Lijf & Lijn alle pijlers

Wie heeft ervaring met borstlift

19-06-2018 21:25 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vroeger veel gejojo'd en ik ben uiteindelijk wel veel afgevallen. Echter al het jojo'en heeft geen goede gevolgen gehad voor mijn borsten. Ze zijn niet meer stevig, niet mooi gevormd en ik wil eigenlijk al meer dan tien jaar een borstlift, maar ik wilde wachten tot ik wat ouder ben.

Nu ben ik 27 en ik wil gaan sparen voor een borstlift in Turkije. De klinieken zijn daar goed, goedkoop en ik kan verblijven bij familie. Ik begin pas met sparen dus ik heb nog lang te gaan tot ik het kan betalen.

Ik vroeg me af of mensen hier ook een borstlift hebben laten doen, met of zonder implantaten, bij welke kliniek en of ze tevreden zijn. En andere ervaringen rondom een borstlift die je graag zou willen delen.

Dank je wel alvast!
Ik heb borstverkleing laten doen, daar zit ‘standaard’ een borstlift bij. Ik had er eerder nog niet echt over gehoord maar ben achteraf blijer met de borstlift dan met de verkleining.
Als je cup E of groter hebt, en je BMI is goed, en je hebt lichameijke klachten, (nek, schouder?) dan krijg je het vergoed en betaal je ca. €100,- eigen bijdrage. (Naast evt. je eigen risico.
Ik ben destijds bij Viasana in Mill geweest, heel goed verlopen en na 4 uur mocht ik al naar huis. (In ziekenhuizen moet je vaak 1 nacht blijven en krijg je drains)
Viasana organiseert voorlichtingsavonden.
Alle reacties Link kopieren
FWIW; ik zou zo'n belangrijke operatie nooit in het buitenland laten doen of het moet West-Europa zijn.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Operatie inderdaad NIET in het buitenland laten uitvoeren.
Ik ben zelf naar de huisarts geweest, die heeft me doorverwezen naar een plastisch chirurg in het ziekrnhuis. Bij mij ging het ook om verkleining en lift, dus werd vergoed..
Ik zou zeggen ga ook eens met je huisarts overleggen..
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het niet in het buitenland laten doen, gister nog een artikel gelezen dat Nederlandse chirurgen er vaak veel werk aan hebben om dingen te herstellen die in Turkije compleet verziekt zijn. Mensen zijn direct getekend voor het leven.

Zelf wacht ik nu op toestemming van de verzekering om een borstlift te doen. Heb cup G en dat wil ik graag zo houden maar na 3 kinderen hangen ze enorm ( tepels kijken zelfs naar beneden) en daar wil ik graag wat aan doen.
Alle reacties Link kopieren
Whatsinaname1988 schreef:
22-06-2018 15:58
Ik zou het niet in het buitenland laten doen, gister nog een artikel gelezen dat Nederlandse chirurgen er vaak veel werk aan hebben om dingen te herstellen die in Turkije compleet verziekt zijn. Mensen zijn direct getekend voor het leven.

Zelf wacht ik nu op toestemming van de verzekering om een borstlift te doen. Heb cup G en dat wil ik graag zo houden maar na 3 kinderen hangen ze enorm ( tepels kijken zelfs naar beneden) en daar wil ik graag wat aan doen.
De verzekering! Vergoeden ze dat? Bij welke verzekering zit je?
Alle reacties Link kopieren
leya1987 schreef:
22-06-2018 15:51
Operatie inderdaad NIET in het buitenland laten uitvoeren.
Ik ben zelf naar de huisarts geweest, die heeft me doorverwezen naar een plastisch chirurg in het ziekrnhuis. Bij mij ging het ook om verkleining en lift, dus werd vergoed..
Ik zou zeggen ga ook eens met je huisarts overleggen..
Verkleinen en lift wordt vergoed in Nederland?? Maar mijn borsten zijn niet intens groot ofzo. Heb een C cup.
Alle reacties Link kopieren
Ik las dit gisteren in de krant. Ook in Turkije. Ik zou echt even doorsparen en het hier in Nederland laten doen ...

https://www.ad.nl/binnenland/vrouw-krij ... ~a6a41c9c/
Alle reacties Link kopieren
Moesmakendehakker91 schreef:
22-06-2018 18:00
De verzekering! Vergoeden ze dat? Bij welke verzekering zit je?
VGZ en weet nog niet of ze het gaan vergoeden, mijn zelfvertrouwen is hierdoor erg laag geworden. En als ze het niet vergoeden dan maar zelf betalen want ik wil het heel graag alleen moeten we dan nog even doorsparen.
Alle reacties Link kopieren
Aragog schreef:
22-06-2018 18:34
Ik las dit gisteren in de krant. Ook in Turkije. Ik zou echt even doorsparen en het hier in Nederland laten doen ...

https://www.ad.nl/binnenland/vrouw-krij ... ~a6a41c9c/
Bedankt, ik denk dat ik in Nederland inderdaad beter af ben...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven