Lijf & Lijn alle pijlers

Budget activity tracker

03-08-2018 13:40 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op zoek naar een betaalbare activity tracker, onder de 40 euro.
Hebben jullie advies voor een fijne, redelijk acurate tracker?

Het liefst wil ik er een die ook de hartslag meet maar dan wel redelijk acuraat. En juist daar kom ik nu even niet zo uit.

Zijn er mensen met ervaring met de Huawei Honorband 3, Silvercrest activity tracker van de Lidl, Xiaomi mi band 2, Lets fit fitness tracker HR of Lintelek fitness tracker?
Of ben je enthousiast over een ander model wat je nu draagt?
Alle reacties Link kopieren
Bij de action hadden ze pas de TomTom voor €30 volgens mij.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou gaan voor een gebruikte, er zijn zo veel mensen die er een aanschaffen en dat het nu in de kast ligt. Een extra kans voor jou!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zelf ook een budget versie gehad van Kruitvat voor 25 euro, deze heb ik binnen een paar dagen al retour gebracht. Er klopte niks van!
Toen heb ik gelijk de Fitbit Alta Hr gekocht (de versie die in in eerste instantie wilde) en ben er nog steeds heel blij mee. Ik draag het al een jaar non-stop.
Deze versie (of andere versies) is inmiddels ook makkelijk verkrijgbaar op Marktplaats. Sommige bijna nieuw omdat mensen hem niet blijken te dragen.
Als je zoekt in je buurt, kun je hem ophalen en loop je geen risico!
Succes!
Alle reacties Link kopieren
Op Alieexpress verkopen ze ook namaak fit bit's. Anders zou ik gaan voor een tweedehands of refurbished.
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik had zelf de Xiaomi Mi Band 2 OLED Display en Hartslagmeter.
Overal te koop, maar zelf gekocht via Aliexpress voor €15 en doet het goed! Alleen werd hij te weinig gebruikt, dus weer verkocht.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een Xiomi Mi Band 3. Gekocht via Aliexpress en zodra hij contact heeft gehad met je smartphone issie niet meer in het chinees haha
Gebruik hem voor het mountainbiken en ben er prima tevrden over!
Ik had die van de Lidl, na 2 dagen retour gedaan, wat een rotding zeg!
Alle reacties Link kopieren
Bedankt vast voor alle reacties, heb net ook even op marktplaats gekeken maar nog geen fit bit gezien onder de 50 euro. Wel vast een zoekopdracht aangemaakt, wie weet komt er nog een langs.

Goed om te weten dat ik in ieder geval niet bij de Lidl of het Kruidvat moet zijn.

Die Xiomi Mi Band had ik ook al naar zitten kijken, wil alleen heel graag paars en die kon ik zo gauw nog niet vinden. Maar is dus zeker het overwegen waard.
Alle reacties Link kopieren
@Greenlotus kijk even op aliexpress. Je kan de activitytrackers los in het paars kopen, maar ook vervangingsbandjes en die zijn nog geen €2,50 per stuk.
Alle reacties Link kopieren
Ja zie het nu xxlizzie, thnx.

Ik heb nog nooit iets besteld via Aliexpress. Zie dat de meeste versies in het chinees zijn. Maar dat maakte kennelijk niet uit wanneer je verbinding maakt met je telefoon?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de kwaliteit van Aliexpress niet zo best, heb ooit vervangingsbandjes besteld en vond het materiaal zo verschrikkelijk zitten dat ik ze uiteindelijk nooit gedragen heb. De originele zaten veel beter en dat is wel zo prettig als je hem 24/7 draagt.
Alle reacties Link kopieren
Hmm ja ik heb er nu voor 2,- aan bandjes besteld, ben inderdaad benieuwd naar de kwaliteit. Verkoper zelf heeft wel veel positieve ervaringen genoteerd staan.

Ik heb de Xiaomi mi band 2 besteld via bol.com maar heb nu spijt want ik zie dat er geen stopwatch op zit. En dat was de start van mijn zoektocht naar een activity tracker.. Ik vond die Xiaomi mi band 3 lelijker, maar die heeft wel een stopwatch.
Alle reacties Link kopieren
Greenlotus schreef:
03-08-2018 17:36
Ja zie het nu xxlizzie, thnx.

Ik heb nog nooit iets besteld via Aliexpress. Zie dat de meeste versies in het chinees zijn. Maar dat maakte kennelijk niet uit wanneer je verbinding maakt met je telefoon?
Edit: je hebt al besteld zie ik ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven