Lijf & Lijn alle pijlers

Lipofilling borstvergroting

21-06-2018 01:25 3 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik ben 15 kg afgevallen ,helaas daardoor zijn mijn borsten veel kleiner geworden en slap gaan hangen.

Ik denk erover om een borstversteviging te laten doen door middel van lipofilling.

Zijn er vrouwen met ervaring hiermee? Kennen jullie een goed adres en wat zijn de prijzen? Het liefst in Zuid Holland.
Mijn mening is gestippeld.
Alle reacties Link kopieren
Ben 35kilo afgevallen en kan je wellicht wat geruststellen. Nu ruim een jaar na mijn laatste afvallen, krijgen mijn borsten weer wat meer vorm en volume (ik ben niet aangekomen).
Zou het dus even aankijken voordat je allerlei kunstgrepen aan je lichaam laat uitvoeren.

Uiteraard kun je ze met goede ondersteuning ook een mooiere vorm geven.
Een goede bh doet wonderen. Let er ook op dat je bh maat nu uiteraard anders is dan voordat je ging afvallen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er wel eens naar geïnformeerd, en ken iemand die het heeft laten doen. Het kan geen wonderen verrichten, want je moet genoeg eigen vet hebben, het kan gaan verschuiven of verdwijnen na verloop van tijd.
Ik heb zelf ervaring met leeggelopen borsten na bevalling, een borstvergroting met siliconen (wat me heel slecht beviel) en verwijdering daarvan. Ik kan niet zeggen dat mijn borsten nu nog moeders mooiste zijn, maar mettertijd zijn ze wel weer wat opgeknapt. Dus geef het even de tijd zou ook mijn advies zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven