Lijf & Lijn alle pijlers

Trijntje Oosterhuis flink afgevallen en oogt jaren jonger

20-06-2018 13:22 63 berichten
https://www.telegraaf.nl/entertainment/ ... ren-jonger

Ze zou behalve een speciaal voor haar ontwikkeld dieet, ook gebruik hebben gemaakt van een behandeling waarbij hardnekkig, onderhuids vet wordt aangepakt door ultrasone trillingen en radiofrequenties. Bindweefselmassages voeren vervolgens het losgemaakte vet af en zorgen bovendien voor een betere doorbloeding van de huid en verkleint de kans op huidverslapping en cellulitis.


Jemig je herkent haar gezicht bijna niet meer,die behandeling wil ik ook wel ;-)
Lijkt wel of ze een facelift heeft gehad. Ze lijkt echt jaren jonger vinden jullie niet?
Alle reacties Link kopieren
Trijntje was altijd al prachtig. Goed voor haar gezondheid dat ze is afgevallen, natuurlijk.

Maar de foto....
Zoiets heet nu fillers en photoshop....
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt wel reclame voor Trijntje van de Telegraaf.
Ik vond en vind Trijntje een prachtige vrouw. Ze heeft van zichzelf een mooi, fijn gezicht, mooi haar, een heerlijk vol figuur en een mooie uitstraling.

Haar lichaam op de foto kan ik niet goed zien, maar haar gezicht is volgens mij flink gephotoshopt. Zonde, want dat heeft ze helemaal niet nodig.
wortelsoep schreef:
20-06-2018 13:25
Trijntje was altijd al prachtig. Goed voor haar gezondheid dat ze is afgevallen, natuurlijk.

Maar de foto....
Zoiets heet nu fillers en photoshop....
Volgens mij niet. Ze heef het Alizonne dieet en behandelingen gedaan.Heb op hun website gekeken maar met cosmetische chirugie kun je veel.
Heel knap dat ze zo is afgevallen. Ze ziet er prachtig slank en veel jonger uit.
Maar die foto inderdaad.....tja twee uur lang iemand die je haar en make up doet, de juiste belichting en dan nog wat photoshop om het af te maken.
Lijkt wel een oude foto van Trijntje op een postorderfoto geshopt.

Sterker nog, volgens mij is het een oude foto. Als je op haar Instagram kijkt zien de andere foto's van de afgelopen paar dagen er een stuk natuurlijker uit.
anoniem_353209 wijzigde dit bericht op 20-06-2018 13:34
54.64% gewijzigd
Met geld kan je alle cosmetische ingrepen laten doen.
Alle reacties Link kopieren
Frizz schreef:
20-06-2018 13:28
Het lijkt wel reclame voor Trijntje van de Telegraaf.
Of voor de kliniek
wortelsoep schreef:
20-06-2018 13:25


Maar de foto.... Zoiets heet nu fillers en photoshop....
Jammer dat ze d'r bovenlip niet hebben meegepakt. Zo'n niet-bestaand bovenlipje geeft altijd zo'n zuinige uitstraling.
Alle reacties Link kopieren
Star² schreef:
20-06-2018 13:31
Lijkt wel een oude foto van Trijntje op een postorderfoto geshopt.

Sterker nog, volgens mij is het een oude foto. Als je op haar Instagram kijkt zien de andere foto's van de afgelopen paar dagen er een stuk natuurlijker uit.
Plak eens even? Heb geen Insta weet je.
.
https://www.instagram.com/trijntjeooste ... e=ig_embed
Frizz schreef:
20-06-2018 13:35
Plak eens even? Heb geen Insta weet je.

Lukt niet plakken, maar als het goed is kan je ze zo zien.

https://www.instagram.com/trijntjeoosterhuis/
Ik vind Trijntje juist niet echt moeders mooiste. Maar dat hoeft ook helemaal niet. En ook niet iedereen hoeft slank te zijn. Ze kan prachtig zingen, dat zou toch het belangrijkste moeten zijn. Vind het altijd beetje jammer als er op deze manier aandacht wordt besteed aan iemands figuur (niet per se door de TO, maar zo in het nieuws).
sneeuwwitje80 schreef:
20-06-2018 13:30
Heel knap dat ze zo is afgevallen. Ze ziet er prachtig slank en veel jonger uit.
Maar die foto inderdaad.....tja twee uur lang iemand die je haar en make up doet, de juiste belichting en dan nog wat photoshop om het af te maken.
Waarom mag ze er niet als een 45 jarige uit zien?
8102 schreef:
20-06-2018 13:38
Waarom mag ze er niet als een 45 jarige uit zien?
Dat mag ze van mij best hoor. Maar ze heeft besloten (of er is voor haar besloten) om deze shoot zo aan te pakken dat ze er vele malen jonger uitziet. En ik vind het een mooie foto, maar zo ziet ze er dus op een gewone woensdagmiddag als ze d'r kinderen van school haalt niet uit. Dat geloof ik niet.
Alle reacties Link kopieren
Kwam bij het dieet en de behandeling ook het advies om altijd iets om je middel te dragen om zo je taille te benadrukken?
Dat is vooral wat me opvalt op de foto's.
Alle reacties Link kopieren
Jemig wat een verschil. Daar wil ik ook heen! ;-D
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Wat was er mis met het Annie Schilder diëet, die werd zo dun als een rietje.
https://www.instagram.com/p/BaBS5FkFhLD ... oosterhuis
dit is 2017, vind ik veel beter dan alle ophef nu.
Alle reacties Link kopieren
Ze was echt te dik hoor.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
nimue_iparis schreef:
20-06-2018 13:42
Kwam bij het dieet en de behandeling ook het advies om altijd iets om je middel te dragen om zo je taille te benadrukken?
Dat is vooral wat me opvalt op de foto's.
Dat deed ze altijd al.

Vind haar op Instagram natuurlijk eruit zien. Nog rond.
8102 schreef:
20-06-2018 13:38
Waarom mag ze er niet als een 45 jarige uit zien?
In de showbizzzzzzzzz moet je er jaren jonger uitzien anders zeiken ze in de media over je. En een buikje zoals Beyonce wordt al gelijk als zwanger zijn vertaald. Maar goed ze verdienen ook flink dus kunnen ze veel aan hun uiterlijk uitgeven.
Alle reacties Link kopieren
Valt wel mee hoor met die verjongings en afslank toestand.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven