Lijf & Lijn alle pijlers

Vieze gewoontes

07-07-2018 12:14 68 berichten
Het valt me steeds meer op hoeveel mensen er vieze gewoontes hebben. Ik heb ze misschien zelf ook wel hoor, dat ik me er niet van bewust ben, maar ik vind het bij sommige echt zo’n afknapper.

Ik heb vriendin die scheten laat bij mij op de bank, pulkt wondjes en de korstjes opeet, uit haar neus eet en oorsmeersels wegschiet. Geen incident trouwens. Ze doet dit altijd.
Ook pulkt ze aan haat blote voeten het eelt eraf op mijn bank en krabt ze keihard op haar hoofdhuid om de schilders die onder haar nagels zitten eruit te halen en van zich af te kloppen.
Ik vind het zo ranzig maar volgens mij heeft ze het echt niet in de gaten van zichzelf.

Ik heb een collega die met een vinger door haar oorschelpen schraapt en dan aan haar vingers ruikt. Echt de hele dag. Ook van haar denk ik dat ze het gewoon automatisch doet.

Net als mensen die pulkjes wegschieten, oogsnot aan tafels smeren en maandverbandjes en poepluiers open bij jou in de vuilnisbak gooien.

Heb jij ook vieze gewoontes waar jij je van bewust bent?
Alle reacties Link kopieren
Heb jij vieze gewoontes?
Nou ja.. dat dus..
Alle reacties Link kopieren
Natuurlijk!
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
Gatverdamme! Fijne vriendin en collega heb jij. Blugh.
Iedereen heeft vast vieze gewoontes, ik heb lange nagels en wil ook wel eens lekker in mijn oor pulken maar nooit in gezelschap.
Is toch ook fatsoen? Wat een rare mensen
Always look on the bright side of life
Alle reacties Link kopieren
Ik ben niet vies van mezelf, misschien is dat wel een vieze eigenschap.
We should have each other with cream.
bloosje schreef:
07-07-2018 12:16
Heb jij vieze gewoontes?
Geen idee. Vast wel 😂😊
Oogsnot?

En waarom die vriendin er niet even op attent maken dat ze een gasterd is? No way dat ik dat zou accepteren op mijn bank (op die scheten na, dat vind ik niet heel raar)


Ik heb ook vast gore gewoonten. Ik weet het wel zeker. Maar die zijn van mij privé. Doe ik niet waar anderen bij zijn (en ga ik dus ook niet delen hier)

Als mijn vriend op de bank in zijn neus zit te graven zeg ik er ook altijd wat van.
O, gezellig tijd niet geweest zo'n topic.
Alle reacties Link kopieren
Zoals knabbelen aan je poeptarrels? ;-D
We should have each other with cream.
Alle reacties Link kopieren
Menstruatiebloed laten 'fleeden' o thee trekken van je verzadigde tampon?
We should have each other with cream.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben blij dat wij een nieuwe bank hebben, want mijn vriend vertelde me dat een vriend van hem wel eens snotjes op onze oude bank smeerde. @(
Gelukkig komt hij hier bijna nooit meer en als hij er wel is zit hij op een stoel (die ik niet durf aan te raken :P)
Als ik ze al heb, dan zeker niet in gezelschap. Dingen als neuspeuteren of oorpeuteren, tja, daar gaat niemand dood aan en maak ik me ook heus weleens schuldig aan, maar dan niet in bijzijn van anderen.

Mensen die aan hun voeten pulken of zitten vind ik ook héél vies.
Alle reacties Link kopieren
RégineFilange schreef:
07-07-2018 12:42
Als ik ze al heb, dan zeker niet in gezelschap. Dingen als neuspeuteren of oorpeuteren, tja, daar gaat niemand dood aan en maak ik me ook heus weleens schuldig aan, maar dan niet in bijzijn van anderen.

Mensen die aan hun voeten pulken of zitten vind ik ook héél vies.
Zeker als ze de hele dag op sandalen door de stad hebben gesjouwd.
We should have each other with cream.
Alle reacties Link kopieren
Zo vond ik als puber mensen op sandalen sowieso viezerds.
We should have each other with cream.
Yggdrasil- schreef:
07-07-2018 12:14
en maandverbandjes open bij jou in de vuilnisbak gooien.

Gatver, doen mensen dat echt? Ik vind het al ranzig en ongemakkelijk genoeg om maandverband/tampons ergens weg te gooien, dan zorg ik dat het supergoed ingepakt is. Laat staan bij andere mensen thuis :-o
anoniem_356192 wijzigde dit bericht op 07-07-2018 12:53
2.70% gewijzigd
Yggdrasil- schreef:
07-07-2018 12:14
, pulkt wondjes en de korstjes opeet, uit haar neus eet en oorsmeersels wegschiet. Geen incident trouwens. Ze doet dit altijd.
Ook pulkt ze aan haat blote voeten het eelt eraf op mijn bank en krabt ze keihard op haar hoofdhuid om de schilders die onder haar nagels zitten eruit te halen en van zich af te kloppen.
Ik vind het zo ranzig maar volgens mij heeft ze het echt niet in de gaten van zichzelf.

Gatverdamme!!!
Ik pulk ook graag maar doe dit echt niet bij een ander thuis en eet de korstjes ook echt niet op.
Smerig zeg.
Zeg jij daar niks van?

Als iemand dit in mijn huis zou doen zou ik echt raar kijken en er zou gelijk een gatverdamme uit mijn mond schieten.
Oorsmeersel wegschieten? Kan dat dan?
Ik maak elke ochtend 1 minuutje de tijd om met een tissue mijn oren schoon te maken en meestal zit er niks op dat doekje.
Kan me niet voorstellen dat daar een hele klodder oorsmeer uitkomt die je dan kunt wegschieten!
Ik pulk niet eens met mijn vingers in mijn neus of oren zelfs niet als ik alleen ben. Ik gebruik daar wattenstaafjes voor.

Zo vind ik mensen die op de grond spugen ook zo vies.
Alle reacties Link kopieren
catskin schreef:
07-07-2018 12:25
Zoals knabbelen aan je poeptarrels? ;-D
Dit heb ik moeten googlen. :-[
Life is short. Eat dessert first.
zelfs beroemdheden doen het:

Afbeelding
doornroosje9 schreef:
07-07-2018 13:20
Dit heb ik moeten googlen. :-[

Ik heb besloten dat maar niet te googelen.
Je doet wel ernstig je best om dit verhaal zo smeuïg mogelijk te brengen.
Nee, het is allemaal niet erg fris, maar als ze daadwerkelijk een vriendin van je is zou je toch de ruimte moeten voelen om daar wat van te zeggen?
En dat dan in plaats van hier je beklag te doen.
Alle reacties Link kopieren
Yggdrasil- schreef:
07-07-2018 12:14

Ik heb vriendin die scheten laat bij mij op de bank, pulkt wondjes en de korstjes opeet, uit haar neus eet en oorsmeersels wegschiet. Geen incident trouwens. Ze doet dit altijd.
Ook pulkt ze aan haat blote voeten het eelt eraf op mijn bank en krabt ze keihard op haar hoofdhuid om de schilders die onder haar nagels zitten eruit te halen en van zich af te kloppen.
Ik vind het zo ranzig maar volgens mij heeft ze het echt niet in de gaten van zichzelf.

Ik heb een collega die met een vinger door haar oorschelpen schraapt en dan aan haar vingers ruikt. Echt de hele dag. Ook van haar denk ik dat ze het gewoon automatisch doet.

Net als mensen die pulkjes wegschieten, oogsnot aan tafels smeren en maandverbandjes en poepluiers open bij jou in de vuilnisbak gooien.
Echt totaal niet herkenbaar, geen vriendinnen, familie of collega’s die iets van dit alles doet als ik erbij ben. Gelukkig maar want ik ben nogal smetvrezerig.
:O
Waarom is die vriendin een vriendin?
Ik snuit altijd mijn neus onder de douch en even schoonmaken van binnen. Van kleins af aan zo geleerd dus heb nooit de behoefte om mijn neus te gaan zitten uit peuteren. Vies gewoon.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven