Lijf & Lijn alle pijlers

Onzeker

21-07-2018 21:58 9 berichten
Ik ben een jaar lang vegetariër geweest, maar omdat ik op een gegeven moment ondergewicht had, ben ik hiermee gestopt. Ik ben 155, en woog 42. Nu weeg ik 52 kilo en ben absoluut niet te zwaar, maar ik heb wel wat vetjes. Ik ga vaker met wat vrienden zwemmen en dan moet ik in bikini. Ik heb een high waist broekje gekocht, zodat ik me wat zekerder voel, en dat werkte wel. Nu doet mijn vriend vaker filmen met onze gopro. Op de beelden, die ik later terugkeek, zag ik pas hoe erg mijn vetjes echt zijn, vooral als ik zit. Nu ben ik gevraagd of ik maandag mee wil gaan zwemmen, maar heb hier gewoon echt even geen behoefte aan, omdat ik me gewoon echt onzeker voel. Mijn vriendinnen zijn allemaal zo’n lange dunne sprieten ... kom ik aan. Daarnaast ga ik bijna op vakantie, en krijg ik dat echt niet op tijd weggewerkt. Wat te doen?
Het is en wordt veel te heet volgende week om je druk te maken om niets, dus stop!!!
Ga lekker zwemmen en geniet van het koele water en het prettige gezelschap die echt niet naar jouw vetjes zitten te loeren hoor meid.
Stel je niet aan. 1.55 en 52 kilo is gewoon nog steeds een panlat. Ik ben 1.60 en 54 kilo en ik kan ook koppeltje duikelen in een tl-buis.
jouw vetjes zijn verplicht onderhuids bindweefsel. Ga recht zitten..dan zie je dat ook niet. Doe wat aan je zelf beeld ipv je lichaam
Denk dat niemand op je vetjes let hoor. Daarnaast zijn een beetje vrouwelijke rondingen gewoon hartstikke mooi.
Je bent niet heel dun maar zeker niet dik. Gewoon prima eigenlijk. Hoe oud ben je?
Je hebt er alleen jezelf mee. Onzekerheid tast je eigenwaarde aan. Als je er aan toe geeft zien mensen dat, anders niet. Bovendien zie je het veel eerder als je kleiner bent, dat is gewoon iets wat bij je lengte hoort. Mensen zouden liegen als ze zeggen nooit onzeker te zijn, maar laat het deze heerlijke zomer niet verderven. Geniet.
MinkeDeWit schreef:
21-07-2018 22:53
Je bent niet heel dun maar zeker niet dik. Gewoon prima eigenlijk. Hoe oud ben je?
20
Alle reacties Link kopieren
Lekker genieten. Het is dat het forum anoniem is, anders zou ik je een foto van mijn vetten sturen, zodat je ziet hoe mooi slank jij bent. Relativeer. Jouw 'vetjes' zijn huidplooien waarschijnlijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven