Lijf & Lijn alle pijlers

Ervaringen Cryo21/Coolsculpting/Cryolipolyse?

17-07-2018 13:00 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand ervaringen met de cryo21/coolsculpting of cryolipolyse methode?

Ik wil dit namelijk gaan laten doen voor mijn buik. Wat ik ook doe, ik krijg het randje vet niet weg. En dat vind ik erg vervelend. Op internet lees ik veel verschillende verhalen. Mijn benen/billen en armen zijn hartstikke slank. Het gaat gewoon echt niet weg.

De consumentenbond is er positief over (over de behandeling laten doen, niet als je zelf zo'n apparaat aanschaft.)

Maar toch kan ik weinig onafhankelijke reviews vinden.

Iemand die hier ervaring mee heeft en wat zijn de resultaten? Ohja, en ik heb geen zin in reacties als: 'Natuurlijk werkt dit niet, wat denk je zelf?' Of: 'Accepteer jezelf zoals je bent.' of: 'De enige manier om vet te verliezen is om meer te sporten en minder te eten. '

Ik wil heel graag onafhankelijke ervaringen van mensen die dit hebben ondergaan, dus ik ben benieuwd.
Alle reacties Link kopieren
Stephje123 schreef:
17-07-2018 13:00
Ohja, en ik heb geen zin in reacties als: 'Natuurlijk werkt dit niet, wat denk je zelf?' Of: 'Accepteer jezelf zoals je bent.' of: 'De enige manier om vet te verliezen is om meer te sporten en minder te eten. '

Altijd gezellig als een to van tevoren al aangeeft wat je wel en niet mag zeggen :rofl:
Alle reacties Link kopieren
granny71 schreef:
17-07-2018 13:02
Altijd gezellig als een to van tevoren al aangeeft wat je wel en niet mag zeggen :rofl:
wat is daar nou weer raar aan? Ik wil gewoon verhalen, gebaseerd op ervaringen. Ik weet dat misschien 90% denkt: 'Hoe dom kun je zijn, denk je nou echt dat dit werkt?'

Aan zulke berichten heb ik niks, er zijn altijd mensen cynisch over. Daar heb ik gewoon geen zin in.
Alle reacties Link kopieren
yep ik! Ik heb Cryotherapie gedaan, 8 behandelingen op mijn dijen en goed resultaat, iets cm kwijt en vooral strakkere huid, minder cellulites. Vriendin heeft iets soortgelijks gedaan bij Dorien en ook goed resultaat. Zij heeft haar buik gedaan, wel is het onzin dat die vetcellen niet meer terug komen... vriendin is nu 1,5 jaar later terug bij af.

Voordeel van Cryotherapie vond ik dat het wel meer behandelingen zijn maar wel korter ( 30 min per keer) en ze zijn flexiblerer in de zones omdat een persoon de behandeling doet (en daarbij overigens ook goed masseert wat weer goed is voor de afvoer etc) en niet, zoals bij Dorien dat je 2 units op een vaste plek krijgt opgelegd.

Ik was 650,- kwijt.(kreeg 1 extra behandeling omdat ik in 1 x betaalde ;-)
Alle reacties Link kopieren
guppekop schreef:
17-07-2018 13:43
yep ik! Ik heb Cryotherapie gedaan, 8 behandelingen op mijn dijen en goed resultaat, iets cm kwijt en vooral strakkere huid, minder cellulites. Vriendin heeft iets soortgelijks gedaan bij Dorien en ook goed resultaat. Zij heeft haar buik gedaan, wel is het onzin dat die vetcellen niet meer terug komen... vriendin is nu 1,5 jaar later terug bij af.

Voordeel van Cryotherapie vond ik dat het wel meer behandelingen zijn maar wel korter ( 30 min per keer) en ze zijn flexiblerer in de zones omdat een persoon de behandeling doet (en daarbij overigens ook goed masseert wat weer goed is voor de afvoer etc) en niet, zoals bij Dorien dat je 2 units op een vaste plek krijgt opgelegd.

Ik was 650,- kwijt.(kreeg 1 extra behandeling omdat ik in 1 x betaalde ;-)
Bedankt voor je reactie! Goed om te lezen dat het wel werkt alleen jammer dat je vriendin weer terug bij af is. :( Heeft zij hier een verklaring voor? Is ze meer gaan eten of heeft ze haar dieet niet aangepast na de behandeling?

Bedoel je dat jij de cryo21 behandeling hebt laten doen? Is idd. goedkoper. Ik zit nu te twijfelen tussen die behandeling of de CoolSculpting methode.
Alle reacties Link kopieren
ja, zij is 'gewoon'weer aangekomen, ik heb inderdaad Cryo21 gedaan.
Alle reacties Link kopieren
guppekop schreef:
17-07-2018 13:49
ja, zij is 'gewoon'weer aangekomen, ik heb inderdaad Cryo21 gedaan.
Oké, bedankt voor je reactie Guppekop!
Alle reacties Link kopieren
Ik ken iemand die Coolsculpting heeft gedaan. Wel een stuk duurder zo te zien, maar die was er wel gelijk (ok na twee maanden ofzo) helemaal vanaf, vertandde was weg. Twee keer geweest, eerste behandeling boven de navel en tweede onder de navel. Telkens 2 keer een half uur, half uur per unit. Het is dus niet (meer?) zo dat ze 2 units tegelijk doen.
En sneller dan de wind, dit was ik voor...reken er goed op.
Alle reacties Link kopieren
Bruja78 schreef:
17-07-2018 14:06
Ik ken iemand die Coolsculpting heeft gedaan. Wel een stuk duurder zo te zien, maar die was er wel gelijk (ok na twee maanden ofzo) helemaal vanaf, vertandde was weg. Twee keer geweest, eerste behandeling boven de navel en tweede onder de navel. Telkens 2 keer een half uur, half uur per unit. Het is dus niet (meer?) zo dat ze 2 units tegelijk doen.
bedankt voor je reactie!

enig idee hoe het nu met haar is?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het jaren geleden eens gedaan, via een Groupon deal. Ik weet niet meer precies hoeveel behandelingen, zes of zo. Heeft bij mij niet geholpen, ik zag geen verschil. Ik moet wel toegeven dat de behandelaar heeft aangegeven dat ik voortaan koolhydraatarm moet eten, en dat heb ik niet gedaan.....
Alle reacties Link kopieren
Stephje123 schreef:
17-07-2018 14:14
bedankt voor je reactie!

enig idee hoe het nu met haar is?
Hetzelfde, het is niet meer terug gekomen.
Moet je natuurlijk niet na de behandeling denken dat je je ineens weer vol kan vreten, want ondanks dat er vetcellen verdwijnen kunnen de vetcellen die er nog wèl zitten gewoon uitrekken en blijf je met je probleem zitten. Gewoon normaal doen dus, zoals je altijd deed, maar dan zonder dat ene randje wat nooit wilde verdwijnen.
En sneller dan de wind, dit was ik voor...reken er goed op.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven