Lijf & Lijn alle pijlers

Hoe vaak poep jij?

07-08-2018 19:36 72 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nav de regelmatige discussies hier in huis ben ik wel benieuwd naar hoe vaak andere mensen poepen.
Mijn man gaat 1 keer per dag. En soms zelfs om de dag. Dat vind ik bizar weinig.
Ik daarentegen ga drie tot vier keer per dag. Dat vindt hij dan weer bizar vaak.
Hij kan niet op n vreemd toilet, ik kan overal en nergens.
Hoe is met jullie stoelgang?

Ik poep

Totaal aantal stemmen: 143

1 keer per dag (47%)
2 keer per dag (13%)
3 of meer keer per dag (8%)
Eens per twee dagen (18%)
Met n beetje mazzel eens per week (8%)
Glitter (6%)
Vriendelijk.
Alle reacties Link kopieren
Alles tussen 3x per dag en 3x per week is normaal. Zolang het maar een soepele drol is die zonder problemen wordt gelegd.
Alle reacties Link kopieren
Mijn ontlastingspatroon is verschrikkelijk (heb PDS). Als ik een keer per dag ga, heb ik een tamelijk goede dag. Meestal 3-5 keer per dag. Altijd diarree.
Heanig an
Alle reacties Link kopieren
Wat is een normale stoelgang:
http://www.darmgezondheid.nl/darmgezond ... stoelgang/

Jij je vriend zijn dus beide normale poepers.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
Een discussie hebben over hoe vaak jullie poepen……
Ja je moet het ergens over hebben in de vakantie.
Alle reacties Link kopieren
Twee keer per dag, soms iets vaker als mijn darmen onrustig zijn.
Als ik om de dag zou poepen zou ik me erg ongemakkelijk voelen, dat komt héél af en toe voor. Het is waarschijnlijk net waar je aan gewend bent, hoewel 1 à 2 x per dag wel het beste schijnt te zijn.

Waar een mens al niet een poll over kan maken :D
Ik heb 'm niet ingevuld. De enige polls die ik invul zijn onzin-polls :clown:
nounou
Het wisselt bij mij enorm, soms eens per 3 dagen, soms wel 4 keer per dag.
Alle reacties Link kopieren
Bij ons thuis zijn de (d)rollen omgedraaid... niet sekse afhankelijk dus :P
Ik geloof niet meer in sprookjes.
Alle reacties Link kopieren
SadSloth schreef:
07-08-2018 19:42
Mijn ontlastingspatroon is verschrikkelijk (heb PDS). Als ik een keer per dag ga, heb ik een tamelijk goede dag. Meestal 3-5 keer per dag. Altijd diarree.
O dat is naar. Heb je dan ook pijn?
Vriendelijk.
Het is weer verveling troef op het forum. Echt hoor.
Alle reacties Link kopieren
MuyBien schreef:
07-08-2018 19:43
Een discussie hebben over hoe vaak jullie poepen……
Ja je moet het ergens over hebben in de vakantie.
We hebben geen vakantie. Kan je nagaan.
Vriendelijk.
Alle reacties Link kopieren
Doornroosje75 schreef:
07-08-2018 19:48
Bij ons thuis zijn de (d)rollen omgedraaid... niet sekse afhankelijk dus :P
:rofl:
Vriendelijk.
Alle reacties Link kopieren
MuyBien schreef:
07-08-2018 19:43
Een discussie hebben over hoe vaak jullie poepen……
Ja je moet het ergens over hebben in de vakantie.

Bedoel je dat je het raar vindt ?
Ik zou het niet zomaar gaan bespreken omdat sommige mensen ongemakkelijk worden van dit onderwerp, maar het is gewoon een lichaamsfunctie, toch ? Je hoeft er niet in te gaan roeren :rofl:
Het schijnt trouwens erg nuttig te zijn om de structuur en kleur regelmatig in de gaten te houden in verband met darmziekten, waaronder darmkanker.
nounou
Alle reacties Link kopieren
Ligt er helemaal aan.
Hier in NL waarbij ik veel bruin brood enz eet soms wel 2x per dag. In buitenland soms 2 keer per week vanwege het eten.
Alle reacties Link kopieren
Meestal 2/3 keer per dag ook wel.
Als het even niet lukt (op reis bijvoorbeeld) gaat dat al snel pijn doen. Dus dan houd ik alles zo goed mogelijk op gang met veel drinken, fruit en beweging.
Ik ben altijd jaloers op mijn kinderen, die gaan een of twee keer per dag, ook op vakantie. Tijdens de eerste dagen van een vakantie ben ik altijd verstopt, soms wel vijf dagen. Echt vreselijk irritant en ongemakkelijk. Ik heb wel eens laxerende tabletten genomen, maar toen ging het gelijk naar het andere uiterste.
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
07-08-2018 19:48
Het is weer verveling troef op het forum. Echt hoor.
https://youtu.be/z-jd7p7IA3w
Vriendelijk.
Alle reacties Link kopieren
Robinson schreef:
07-08-2018 19:50
Ligt er helemaal aan.
Hier in NL waarbij ik veel bruin brood enz eet soms wel 2x per dag. In buitenland soms 2 keer per week vanwege het eten.
Eet je dan extra fruit ofzo voor de vezels?
Vriendelijk.
Wisselt enorm.

Bij ons gaat de discussie over de geur. Partner zucht elke keer na mijn grote beurt omwille van de verspreidde geur en doet dan alsof ik een massamoord heb begaan en hij dat via nieuwsomroep, radiostation en landelijke krant kenbaar dient te maken aan het volk. En als hij is geweest verzucht ik dat het huis weer heerlijk naar bloemetjes geurt. Niet heus hoor, want hij verspreid net zo goed een onhebbelijke stank, echter wil dat niet waar hebben. En ik erger me dan rot om zijn reactie op iets totaal menselijks.
Alle reacties Link kopieren
Ttroeteltje schreef:
07-08-2018 19:56
Wisselt enorm.

Bij ons gaat de discussie over de geur. Partner zucht elke keer na mijn grote beurt omwille van de verspreidde geur en doet dan alsof ik een massamoord heb begaan en hij dat via nieuwsomroep, radiostation en landelijke krant kenbaar dient te maken aan het volk. En als hij is geweest verzucht ik dat het huis weer heerlijk naar bloemetjes geurt. Niet heus hoor, want hij verspreid net zo goed een onhebbelijke stank, echter wil dat niet waar hebben. En ik erger me dan rot om zijn reactie op iets totaal menselijks.
Hahahahaha

Weet je wat de stank echt verdrijft? Direct na t poepen een lucifer aansteken. Bij ons ligt er standaard een doosje op t toilet.
Vriendelijk.
Goede tip, hoewel ik heb geleerd dat stank gezonde lucht is. Dus ik snuif het vaak eens extra diep in, inhaleren.
Alle reacties Link kopieren
Ttroeteltje schreef:
07-08-2018 20:08
Goede tip, hoewel ik heb geleerd dat stank gezonde lucht is. Dus ik snuif het vaak eens extra diep in, inhaleren.
:lol:
Dat doe ik met asperge-pies. Dat stinkt zo lekker
Vriendelijk.
Alle reacties Link kopieren
https://www.youtube.com/watch?v=aVvVrL8luNw
Zijn er echt mensen die hiervoor streepjes zetten op de muur? Of dat in hun smartphone bijhouden?

Ik zou het niet weten.
En hangt van de hoeveelheid mayo af die ik vreet.
Alle reacties Link kopieren
Ik hou dr van!
Vriendelijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven