrijft dan wat je bedoelt?
Alle reacties Link kopieren
Heb je hef zelf wel al geprobeerd met een oorbel? Kan me niet voorstellen dat het zo snel dichtgroeit.
Ik had al 15 jaar geen oorbellen gedragen en toen zag ik heel mooie bij de juwelier. Ik dacht, is vast dichtgegroeid. Jammer dan! Maar een meisje daar friemelde ze zo weer in mijn oren. Hoefde niet opnieuw geschoten te worden. Ik heb voor de zekerheid wel sterilon gebruikt, maar dat was meer een placebo :-D
Alle reacties Link kopieren
Laat het een vriend(in) doen. Die heeft beter zicht op de achterkant en voorkomt scheef prikken. Komt waarschijnlijk wel een prop talg uit.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen gaatjes dus kan ik kiezen tussen clips en magneetjes. Nog niet zo lang geleden had ik ook kleefoorbellen; een kaartje met vijf modellen. Die kon je gewoon plakken; er zat speciale lijm aan. Ooit als aardigheidje gekregen. Gouden schijfjes met een steentje in het midden.
Dan moet het maar zoals het kan
Alle reacties Link kopieren
tv-icoon schreef:
15-06-2018 22:36
Ik heb geen gaatjes dus kan ik kiezen tussen clips en magneetjes. Nog niet zo lang geleden had ik ook kleefoorbellen; een kaartje met vijf modellen. Die kon je gewoon plakken; er zat speciale lijm aan. Ooit als aardigheidje gekregen. Gouden schijfjes met een steentje in het midden.
Je draagt dus wel graag oorbellen, hoe komt het dat je geen gaatjes hebt?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven