Lijf & Lijn alle pijlers

Borstvergroting: ja of nee?

19-07-2018 13:51 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Ik ben op zoek naar ervaringen van vrouwen die een borstvergroting hebben ondergaan. Ik zit er zelf over na te denken maar vind het een enorm lastige beslissing, daarom heb ik ervaringen van anderen nodig.

Ik heb een kleine A-cup en ben hier niet zo tevreden over. Het is niet dat ik het vreselijk vind, ik vind mijn borsten best mooi maar het mag van mij wel een beetje meer. Niet veel, gewoon een (volle) B-cup. Ik heb altijd maximizers aan en ben daar een beetje zat van omdat er altijd een 'gat' overblijft...

Ik vraag me af of dit de juiste motivatie is? Is een borstvergroting een goede keuze als je je borsten niet verschrikkelijk vindt maar gewoon dat beetje extra wil om je sexy en vrouw te voelen?

Ik heb ook gezocht naar borstvergrotende pillen en crème maar vertrouw dat niet omdat daar voor mij nog te weinig over bekend is en het zo schijnt te zijn dat dat alleen werkt als je minstens al een B-cup hebt...
Alle reacties Link kopieren
Hoi Lisa,

Kijk eens op het borstenforum. com ;

Daar staat enorm veel informatie over de operatie, ervaringen, verschillende klinieken, grootte, etc etc.

Je mag me ook een privé bericht sturen.

Ik lees nu pas je laatste alinea, ik geloof niet in pillen en cremes...

Je bent denk ik uit 1998, 20 jaar op dit moment.. Lees je alsjeblieft goed in, ga niet naar de eerste de beste voor het minste geld. Want er zitten ook prutsers bij...

Succes met je zoektocht!
Alle reacties Link kopieren
Is 1998 je geboortejaar? Bespaar het jezelf. Echt, als je vetpercentage toeneemt, dan groeien je borsten mee.
Ik vind vrouwen met kleine borsten juist erg sexy. Katherine Hepburn-sexy.
Je moet erop te vertrouwen dat als hij bij je weg wil, hij heus wel weggaat. En tot die tijd is hij vrijwillig bij je. (Murrmurr)
Alle reacties Link kopieren
Hier ervaring. Borstvergroting is nu acht jaar geleden ongeveer. Ik ben er nog elke dag blij mee, het was elke cent waard.
Laat je goed voorlichten. Ga bij meerdere klinieken op consult, dat is bijna altijd gratis.
Laat los of iets als argument goed genoeg is. Het gaat alleen om jou. Als jij zeker weet dat je dit heel graag wil, dan is dat alles wat belangrijk is.
Alle reacties Link kopieren
Als je inderdaad 20 bent zou ik nog een paar jaar wachten. Ik droeg begin 20' er jaren ook vaak push-ups en wilde graag grotere borsten, maar toen ik de +- 25 passeerde had ik dat niet meer. Heb geen push-ups meer en draag graag ongevormde bh's of helemaal geen bh. Ben nu helemaal tevreden met mijn borsten!

Maar als je het toch zou willen doen: denk na over het onderhoud, de lange termijn en of je ooit borstvoeding zou willen geven.

En zeker onderzoek doen naar de kliniek/arts waar je het wil laten doen. Zitten veel prutsers tussen!
Alle reacties Link kopieren
Ik neem aan dat je hier al heel goed over hebt nagedacht: dat je hier veel geld aan uit wil geven en een operatie wil ondergaan. Reden genoeg dan om het te doen. Laat je wel goed voorlichten, want je wil er geen spijt van krijgen. Ik ken genoeg mensen die er echt heel blij mee zijn geweest dat ze het hebben gedaan. Maar zij zijn wel naar goede klinieken gegaan en hebben hier flink wat geld voor neergelegd.
Find people who will make you better (M. Obama)
Alle reacties Link kopieren
Ik wilde dat ook wel toen ik 20 was en vond mijn kleine borsten echt niet mooi. Nu een aantal jaar en 2 zwangerschappen later ben ik heel blij met mijn borsten.

Ik zou nog wat jaren wachten en als je er dan nog hetzelfde over denkt, en het geld ervoor over hebt, ervoor gaan.
Alle reacties Link kopieren
Spork schreef:
19-07-2018 13:56
Hoi Lisa,

Kijk eens op het borstenforum. com ;

Daar staat enorm veel informatie over de operatie, ervaringen, verschillende klinieken, grootte, etc etc.

Je mag me ook een privé bericht sturen.

Ik lees nu pas je laatste alinea, ik geloof niet in pillen en cremes...

Je bent denk ik uit 1998, 20 jaar op dit moment.. Lees je alsjeblieft goed in, ga niet naar de eerste de beste voor het minste geld. Want er zitten ook prutsers bij...

Succes met je zoektocht!
Bedankt voor de tip! Ik zal daar mijn vragen ook stellen. Als ik het ga doen wil ik inderdaad bij een goede kliniek, liever wat meer geld dan prutswerk...
Alle reacties Link kopieren
ninanoname schreef:
19-07-2018 13:59
Is 1998 je geboortejaar? Bespaar het jezelf. Echt, als je vetpercentage toeneemt, dan groeien je borsten mee.
Ik vind vrouwen met kleine borsten juist erg sexy. Katherine Hepburn-sexy.
Fijn dat je dat zegt! Ik neem het mee!
Alle reacties Link kopieren
Jufjoke schreef:
19-07-2018 14:01
Hier ervaring. Borstvergroting is nu acht jaar geleden ongeveer. Ik ben er nog elke dag blij mee, het was elke cent waard.
Laat je goed voorlichten. Ga bij meerdere klinieken op consult, dat is bijna altijd gratis.
Laat los of iets als argument goed genoeg is. Het gaat alleen om jou. Als jij zeker weet dat je dit heel graag wil, dan is dat alles wat belangrijk is.

Bij meerdere klinieken op consult gaan vind ik een goed idee... bedankt voor je tips, hier kan ik wat mee!
Alle reacties Link kopieren
Madeliefje227 schreef:
19-07-2018 14:55
Als je inderdaad 20 bent zou ik nog een paar jaar wachten. Ik droeg begin 20' er jaren ook vaak push-ups en wilde graag grotere borsten, maar toen ik de +- 25 passeerde had ik dat niet meer. Heb geen push-ups meer en draag graag ongevormde bh's of helemaal geen bh. Ben nu helemaal tevreden met mijn borsten!

Maar als je het toch zou willen doen: denk na over het onderhoud, de lange termijn en of je ooit borstvoeding zou willen geven.

En zeker onderzoek doen naar de kliniek/arts waar je het wil laten doen. Zitten veel prutsers tussen!
Bedankt voor het antwoord, dit laat me inderdaad toch nog even nadenken...
Alle reacties Link kopieren
michelleobama schreef:
19-07-2018 15:13
Ik neem aan dat je hier al heel goed over hebt nagedacht: dat je hier veel geld aan uit wil geven en een operatie wil ondergaan. Reden genoeg dan om het te doen. Laat je wel goed voorlichten, want je wil er geen spijt van krijgen. Ik ken genoeg mensen die er echt heel blij mee zijn geweest dat ze het hebben gedaan. Maar zij zijn wel naar goede klinieken gegaan en hebben hier flink wat geld voor neergelegd.
Ik heb er zeker goed over nagedacht maar naar mijn idee nog niet goed genoeg dus ik geef het nog een tijd. Fijn om te weten dat de mensen die je noemt er geen spijt van hebben gehad!
Alle reacties Link kopieren
pien6 schreef:
19-07-2018 15:50
Ik wilde dat ook wel toen ik 20 was en vond mijn kleine borsten echt niet mooi. Nu een aantal jaar en 2 zwangerschappen later ben ik heel blij met mijn borsten.

Ik zou nog wat jaren wachten en als je er dan nog hetzelfde over denkt, en het geld ervoor over hebt, ervoor gaan.
Bedankt voor de tip! Ik ga er nog even over nadenken!
Ik heb ook een kleine a (of misschien nog wel minder) en heb er ook over getwijfeld toen ik 20 was. Ben nu haverwege de 30 en zo blij dat ik het niet heb gedaan! Ben nog steeds vrijwel plat maar het past bij mij en ik voel me er sexy bij. Voor mij zeker geen maximizers of push ups!
Alle reacties Link kopieren
Was een dure aangelegenheid 3000 4 jaar geleden daarna nog zwanger geworden en daar zijn ze niet mooier van geworden. Zou het zo weer doen maar dan groter heb half onder de borstspier heel natuurijk geen ballen
Alle reacties Link kopieren
Ik heb altijd kleine borsten gehad, een A cupje. Mijn borsten zijn alleen groter geworden tijdens zwangerschappen en daarna weer net zo snel gekrompen, terwijl ik nu toch echt zo’n 10 kilo zwaarder ben dan daarvoor.

Het verhaal dat je borsten meegroeien met je vetpercentage is dus echt niet altijd waar.
Bij mij zijn ze alleen maar slapper geworden, met nog steeds dezelfde cupmaat. En ik ben pas 30.

Het is dat ik het niet zou durven en er geen geld voor heb, anders had ik er ook iets aan laten doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven