Lijf & Lijn alle pijlers

Dieetpillen

31-07-2018 11:27 51 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil graag afvallen, maar dit gaat mij moeilijk af. Daarom wil ik het proberen met dieetpillen. Ik heb al iets geprobeerd met groene thee, maar dit werkt niet. Online heb ik revolyn gevonden, alleen zie ik op de ene site veel positieve recensie en de andere alleen maar negatieve. Hierdoor is het erg lastig om een betrouwbaar product te vinden. Is er iemand die ervaring heeft met dit product of een ander soort dieetpil die mij aangeraden kan worden. Alvast bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Google eens op
revolyn gevaarlijk of revolyn dangers

en dan algemeen: als er een werkende dieetpil zou bestaan... stond dat op de voorkant van alle serieuze kranten en was niemand meer dik. natuurlijk werkt het niet.
Alle reacties Link kopieren
Waarom gaat het afvallen je moeilijk af?
Alle reacties Link kopieren
Het enige wat je ermee doet is je lichaam kapotmaken. Begin er niet aan alsjeblieft.
Alle reacties Link kopieren
Het schijnt dat als je als je volkoren brood eet oid eet, dan val je vanzelf al meer af zonder je eetpatroon aan te passen. Kan het krantenartikel niet terugvinden, maar het was een wetenschappelijk onderzoek.

Denk dat het slimmer is om meer volkoren/vezels en eiwitten te eten dan een pilletje te slikken meid. Ook een stuk goedkoper. Lilalinda heeft gelijk, als er iets echt zou werken dan wisten we dat heus al lang.
...
Alle reacties Link kopieren
Schrap eerst eens alle suikers uit je menu.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Een betrouwbaar product is moeilijk te vinden omdat het niet bestaat. Dieetpillen kunnen óf in de categorie nutteloos óf in de categorie gevaarlijk vallen.
Heb je hulp nodig met je eetpatroon, dan kan je beter Nasr een diëtist gaan.
Alle reacties Link kopieren
Uiteindelijk komt het erop neer dat je je voedingspatroon blijvend aanpast aan je behoefte. Je behoefte is onder andere gebaseerd op je lengte, gewicht, leeftijd, en lichamelijke activiteit.

Stel dat je pillen gaat pakken, wat ga je dan doen na die pillen? Je schrijft immers dat het je nu al niet lukt om je voedingspatroon te veranderen.
Alle reacties Link kopieren
Dieetpillen zijn troep. Geen enkele goed opgeleide voedingsprofessional/diëtist (waaronder ondergetekende) zal je dit ooit aanraden. Al lopen er in dit wereldje wel een hoop debielen rond helaas. Hoe dan ook; je maakt je lijf alleen maar kapot hiermee en er komt echt geen resultaat uit, in ieder geval niet blijvend. Ga alsjeblieft naar de huisarts of een goede diëtist hiermee. Helaas bestaat de easy way out niet.
Alle reacties Link kopieren
Quaintrelle schreef:
31-07-2018 11:34
Het schijnt dat als je als je volkoren brood eet oid eet, dan val je vanzelf al meer af zonder je eetpatroon aan te passen. Kan het krantenartikel niet terugvinden, maar het was een wetenschappelijk onderzoek.

Denk dat het slimmer is om meer volkoren/vezels en eiwitten te eten dan een pilletje te slikken meid. Ook een stuk goedkoper. Lilalinda heeft gelijk, als er iets echt zou werken dan wisten we dat heus al lang.
Dat ligt maar net aan je verdere eetpatroon. Het is natuurlijk niet zo dat volkorenbrood vanzelf doet afvallen. Het is hooguit goed voor de vezels en de verzadiging. Neem je daarna een gevulde koek en een zak chips, dan val je echt niet af.
De meeste mensen die het in dieetpillen of één specifiek product zoeken, willen een wondermiddel. Een makkelijke weg. Die is er niet. Die bestaat niet. Volkorenproducten horen in mijn opinie bij een gezond voedingspatroon, maar het gaat om het totale patroon.
Madeliefjees schreef:
31-07-2018 11:41
Schrap eerst eens alle suikers uit je menu.
Cue Solomio in 3...2...1...
Alle reacties Link kopieren
Dieetpillen-dieet vind ik nogal lui en dom.
We turn the Cube and it twists us. — Professor Rubik
Ik heb toen ik jong was vroeger wel eens pillen geslikt om af te vallen. Je kon eten en drinken wat je wilde en de kilo´s vlogen eraf. Wij reden daarvoor naar Gent in Belgie. Die man noemde zichzelf dokter. Wij hebben er gelukkig nooit last van gehad maar er waren mensen die hypernerveus er van werden en waarbij het hart op hol sloeg. Er zijn zelfs een aantal mensen dood gegaan aan die pillen. Toen is deze ´dokter´op de vlucht geslagen en ondergedoken ergens in Duitsland. Het was in de jaren 70. De kranten in Belgie hebben er toen vol van gestaan en in Nederland heeft het de krant toen ook gehaald. Niet doen dus!
Alle reacties Link kopieren
Heel simpel: dieetpillen die werken zonder schade aan je lijf toe te brengen bestaan niet.
Alle reacties Link kopieren
Wat is er mis mee als je gewoon naar een dietist gaat? Zij kunnen je hier prima mee helpen op een een veel betere manier inplaats van rotzooi in je lijf gooien....
schrap in ieder geval al je ongezonde snacks en drinken. Pas je porties aan, minder aardappelen, rijst, pasta en meer groente.
Alle reacties Link kopieren
Waarom lukt het niet om af te vallen? Wat doe je, wat eet je? Afvallen werkt alleen als je een voor jou fijn, aangepast, haalbaar en realistisch schema en eetpatroon ontwikkelt zodat het goed vol te houden is. Dus eet WEL koolhydraten en vetten en suikers, maar de JUISTE vorm ervan en in de juiste hoeveelheden. Informeer jezelf goed en lees jezelf in wat goed en niet goed is.

Dieetpillen heb ik zelf ook geprobeerd, in combinatie met gezond eten en goed sporten. Is ook een psychologisch spelletje: je denkt dat die pillen werken en daardoor ga je gezond leven en val je af. Niet door die pillen, maar door het gezonde leven. Enkel met dieetpillen ga je het niet redden.
Alle reacties Link kopieren
Calorieën restrictie, koop een keukenweegschaal download my fitness pal en noteer alles wat je eet. Eet genoeg eiwit zodat je geen honger krijgt en ga sporten. 2/3 x per week half uurtje of een uur is genoeg.
Die dieetpillen zijn oplichterij.
Great spirits have always encountered violent opposition from mediocre minds. The mediocre mind is incapable of understanding the man who refuses to bow blindly to conventional prejudices and chooses instead to express his opinions courageously and honest
Alle reacties Link kopieren
°-° schreef:
31-07-2018 12:55
Calorieën restrictie, koop een keukenweegschaal download my fitness pal en noteer alles wat je eet. Eet genoeg eiwit zodat je geen honger krijgt en ga sporten. 2/3 x per week half uurtje of een uur is genoeg.
Die dieetpillen zijn oplichterij.
Opschrijven wat je eet ben ik ook voorstander van. Het geeft je goed inzicht in je eetpatroon. Calorieën tellen ben ik geen fan van..
Alle reacties Link kopieren
ollekebollekeknolleke schreef:
31-07-2018 12:38
Heel simpel: dieetpillen die werken zonder schade aan je lijf toe te brengen bestaan niet.
Nou dat dus. En wat wel werkt is niet legaal te koop en moet je ook niet mee willen rotzooien, tenzij je graag hartproblemen wilt, of dood. Ga naar een diëtiste, ga sporten, beperk je inname, noteer een paar weken wat je eigenlijk allemaal eet en trek daar lering uit. Dan kom je al een heel eind.
Alle reacties Link kopieren
fotoroid schreef:
31-07-2018 12:49
Informeer jezelf goed en lees jezelf in wat goed en niet goed is.

Waar ik als kanttekening bij wil plaatsen dat het voor heel veel mensen ontzettend moeilijk blijkt om de echte feiten te scheiden van populaire mythes en voedingshypes. Iedereen denkt 'de waarheid over eten' te weten n.a.v. Google en heel vaak blijkt die dan toch met elkaar te conflicteren. Dus TO, as je verdwaalt in de veelheid aan informatie, een professional die ervoor geleerd heeft kan je hier écht bij helpen. Zowel praktisch als op het gebied van mentale steun. Het klinkt alsof je dat goed zou kunnen gebruiken.
koffiehagedis wijzigde dit bericht op 31-07-2018 13:02
Reden: Aanvulling
5.05% gewijzigd
goed nieuws, er zijn wel pleisters die heel goed werken!!
Alle reacties Link kopieren
Koffiehagedis schreef:
31-07-2018 13:01
Waar ik als kanttekening bij wil plaatsen dat het voor heel veel mensen ontzettend moeilijk blijkt om de echte feiten te scheiden van populaire mythes en voedingshypes. Iedereen denkt 'de waarheid over eten' te weten n.a.v. Google en heel vaak blijkt die met elkaar te conflicteren. Dus TO, as je verdwaalt in de veelheid aan informatie, een professional die ervoor geleerd heeft kan je hier echt bij helpen. Zowel praktisch als op het gebied van mentale steun.
Zeker waar, goed dat je het benoemt. Er is ontzettend veel te lezen en heel veel spreekt elkaar ook tegen, dat maakt het inderdaad lastig. Heb zelf echt veel erover gelezen waardoor ik inmiddels wel voor mezelf een goede keuze kan maken, maar het duurt wel even voor ik doorhad hoe ik onderscheid kon maken in informatie.
anoniem_372787 wijzigde dit bericht op 31-07-2018 13:06
Reden: toevoeging
11.92% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
ouwewijsneus schreef:
31-07-2018 13:03
goed nieuws, er zijn wel pleisters die heel goed werken!!
Nee.
Quaintrelle schreef:
31-07-2018 11:34
Het schijnt dat als je als je volkoren brood eet oid eet, dan val je vanzelf al meer af zonder je eetpatroon aan te passen. Kan het krantenartikel niet terugvinden, maar het was een wetenschappelijk onderzoek.

Denk dat het slimmer is om meer volkoren/vezels en eiwitten te eten dan een pilletje te slikken meid. Ook een stuk goedkoper. Lilalinda heeft gelijk, als er iets echt zou werken dan wisten we dat heus al lang.
Apart. Ik val juist af als ik wat volkorenbrood schrap uit mijn menu. Ik eet wel brood hoor, maar met mate. Meer eiwitten werkt voor mij wel goed.


Pilletjes werken sowieso niet. Alleen je portemonnee wordt daar lichter van.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven