Lijf & Lijn alle pijlers

Stappenteller die onder water kan

19-07-2018 21:58 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb momenteel een polar loop 2. Op zich een prima ding maar de batterij begint het te begeven.
Ik wil graag een nieuwe stappenteller hebben en ik kan deze wel nogmaals kopen want ik was er tevreden over maar ik heb hem al een paar jaar en wellicht zijn er inmiddels andere stappentellers die interessant zijn voor mij.

Ik wil in ieder geval een stappenteller waarmee ik kan douchen en zwemmen. Ik begreep dat de apple smart zelfs aangaf hoeveel banen je zwemt. Harstikke leuk maar echt ver ver boven budget.
Mijn budget is echt maximaal 150 euro en dat is alleen als ik echt een geweldig alternatief vind.

Ik zou het fijn vinden om mijn standen te kunnen delen met mensen. Een fitbitt kan dat maar ik meen dat die niet onder water kan en dat vind ik belangrijker dan het delen van gegevens.
Ook zou het fijn zijn als de teller onderscheid maakt tussen wandelen of fietsen want ik fiets veel.

Extra snufjes als bijhouden van slaap, een wekker, gps of hartslagmeter zijn leuk maar zeker geen must.

Wie heeft er een idee van een stappenteller die zal voldoen aan mijn wensen? Via internet vind ik er zoveel dat ik het overzicht niet meer heb dus wellicht heeft iemand hier een idee.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de FitBit Flex 2 (te koop voor 60euro) en daar kunnen je mee zwemmen en douchen. Simpel ding, maar werkt prima!
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad de fitbit flex 2. Deze heeft alleen geen scherm, maar 4 indicatielampjes. De rest lees je af op je telefoon. Deze houdt ook het aantal baantjes bij.
Alle reacties Link kopieren
AppleWatch
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
Bever had laatst een hele fijne garmin in de reclame voor 99. De Vivosport.
Alle reacties Link kopieren
Als je wil dat het fietsen correct wordt geregistreerd, moet je er een hebben met een hartslagmeter. Want een bandje aan j́e pols kan zonder dat toch nooit de inspanningen van fietsen meten? Je zwaait niet met je armen tijdens het fietsen.

Ik zweer bij de Polar a360: heeft naast stappenteller ook hartslagmeter. Je kan de hartslagmeter zelfs in het zwembad gebruiken.

Het leuke eraan is vind ik dat hij alle inspanningen samentelt om te zien of je je dagelijks doel bereikt hebt.
Als je intensief fietst zal je je doel sneller bereiken dan met wandelen.

Prijs rond de 120.
Alle reacties Link kopieren
TomTom horloge
Alle reacties Link kopieren
Bedankt nog voor de reacties!
Ik had tussendoor een stappenteller bij ali gekocht. Hoewel ik verder erg tevreden ben over ali was dit echt een flop. Er klopt helemaal niets van wat het meet. Bovendien kon die toch niet onder water ondanks dat er stond van wel.

Ik heb geld en bol.com bonnen gekregen voor mijn verjaardag en ik heb besloten toch een goede te kopen en ik verwacht ieder moment mijn polar a370.
Ik ben benieuwd ik zal hier nog wel schrijven wat mijn ervaringen zijn.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven