Lijf & Lijn alle pijlers

Kleine borsten willen

24-07-2018 21:05 49 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_293803 wijzigde dit bericht op 02-12-2018 13:52
99.73% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Draag je een minimizer?
Ja ik herken het. En heb een verkleining gehad :)
Alle reacties Link kopieren
Ik herken wel het kleinere borsten willen hebben, heb maatje 75F. Veel last van mn rug erdoor en leuke kleding/bikini’s uitzoeken is soms best een uitdaging. Niet te spreken over het geld voor een bh🤯🤯
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_293803 wijzigde dit bericht op 02-12-2018 13:54
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik herken het wel, ja. Niet omdat ik er last van heb, maar meer omdat het voor veel mensen schijnbaar moeilijk is om iemand aan te kijken tijdens een gesprek. Borsten zijn interessanter, haha.
Alle reacties Link kopieren
Ik herken me er niet in, maar herken het wel als ik ze zie O_O
Alle reacties Link kopieren
70D is nou toch niet bepaald formaat heikneuters? Ik had die maat voor mijn zwangerschap, vond ze mooi maar echt niet dat ze zo enorm waren dat ik altijd aangestaard werd ofzo.

Nu 75E en ook daar heel blij mee. Zonde dat jij dat niet hebt.
The most exciting, challenging and significant relationship is the one with yourself. And if you can find someone to love the you you love that’s fabulous
Alle reacties Link kopieren
70D is toch niet zo groot? Ik heb zelf een 75B/70C, dat is maar een cup kleiner en mijn borsten zijn echt klein hoor. Heb niet eens een BH nodig.

Draag je wel een goede BH?
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_293803 wijzigde dit bericht op 02-12-2018 13:53
98.37% gewijzigd
quattro35 schreef:
24-07-2018 21:28
Ik herken me er niet in, maar herken het wel als ik ze zie O_O
:facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Dan vraag je een verwijzing naar de plastisch chirurg. Je moet het alleen wel zelf betalen.
ik geef mn bek ook maar een douw
Heb je even geloept omdat je naam me niet bekend voorkwam. Valt me op dat je vroeger dingen die met vrouwelijk lichaam en veranderingen hierin nogal lastig vond, je onzeker maakte, er conclusies aan verbindt waar an de vraag is of ze kloppend zijn o.d. Weet niet of dat nog steeds zo is? Anders misschien eens met een deskundige praten?
En twee SportBH's over elkaar dragen? Slecht idee.
anoniem_272211 wijzigde dit bericht op 24-07-2018 21:59
18.17% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Demivlinder schreef:
24-07-2018 21:39
Nee ik heb gern grote borsten, volgens mij zijn ze normaal, maar toch wil ik ze kleiner ofzo. Voel me onprettig in kleding
Je bent wel blij dat je een meisje bent?
The most exciting, challenging and significant relationship is the one with yourself. And if you can find someone to love the you you love that’s fabulous
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_293803 wijzigde dit bericht op 02-12-2018 13:52
98.11% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_293803 wijzigde dit bericht op 02-12-2018 13:52
99.09% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Voordat ik in mijn lijf zou laten snijden zou ik hulp zoeken bij het beeld dat 1. borsten puur seksueel zijn en 2. dat seksualiteit ongemakkelijk is.
Alle reacties Link kopieren
Waar ben je het meest bang voor? Dat mensen kijken? Dat je bang bent te worden aangesproken of benaderd? Heb je je er ongemakkelijk bij gevoeld sinds je ze kreeg?

Hier geen herkenning overigens. Ik heb kleine en mooie maar ‘saaie’ borsten (niets voloptueus aan). Wel lekker veilig. Het lijkt me gek om borsten hebben die mannen gek maken. Niet per se leuk.
Alle reacties Link kopieren
Ja ik heb volgens mij lichte seksuele aversie, misschien dat het daar vandaar komt. Ik vind het idee dat mensen kijken best naar en vreemd. Vooral in de zomer stoor ik me eraan. Trek alleen maar wijde kleren aan
Demivlinder schreef:
24-07-2018 21:58
Jaa dat klopt, vindt het alleen een beetje ackward om erover te beginnen. Geen idee hoe raar dat zou zijn
Voor jou wellicht Tijdens het eerste gesprek ongemakkelijk, maar een deskundige heeft alles al wel eens gehoord en het kan je wellicht verder helpen in het accepteren van je lichaam en met je gevoel om leren gaan, dat mannen alleen maar naar je borsten kijken en steedsdenken dat borsten alleen maar seksueel van aard zijn.
Vraag me ook af of je zelf weet waar deze moeite vandaan komt. Ook daarbij kan een deskundige je helpen, stel dat dat nog verwerkingsdingen zijn. Mocht je het gevoel hebben dat je in het verkeerde lichaam geboren bent, kun je daar hulp voor krijgen.
Het is zo jammer dat je jezelf zo tekort doet nu :hug:
anoniem_272211 wijzigde dit bericht op 24-07-2018 22:13
7.25% gewijzigd
Ik vind mijn borsten ook geen reet aan. Nooit gevonden ook. Ze zijn groot en nog best mooi. Vroeger prachtig. Maar vind ze onhandig en pijnlijk en ook niet echt seksueel gezien iets fijns. Vind dat gelul tegen mijn tieten ipv tegen mijn gezicht ook erg irritant. Het er per ongeluk aanzitten tijdens uitgaan en festivals ook strontvervelend. Gewoon nutteloze kutdingen, Zeker nu.

Het is dat ik nu forser ben en ik in mijn broek schijt voor de operatie. Maar liefst had ik ze niet of maar een B ipv een H.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan me je gevoel goed voorstellen. Afvallen als je al slank bent is niet verstandig. Met aankomen kunnen ze wel groter worden. Proberen je gewicht stabiel te houden. Ik heb trouwens ook regelmatig een sportbh aan als ik niet ga sporten. Omdat het dan soms vrijer voelt en minder aanwezig is.
Alle reacties Link kopieren
Lucifer2018 schreef:
24-07-2018 22:13
Ik vind mijn borsten ook geen reet aan. Nooit gevonden ook. Ze zijn groot en nog best mooi. Vroeger prachtig. Maar vind ze onhandig en pijnlijk en ook niet echt seksueel gezien iets fijns. Vind dat gelul tegen mijn tieten ipv tegen mijn gezicht ook erg irritant. Het er per ongeluk aanzitten tijdens uitgaan en festivals ook strontvervelend. Gewoon nutteloze kutdingen, Zeker nu.

Het is dat ik nu forser ben en ik in mijn broek schijt voor de operatie. Maar liefst had ik ze niet of maar een B ipv een H.
Ook 75 H hier, maar gelukkig niet herkenbaar dat tegen m'n borsten praten of er zelfs aanzitten (!). Dat zou een enkeltje elleboog in neus opleveren. Rot dat ze pijn doen!
Zalmsnipper schreef:
24-07-2018 22:33
Ook 75 H hier, maar gelukkig niet herkenbaar dat tegen m'n borsten praten of er zelfs aanzitten (!). Dat zou een enkeltje elleboog in neus opleveren. Rot dat ze pijn doen!
Alsof ik me zoiets zou laten aanleunen... Natuurlijk zeg of doe ik er meteen wat aan. Maar vaak gebeurt het toch als ze nog niet weten dat ik een haaibaai ben. :-D

Ik ben namelijk ook nog eens heel klein. Blijkbaar mag je dan als man meer proberen. :roll:

Maar naast pijn en een verneukte rug heb ik ze ook gewoon nooit mooi/prettig of wat dan ook gevonden.

Vind ook niet handig of mooi met kleding. Misschien ga ik ze nog wel eens echt heel erg laten verkleinen. Als ik durf. ;-)
Alle reacties Link kopieren
Lucifer2018 schreef:
24-07-2018 22:36
Alsof ik me zoiets zou laten aanleunen... Natuurlijk zeg of doe ik er meteen wat aan. Maar vaak gebeurt het toch als ze nog niet weten dat ik een haaibaai ben. :-D

Ik ben namelijk ook nog eens heel klein. Blijkbaar mag je dan als man meer proberen. :roll:

Maar naast pijn en een verneukte rug heb ik ze ook gewoon nooit mooi/prettig of wat dan ook gevonden.

Vind ook niet handig of mooi met kleding. Misschien ga ik ze nog wel eens echt heel erg laten verkleinen. Als ik durf. ;-)
:yes: you go girl. Ik ben lang, wellicht wat intimiderender op voorhand.

Misschien nog heil zoeken in afvallen of ben je op gewicht?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven