Lijf & Lijn alle pijlers

Wat vind jij van tatoeages?

09-07-2018 15:38 263 berichten
Even een topic uit nieuwsgierigheid. Over dit onderwerp zijn al meer topics geweest maar die zijn allemaal erg oud.

Maar nu in de zomer zie ik ze weer volop voorbij komen: tatoeages. En het lijkt haast alsof mensen zonder tatoeages in de minderheid zijn. Dus ik ben eigenlijk benieuwd: wat vind jij van tatoeages, heb jij ze zelf of niet, en waarom wel/niet? Zelf heb ik ze niet maar ik kan ze soms wel heel mooi vinden: als je kan zien dat het goed gezet is, er een verhaal achter zit, en origineel is.

Wat vind jij?
Lelijk
Alle reacties Link kopieren
Hangt er helemaal van af op wie ze zitten, wat voor tattoos het zijn en of ze mooi zijn gezet... over het algemeen vind ik ze lelijk bij andere mensen.. heb er zelf wel meerdere haha
Internagelaktisch
Ik vind het bij de meeste mensen lelijk.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind sommige prachtig, en andere niet zo. Ik heb ze zelf niet.
Alle reacties Link kopieren
Vreselijk. Ik kan mij ook niet voorstellen dat je zo’n plaatje je hele leven leuk vind. Straks zitten we met zijn alleen in een bejaardenhuis en ben je een uizondering als je er geen hebt.

Ik vind het altijd zo zonde van je lichaam.
Alle reacties Link kopieren
Het valt mij ook op dat echt veel mensen tattoos hebben. Soms vind ik het mooi, soms lelijk. Ik heb ze zelf niet. Heb wel piercings gehad (wenkbrauw en navel) en ben blij dat ik die er uit kon halen want dat vind ik nu ontzettend lelijk. Blij dus dat ik geen tattoos heb want daar was ik nu wellicht ook op uitgekeken geweest.
Alle reacties Link kopieren
Meestal zonde van een mooie gave huid en een puur lichaam. Als je ze hebt laten zetten in je jeugd en je wordt ouder is het ronduit lelijk.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zelf een tatoeage, maar ik heb er wel spijt van. Ik was 19 toen ik hem heb laten zetten, achteraf te ondoordacht. Het is maar een kleintje, kon net boven mijn bikinibroekje uit, dus weg laten halen vind ik ook weer niet nodig. Maar als ik terug kon in de tijd, stond hij er niet.
Geen tattoos hier (bij geen van beiden) en ook geen behoefte om er te zetten.

Bij anderen zijn we redelijk onverschillig tegenover gewone tattoos (groot of klein), maar gaan we zelden tot nooit sleeves of dergelijke weten te appreciëren. Idem dito voor vrouwen die hun dijen/underboobs grote tattoos laten zetten (zonde is dat typisch :) ).
veensteker schreef:
09-07-2018 15:43
Vreselijk. Ik kan mij ook niet voorstellen dat je zo’n plaatje je hele leven leuk vind. Straks zitten we met zijn alleen in een bejaardenhuis en ben je een uizondering als je er geen hebt.

Ik vind het altijd zo zonde van je lichaam.
Ja, dat denk ik ook regelmatig: dat je straks een uitzondering bent als je er geen hebt. Ik heb ook gehoord dat het verslavend is: als je 1 tattoo hebt, dat je er meer wilt.
Alle reacties Link kopieren
Voor mij mag iedereen doen wat hij wi met zijn lichaam. Over sommige tatoeages is heel bewust nagedacht en zit er een persoonlijk verhaal of beleving achter en hebben ze mooi kunnen uitbrengen.

Ik zelf zou nooit geen tatoeages zetten, dat past gewoon niet bij mij.
Kan tatoeages prachtig en heel lelijk vinden. Ligt er ook aan bij wie, wat voor soort tatoeage(s) het is/zijn en de kwaliteit uiteraard.
Ik vind er wel wat van..
Er zijn er tegenwoordig meer mét tattoo dan zonder tattóo
Het is echt een hype. Ik vind het zelf vreselijk gezicht als het over een groot deel van je lichaam is.
't Ligt echt aan de kwaliteit. Er zijn teveel mensen die de eerste beste shop kiezen en dat zie je gelijk bij het resultaat.
Alle reacties Link kopieren
Of er wel of geen verhaal achter zit interesseert me niks.
Afbeelding
Damned if I don’t
Ik moet er zelf niet aan denken, maar bij sommige anderen vind ik het wel gaaf en mooi. Maar voornamelijk bij mannen. Bij vrouwen vind ik het snel ordinair en onsmakelijk.
Alle reacties Link kopieren
Doorgaans vind je tattoos bij de onderklasse. Bouwvakkers, buschauffeurs en voetballers. Kijkend naar het WK valt het me op hoeveel voetballers een tattoo hebben. En hoe dommer ze uit hun ogen kijken, hoe lijper de plekken zin waar ze ze hebben.
8102 schreef:
09-07-2018 15:49
Ik vind er wel wat van..
Er zijn er tegenwoordig meer mét tattoo dan zonder tattóo
Het is echt een hype. Ik vind het zelf vreselijk gezicht als het over een groot deel van je lichaam is.
Dat vind ik ook. Ik kan me niet voorstellen dat er dan nog een betekenis of symboliek achter zit. Dan lijkt het meer tatoeeren om het tatoeeren.
Ik vind er helemaal niets van, iedereen moet zelf weten wat hij of zij doet met eigen lichaam. Tien jaar geleden had ik het idee dat ik een prikkeldraadband a la Pamela Anderson op mijn bovenarm wilde, maar durfde niet en heb er toen vanaf gezien. Achteraf ben ik daar heel blij om want tatoeages kunnen mooi zijn, maar het moet wel bij je passen denk ik. Ken meerdere mensen met tatoeages en staat ze goed, ik zou echt voor paal lopen denk ik.

Daarbij houd ik ook niet van pijn. En ergens denk ik: je plakt ook geen autosticker op een Maserati ;-D
Alle reacties Link kopieren
Tsja, als je dus wat ouder wordt, dan merk je dat dat hippe/leuke plaatje, een paar jaar later, lang zo hip niet meer is.
Sterker nog, over het algemeen worden die hippe plaatjes in een paar jaar hartstikke ordinair, omdat alle tokkies er dan ook mee lopen.
Dat heb je gehad met het reetgewei, de tribals en tegenwoordig ook met alle grote plaatjes/sleeves enzovoort.
Voor je het weet heb je dezelfde tattoo als Michael van Barbie.


Verder, als je wel eens in Spanje komt, heb je vast al die oudere Britten gezien met tattoos van 10-30 jaar geleden. Dat ziet er echt niet uit, al die vage grijze vlekken op je lijf.


Al met al zijn de meeste tattoos gewoon veel te trendgevoelig om voor altijd op je lijf te hebben.
jo12345 wijzigde dit bericht op 09-07-2018 15:56
0.21% gewijzigd
Nymphetamine_Fix schreef:
09-07-2018 15:52
Ik vind er helemaal niets van, iedereen moet zelf weten wat hij of zij doet met eigen lichaam. Tien jaar geleden had ik het idee dat ik een prikkeldraadband a la Pamela Anderson op mijn bovenarm wilde, maar durfde niet en heb er toen vanaf gezien. Achteraf ben ik daar heel blij om want tatoeages kunnen mooi zijn, maar het moet wel bij je passen denk ik. Ken meerdere mensen met tatoeages en staat ze goed, ik zou echt voor paal lopen denk ik.

Daarbij houd ik ook niet van pijn. En ergens denk ik: je plakt ook geen autosticker op een Maserati ;-D
Haha, die ga ik onthouden!
willem1959 schreef:
09-07-2018 15:51
Doorgaans vind je tattoos bij de onderklasse. Bouwvakkers, buschauffeurs en voetballers. Kijkend naar het WK valt het me op hoeveel voetballers een tattoo hebben. En hoe dommer ze uit hun ogen kijken, hoe lijper de plekken zin waar ze ze hebben.
Die tijden zijn toch echt wel voorbij hoor Willem...
Laatst was er op tv bij TLC bruidsjurken passen.
Prachtige vrouw in prachtige jurk, mét open rug tot ze omdraaide en die tattoo te voorschijn kwam, daar ging het perfecte plaatje.
anoniem_353805 wijzigde dit bericht op 09-07-2018 15:59
2.19% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik vind kleine tattoos wel mooi. Een hartje of een infinity teken bijv., maar een hele arm vol of zo'n groot hert of iets vind ik zelf echt lelijk. Maar iedereen zijn eigen mening natuurlijk. Als je het zelf wil vooral doen. Wat ik wel dom vind: mensen die 1 maand een relatie met iemand hebben en dan de naam van diegene al laten tatoeëren. Gaat zovaak mis :rolling:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven