Lijf & Lijn alle pijlers

Foundation die niet afgeeft op kleding

02-06-2007 18:17 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,



Ik ben al jaren fan van de Lasting Performance foundation van MaxFactor.

Een groot voordeel van deze foundation zóu zijn dat het niet afgeeft op je kleding. Nu, ik merk hier echter niets van, integendeel, meteen na het dragen van een jas of blouse een bruine kraag terwijl ik het toch echt niet in mijn nek smeer!



Hebben jullie tips hoe je dit kunt vermijden en/of is er een vergelijkbare foundation (in prijs en kwaliteit) die geen vlekken achterlaat? Heb al weleens Maybelline geprobeerd, dit geeft beduidend minder vlekken, maar ik vind de kwaliteit hiervan een stuk minder (misschien wel juist daardoor dat het geen vlekken achterlaat).



Alvast bedankt voor jullie reacties!



Simone
Alle reacties Link kopieren
Ik ben zelf wel fan van clinique of biotherm, en ik heb geen last van dat het afgeeft. Prijsklasse is iets anders dan van maxfactor voor clinique betaal je iets van 25 euri en biotherm ligt ook in die prijsklasse. Ik weet niet hoe het zit

met founfation van revlon of rimmel, maar anders zou je de volgende keer voor

dat je iets aanschaft een proefje kunnen vragen en dan even uittesten of het afgeeft.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de tips! Toevallig heb ik gisteren de foundation van Biotherm aangeschaft:). Kwaliteit is gelijk aan die van MaxFactor vind ik, dus maar 'ns kijken of deze minder afgeeft.
Weet je zeker dat het je foundation is die afgeeft?

niet gewoon een combinatie van zweet, huidvet en haarstylingsprodukt? Ik gebruik namelijk nooit foundatoin, maar met warm weer en als ik mijn haar heb opgestoken ( vel lak) dan heb ik vaak ook een vieze kraag . mss ligt het dus niet aan je make-up.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven