Lijf & Lijn alle pijlers

Overmatig zweten, iemand tips?

13-07-2018 18:01 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik heb al jaren last van overmatig zweten. Heb verschillende middeltjes geprobeerd van de drogist, maar niks helpt. Nu las ik over een soort edelsteen (wat je moet dragen als een ketting) wat dus het zweten tegengaat. Heeft iemand hier ervaring mee? Of heeft iemand nog andere suggesties/middeltjes die zouden kunnen helpen? Heb Odorex, Odaban, Axitransen Syneo 5 allemaal al geprobeerd.

Fijn weekend alvast! Liefs.
Alle reacties Link kopieren
Botox?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Jaaa +2 voor botox in de okselklieren.
Zelf ook een hele poos last van overmatig zweten gehad. Maar heb bij mijzelf gewoon gemerkt dat dit ook te maken had dat ik er continue mee bezig was. Owee, als ik nou maar niet teveel ga zweten.. Want in deze kleren zie je dat.... En ja.. dan krijg je ‘t juist..
Ben je al wel een ermee naar de huisarts geweest?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb van de dermatoloog een middeltje voorgeschreven gekregen: sol alumin clorid 20%. Kan de apotheek ook voor je maken zonder recept. Dat vraag ik namelijk sindsdien. Werkt perfect.
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik die rexona stick van 7,5 euro. Regelmatig in de aanbieding bij de grotere drogisterijen. Dat is de enige deo die bij mij werkt. Ik douche savonds, smeer het op en trek smorgens schone kleren aan en ruik de hele dag fris en amper zweet. Echt alleen op warme dagen houd ik het niet droog.
Alle reacties Link kopieren
Medex crème! Te halen bij de drogist. Vaak wel op bestelling daar ze het niet standaard in het assortiment hebben.
Niet goedkoop maar werkt als een trein!
Alle reacties Link kopieren
Als je echt last hebt van hyperhidrosis kan je je hieraan laten opereren. Ik heb dit laten doen voor handen en oksels. Bij de hyperhidrosis kliniek. Sindsdien nooit meer last van kletsnatte handen en oksels.
Alle reacties Link kopieren
tante-taart schreef:
13-07-2018 18:22
Medex crème! Te halen bij de drogist. Vaak wel op bestelling daar ze het niet standaard in het assortiment hebben.
Niet goedkoop maar werkt als een trein!
Medex? Is het het merk? En dat werkt echt tegen overmatig zweten?
Alle reacties Link kopieren
Miradry, zoek maar op. Beide zonen behandeld. Jongste 2 x, oudste vlak voor zijn werelreis 1 x.

Scheelt bij beide enorm, je kan nog wel iets transpireren maar heeeeeeel veel minder. Niet goedkoop maar na een aantal jaar wel goedkoper dan botox want dat komt elke keer terug.

Eerste keer kost 1500€, als er een 2e keer nodig is kost dat 1000€. Ben je er wel voor de rest van je leven van af.

Je krijgt verdoving maar kan nog wel even last houden. Vooral echt vaak koelen.

Veel geld maar het is het echt waard.
Alle reacties Link kopieren
Medex is idd het merk.

Zelf had ik ook last van erg veel zweten (ik had alleen erg last van zweten bij mijn oksels) maar sinds ik dat gebruik is het een stuk minder. Na het douchen smeer je het op en je kunt er een paar dagen tegenaan.
Alle reacties Link kopieren
Ik zie dat het ook bij bol.com te koop is...

Medex Causaal Deodorant - 20 ml op bol.com: https://www.bol.com/nl/p/-/9200000005035392
anoniem_205658 wijzigde dit bericht op 13-07-2018 18:53
Reden: Spelfout
0.75% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Maar wat is de oorzaak van dat overmatige zweten? Alleen overproductieve zweetklieren of iets anders?
Alle reacties Link kopieren
quattro35 schreef:
13-07-2018 20:22
Maar wat is de oorzaak van dat overmatige zweten? Alleen overproductieve zweetklieren of iets anders?
Geen idee, heb het al sinds de pubertijd.
Alle reacties Link kopieren
Zijn het alleen de oksels of ook je handen?
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Ik zeg trouwens ook botox.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Blijei96 schreef:
13-07-2018 18:01
Hallo allemaal,

Ik heb al jaren last van overmatig zweten. Heb verschillende middeltjes geprobeerd van de drogist, maar niks helpt. Nu las ik over een soort edelsteen (wat je moet dragen als een ketting) wat dus het zweten tegengaat. Heeft iemand hier ervaring mee? Of heeft iemand nog andere suggesties/middeltjes die zouden kunnen helpen? Heb Odorex, Odaban, Axitransen Syneo 5 allemaal al geprobeerd.

Fijn weekend alvast! Liefs.
Ik herken het wel en hier jaren mee gelopen.
Niks hielp en ik werd er sociaal afgesloten van.
Uiteindelijk via de internist en internet op Oxybutinine uitgekomen.
Dat is wel een medicijn maar voor mij ging er weer een wereld voor me open.
Misschien dat je dit met je huisarts kunt bespreken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven