Lijf & Lijn alle pijlers

Bikinilijn/bilnaad laseren (ontharen)

17-06-2018 16:46 14 berichten
Hoewel ik met mijn Philips Lumea wel enigszins effect heb op mijn benen, is dat niet op de bikinilijn. (Ik doe “alles”, best pijnlijk ook nog wat het op de benen zeker niet is)

Ik zit er daarom over te denken om als ik eind augustus nog geen effect heb, het “van onderen” te laten laseren met de Soprano Ice.
Waarom eind augustus? Omdat ik nu een pakket van 8 behandelingen voor de oksels heb, in augustus de derde behandeling krijg, en ern pakket met alleen Soprano 6 behandelinhen heeft. (Het pakket met 8 behandelingen heeft 3 behandelingen met een andere laser, ik weet niet of dat echt nodig is)

Ik zit momenteel bij Change maar ik weet niet of ik voor mijn bikinilijn/bilnaad daar ook een pakket aanschaf. Ik zou graag willen weten wat de ervaringen zijn met dit gebied laseren bij verschillende bedrijven, omdat dit gebied nogal “persoonlijk” is.

Anderzijds kan het best dat als je elders een pakket koopt die zaak failliet gaat en al je geld weg is omdat dat bedrijf ondanks keurmerkjes te klein blijkt te zijn. (Laserontharingsbedrijfjes schieten de laatste twee jaar ineens als paddenstoelen uit de grond dus wat is betrouwbaar?)
Dus ik zou eigenlijk willen weten wat ook echte marktleiders zijn (ik begreep dat Silk internationaal is?)

Dus ik hoor graag ervaringen van andere forummers bij verschillende bedrijven.
Alle reacties Link kopieren
Maar... haar hóórt daar toch gewoon? Van nature?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
pejeka schreef:
17-06-2018 17:17
Maar... haar hóórt daar toch gewoon? Van nature?
Ik heb hele dikke haren die schuren, en daarnaast kan ik bv geen legging dragen met behaarde benen vanwege dat ze statisch worden of zo. De haren mogen er dan wel horen maar zorgen voor overlast.
Alle reacties Link kopieren
CactusIkea schreef:
17-06-2018 17:19
Ik heb hele dikke haren die schuren, en daarnaast kan ik bv geen legging dragen met behaarde benen vanwege dat ze statisch worden of zo. De haren mogen er dan wel horen maar zorgen voor overlast.
Pejeka is een man. Waarschijnlijk met een fijne portie bil- en beenhaar.

Ik heb geen ervaring met laseren van die regio. Maar ik zou vooral even een rondje Google doen mbt aanbod en prijsverschil. Dat is per regio anders. En kies een kliniek met gediplomeerde huidtherapeuten.
Hips, hopsakee en pierlala.
Alle reacties Link kopieren
CactusIkea schreef:
17-06-2018 17:19
Ik heb hele dikke haren die schuren, en daarnaast kan ik bv geen legging dragen met behaarde benen vanwege dat ze statisch worden of zo. De haren mogen er dan wel horen maar zorgen voor overlast.
Een legging is so-wie-so al een kledingstuk dat bij iedereen boven de 18 niet staat. Dus trek dat gewoon niet aan, zou ik zeggen. En dat je je benen bijwerkt, ok, maar je kan mij niet vertellen dat een legging niet lekker zit omdat je je kruis niet geschoren hebt...
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
pejeka schreef:
17-06-2018 17:25
Een legging is so-wie-so al een kledingstuk dat bij iedereen boven de 18 niet staat. Dus trek dat gewoon niet aan, zou ik zeggen. En dat je je benen bijwerkt, ok, maar je kan mij niet vertellen dat een legging niet lekker zit omdat je je kruis niet geschoren hebt...




Je moet toch iets vaker buiten komen ;-D

Er zijn redelijk wat jonge (kindloze) vrouwen van halverwege of achterin de 20 die het perfecte lichaam hebben voor een legging

Sommige vrouwen van 30 hebben een beter lichaam dan mooie meiden van 18
Alle reacties Link kopieren
Bij elke douchebeurt even het scheermes erover kan niet?
I wanna live my life with the volume full!
Alle reacties Link kopieren
quattro35 schreef:
17-06-2018 17:33




Je moet toch iets vaker buiten komen ;-D

Er zijn redelijk wat jonge (kindloze) vrouwen van halverwege of achterin de 20 die het perfecte lichaam hebben voor een legging

Sommige vrouwen van 30 hebben een beter lichaam dan mooie meiden van 18
Yeah, en dan het liefst met zo'n Miss Etam T-shirt met een rare print erop... "Nostalgia" in glittersteentjes ofzo... dwars over hun borsten... tja... wat eens was. dus...
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Willen jullie aub stoppen met slowchatten en alleen reageren als je ervaring hebt?
Alle reacties Link kopieren
:-D
anoniem_377452 wijzigde dit bericht op 03-02-2019 23:42
99.63% gewijzigd
En wat mag een mens verwachten na een laserbehandeling? Komt dat gazon dan nog terug of neigt dit naar definitief?
mammezel schreef:
13-10-2018 17:55
En wat mag een mens verwachten na een laserbehandeling? Komt dat gazon dan nog terug of neigt dit naar definitief?
de geraakte haarzakjes komen niet terug
Ik heb ervaring met Soprano en Gentlelase.

Gentlelase heeft echt veel betere resultaten. Alleen: bikinilijn is auw!

Soprano voel je niets van maar dan duurt het echt heel lang voordat je goed resultaat ziet.

Nadeel van welke laser ook is dat na 3-4 sessies je denkt dat je kaal bent, maar er ineens heel veel haren terug komen. Dat komt omdat je veel inactieve haren hebt die dan ineens actief worden. Dus je moet echt blijven doorlaseren totdat de diepere haarlagen ook dood zijn
(alleen haren die nu groeien worden met de laser dood gemaakt)
pejeka schreef:
17-06-2018 17:25
Een legging is so-wie-so al een kledingstuk dat bij iedereen boven de 18 niet staat. Dus trek dat gewoon niet aan, zou ik zeggen. En dat je je benen bijwerkt, ok, maar je kan mij niet vertellen dat een legging niet lekker zit omdat je je kruis niet geschoren hebt...
dat stuk vooraan waar de schaamlippen bij elkaar komen... als daar wat langer haar tussen zit ter-ing wat een jeuk

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven