Lijf & Lijn alle pijlers

Start afvallen 14 juli 2018 3.0

16-07-2018 06:55 83 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Dit is een vervolgtopic van de vorige topics:
Afvallen start: 8 januari 2018
Afvallen start: 8 januari 2018 2.0

In principe is maandag weegdag.

Naam: Chocoladetaartjeee
Lengte: 173 cm
Start: 84,3 kilo
Streef: 68 kilo
Huidig: 82,2 kilo
Totaal: -2,1 kilo

Naam: _Lou_
Lengte: 166 cm
Start: 98,9 kilo
Streef: 65 kilo
Huidig: 76,7kilo
Totaal: -22,2 kilo

Naam: Fenya
Lengte: 165 cm
Start: 117 kilo
Streef: 90 kilo
Huidig: 96,7 kilo
Totaal: - 20,3 kilo

Naam: Frantic
Lengte: 172 cm
Start: 78,6 kilo
Streef: 65 kilo
Huidig: 67,3 kilo
Totaal: - 11,3 kilo

Naam: Fenne
Lengte: 165 cm
Start: 98 kilo
Streef: 62 kilo
Huidig: 63,6 kilo
Totaal: - 34,4 kilo

Naam: Blondie-90
Lengte: 176 cm
Start: 80 kilo
Streef:
Huidig: 80,5 kilo
Totaal: - 0,5 kilo

Meepraten mag natuurlijk altijd!

anoniem_361923 wijzigde dit bericht op 30-07-2018 23:38
63.88% gewijzigd
If there is a will, you will find a way
Alle reacties Link kopieren
De tabel plaatsen is echt verschrikkelijk. Hamaika had me ook nog een berichtje gestuurd hoe het moet, maar ik krijg het echt niet voor elkaar.
Dan maar een lijstje maken in de openingspost voor maximaal 10 mensen? Anders wordt de OP zo lang..
If there is a will, you will find a way
Alle reacties Link kopieren
.
If there is a will, you will find a way
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn dat je een nieuw topic hebt aangemaakt! Las nog je update in vorige topic; heel knap dat je het weer oppakt en Nijmeegse vierdaags is dan indd een mooi startpunt lijkt me :)

Ik werk de komende 2 weken een paar dagen bij een andere organisatie. Reistijd is het driedubbele en bijv geen idee of ze een koelkast hebben. Denk niet dat ik de 13.000 stappen van laatste tijd haal, maar sporten lukt denk ik wel. Hoop dat ik de tijd krijg om m’n eigen lunch en tussendoortjes te nemen (soms georganiseerde lunches, 3 uur lange vergaderingen etc). Ach, en anders ben ik maar “die rare” die toch maar haar groente erbij pakt.

Heb er wel zin in, maar kijk ook uit naar een paar weken een normaal ritme..

(Voor de evt meelezers; ik ben op 1 maart 2018 begonnen.)
Zoo topic gevonden. Thanks chocoladetaartje!
Alle reacties Link kopieren
Tvp!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb trouwens vierdaagsefeesten deze week, niet zo voor de lijn :o
Iets met bier... wel veel dansen, en goed sporten deze week!
Alle reacties Link kopieren
Jaaaa ik heb jullie gevonden :cheer2: :cheer2:

Bedankt voor het aanmaken van dit topic. Bizar zeg dat zo'n tabel aanmaken zo lastig is hier. Maar dit werkt voor mij ook prima :thumbsup:

Veel plezier vooral met de vierdaagsefeesten Frantic. Genieten hoort er ook bij.
Alle reacties Link kopieren
Succes chocoladetaartje!! :cheers: :zzz:
Alle reacties Link kopieren
Zie m'n laatste bericht in ons vorige topic :)
If there is a will, you will find a way
Alle reacties Link kopieren
Hi!

Nieuw hier.. En sinds een tijdje bezig met afvallen/vet verliezen (voornamelijk dat laatste).

Ik ben veel aan het sporten (krachttraining) waardoor ik in gewicht misschien niet zoveel zal verliezen, hoop het vooral op foto's terug te zien! Maar toch doe ik graag mee..


Naam: blondie-90
Lengte: 176 cm
Start: 80 kilo
Streef: -
Huidig: 79,5 kilo
Totaal: -0.5
Alle reacties Link kopieren
Even de openingspost geüpdatet!

De Nijmeegse 4daagse is inmiddels weer voorbij, en uitgelopen 🎉😊

Stiekem best wel een beetje zenuwachtig voor het weegmoment morgenochtend..

Hoe is het met jullie?
If there is a will, you will find a way
Alle reacties Link kopieren
Lekker chocolaatje, goed gegaan??
Fijn dat je de openingspost aangepast hebt!

Ik ben weer stabiel, zit eigenlijk al weer n week of 6 op 67 kilo. Ik ga eens bij mezelf te raden wat dit betekent, het is nl niet zo dat ik giga mn best doe en niet af val. Ik doe gewoon iets minder mn best. Ik ga nadenken, als ik wijzer geworden ben horen jullie het ;)

Blondie, welkom!
Alle reacties Link kopieren
Chocoladetaartjeee schreef:
22-07-2018 19:08
Even de openingspost geüpdatet!

De Nijmeegse 4daagse is inmiddels weer voorbij, en uitgelopen 🎉😊

Stiekem best wel een beetje zenuwachtig voor het weegmoment morgenochtend..

Hoe is het met jullie?

Er staat wel een fout(je) in..Ik zou willen dat ik op het moment 70,5 woog! ;)

Dit weekend best wel los gegaan.. Dus we gaan er weer voor! Succes :)
Hier 63.6kg vanochtend, ook al weer een paar weken stabiel. Heel blij mee, aangezien ik al weken niet echt heb kunnen sporten. Druk druk druk.

Knap chocoladetaartje! Ik ben benieuwd of al dat wandelen resultaat heeft opgeleverd? :)
Alle reacties Link kopieren
Lijkt me moeilijk Frantic, als je al zo lang stil staat. Kan het niet zo zijn dat dit gewicht bij je past? En dat je zonder al te veel moeite slank en gezond door het leven kan gaan?

Blondie, ik heb het aangepast, foutje ;)

En Fenne, mijn resultaten:

Vanmorgen precies 83 kilo
-1,3 kilo! en -2,1% vet

Ik had stiekem wel op iets meer gehoopt maar ja. Wel echt het een en ander gesnoept (elke dag 1 tot 2 glazen frisdrank, of een bakje chips of chocolade of een ijsje na afloop) en best zout gegeten, veel soep e.d. onderweg dus vermoed dat ik ook nog wel het een en ander aan vocht vasthoudt.

Al met al tevreden! 4daagse uitgelopen, ruim een kilo eraf en voornamelijk qua vetpercentage. Nog een paar dagen werken en dan ga ik heerlijk op vakantie!
Afgesproken met mezelf dat ik 1 keer per dag iets lekkers mag: dus of een ijsje of een bakje chips en niet en en en..
Verder lekker veel water, fruit en groente.

De komende 2 maandagen kan ik dus niet wegen, maar updaten kan ik wel :)
If there is a will, you will find a way
Alle reacties Link kopieren
Hoe gaat het met Lou en Fenya?
If there is a will, you will find a way
Alle reacties Link kopieren
Welkom Blondie en groot respect voor jou Chocoladetaartje. Gewoon de vierdaagse van Nijmegen uitlopen. Wauw. Daar neem ik mijn hoed voor af :worship:

Frantic en Fenne dus beiden stabiel, al moet Frantic daar nog even over nadenken. Ik wens je veel wijsheid toe.

Ik ga Chocoladetaartje aan het werk zetten, want mijn tweede doel is binnen. Ik herhaal... mijn tweede doel is binnen :cheer2: :cheer2: :cheer2:

Vanmorgen was ik weer 500 gram lichter dan vorige week en woog ik 96,7 kg. In totaal 20,3 kg afgevallen. Mijn tweede doel van -20 kg eraan. Ik heb om het te vieren al een leuk nieuw spijkerjasje gekocht, 2 shirtjes en een korte broek voor de vakantie. Me happy :yes:

Tijd voor het derde doel. En dat wordt er eentje met betekenis voor mij. Een goede vriendin worstelt ook al jaren met haar gewicht. Maar dan om aan te komen en op gewicht te blijven. Ze weegt met de nodige moeite 54 kg. Het gaat goed met haar, maar het is een ander soort worsteling waar we samen goed over kunnen praten. Het volgende doel is met haar medeweten. Ik wil een halve Joyce afvallen. Mijn derde doel wordt dus -27 kg. Zou je dat willen aanpassen Chocoladetaartje ?

Verder wens ik iedereen weer een topweek toe al zal het af en toe wel puffen zijn met die hitte. Ik ben in ieder geval blij dat ik die hitte in ga met 20 kg minder aan mijn lijf :sun: ;)
Alle reacties Link kopieren
Welkom Blondie!

Chocoladetaartje, echt ontzettend knap de vierdaagse zeg! Staat ook op mijn lijstje om ooit eens te doen.. ben alvast mijn nieuwe wandelschoenen aan het inlopen (maar dan voor een vakantie in sept).

Frantic, wel fijn idee dat je zo stabiel blijft! Je kunt ook over een paar maanden nog proberen te zakken? Kan me voorstellen dat even stabiel blijven ook wel prima is.

En Fenne, wat top dat 63,6 zo mooi gelijk blijft. Heerlijk gevoel lijkt me dat, eigenlijk is dat het succes denk ik :)

Gefeliciteerd Fenya met de -20! :cheer2: wat een heerlijk gevoel hè.. een mooi nieuw doel; aankomen zoals bij je vriendin lijkt me bijna nog lastiger dan afvallen. Moeten eten terwijl je geen zin hebt, is mentaal wel heel ingewikkeld denk ik.

Hier goed nieuws; afgelopen zaterdag -1,4!! Tov vorig weekend (-0,1) is het een mooie inhaalslag. Niets geks gedaan, maar wel braaf aan m’n plan gehouden en niet 4 etentjes hebben helpt wel, haha. Ben veel meer ontspannen ben dan de weken daarvoor; vermoed dat cortisol bij mij een grote rol speelt.

Nieuw gewicht: 77,5
Totaal afgevallen: 21,4
Alle reacties Link kopieren
Wauw, netjes Lou. Weer helemaal terug on track en nog een beetje meer :thumbsup:
Alle reacties Link kopieren
Alles is weer aangepast :)

Bedankt voor alle lieve reacties m.b.t. het uitlopen van de 4daagse! :heart:

Lou & Fenya jullie zijn echt goed bezig!!
If there is a will, you will find a way
Alle reacties Link kopieren
Wauw Lou en Fenya, jullie gaan als een malle!! Chocoladetaartje, ook weer een prachtig resultaat!

Wat jullie beschrijven is ook wel n beetje waar mijn twijfel zit. Op zich wil ik nog wel verder, maar ik vind de motivatie niet zo.. er is ook wat voor te zeggen om eerst te proberen te stabiliseren. In 2017 ben ik 5 of 6 kilo kwijt geraakt en daarna gestabiliseerd. Nu ben ik weer 5 of 6 kilo verder. Toch weer stabiliseren? Ik twijfel nog ff verder!
Alle reacties Link kopieren
Vandaag ga ik 2 weken op vakantie 🎉
Ik zal proberen zoveel mogelijk de openingspost up to date te houden :)

Vanmorgen ging ik m'n koffer wegen en dacht ik nou laat ik ook maar even op de weegschaal gaan staan en sinds afgelopen maandag weer 800 gram eraf! Ik denk dat ik toch nog wat vocht vasthield vanwege het zoute eten tijdens de 4daagse. En ook weer 1,6% vet minder!

Ik ben er echt superblij mee en nu ga ik lekker vakantie vieren! Gezonde keuzes maken en af en toe iets extra's: dus of een ijsje of een bakje chips en niet en en en.

Hoe gaat het met jullie?
If there is a will, you will find a way
Alle reacties Link kopieren
Fijne vakantie Chocoladetaartje! Mooie resultaten om de vakantie mee te beginnen. Slim om te gaan voor of/of tijdens vakantie.

Frantic, ben je er al een beetje uit of nog aan het twijfelen? :)

Hoe is het weekend & afgelopen week geweest voor de rest?

Hier -0,8 deze week, heel fijn! Dus nu 76,7. In totaal 22,2 kg afgevallen.
Alle reacties Link kopieren
Fijne vakantie Chocoladetaartje! Je staat er in ieder geval gezond/verstandig in, opletten maar ook genieten, het is wel vakantie :)

Lekker hoor Lou, je gaat echt goed! Geen moeite met ijsjes en chips? Dat zijn bij dit weer echt mijn grote zondes... (water!)ijsjes om af te koelen en chips om mijn persoonlijke zoutvoorraadje op peil te houden..

Ik woog vanmorgen 67.3, stabiel dus, offcourse... ik wil nog steeds graag door gaan met afvallen, maar ik wil ook graag zondigen ;) ik heb besloten aankomende week als beslissende week te zien. Ik ga deze week knallen, sporten, binnen mn beoogde aantal calorien komen en geen chips eten als lunch :p als dit lukt zal het cijfertje op de weegschaal maandag gedaald zijn, wat voor mij vaak n prima motivatie om door te gaan. Lukt het niet, neem ik de beslissing dat het moment voor mij nu gewoon niet goed, ga ik voor stabiel blijven, en pak ik het later op. Wish me luck!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven