Lijf & Lijn alle pijlers

best wel spijt van restylane...help...wat nu

03-06-2007 21:17 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik had best mooie lippen maar heb me over laten halen tot et inspuiten van restylane. het resultaat vind ik gewoon echt neit mooi ook al weet k dat het nog wat bij zal trekken



wat kan ik nu het beste doen? ik weet dat het een tijdelijk filler is...maar...ik ben zo bang dat de vorm vn mijn lippen straks toch niet helemaal hetzelfde is als die van voorheen (na die 8 maanden ongeveer dat het bljift ztten)



kan ik hetook lten verwijderen?



het zoooooooooooveel spijt!!!
Alle reacties Link kopieren
ik had best mooie lippen
Waarom doe je dat in godsnaam als je wel tevreden bent!!!!

Je hoort en leest toch vaak genoeg dat het mislukt. We gaan dus die kant op. Je bent best tevreden met je hoofd/lijf maar gaat er toch maar aan sleutelen met allerlei troep, dom, dom, dom.
De wereld biedt genoeg voor ieders behoefte, maar niet voor ieders hebzucht.
Alle reacties Link kopieren
Hoe lang geleden heb je het laten doen? Kan me voorstellen dat de eerste en tweede dag alweer anders is als een week later. Ik zou de kliniek of behandelaar waar je het hebt laten doen bellen en de kwestie voorleggen, vragen of het nog anders / minder wordt en bijtrekt.

Je kunt ook naar een andere behandelaar gaan en vragen wat die er van vindt, of het kundig is gedaan of dat je anders had kunnen verwachten. Uit je verhaal wordt niet helemaal duidelijk of je het resultaat gewoon persoonlijk niet mooi vindt of dat de behandeling niet helemaal goed is gelukt. Ik heb zelf geen ervaring met fillers.

Succes, het lijkt me heel naar om dit te hebben. Je gezicht is toch het eerste wat mensen zien. Wat vinden anderen ervan als ze je zien (collega's, vrienden, familie?).
Alle reacties Link kopieren
lekker barba zoon opmerking dom dom dom wat heb ik daar nou aan? ik snap het wel hoor daar niet van, maar ik vind het al zo erg en dan zoon opmerking..



miek, de behandling op zich is niet mislukt, maar ik voel me gewoon niet mezelf de lippen zijn erg dik en dat hadik helemaal niet. voel me gewoon niet mezelf en ben hartstikke bang dat ze niet meer de oude vorm krijge
Alle reacties Link kopieren
Je krijgt heus wel je eigen vorm lip weer terug hoor, het langzaam afgebroken en je lippen hebben suggesteivelijk de tijd om in de oude vorm te komen.



Jammer dat het resultaat niet is wat je ervan verlangt.



Alleen begrijp ik dat niet zo, want normaal gesproken gaat het per druppeltje erin en spiegel erbij, druppeltje erin en spiegeltje erbij, tot je tevreden bent en zegt stop.



Als het heel vers is allemaal kan het zijn dat je een eventuelen verdoving nog eruit moet werken.



Vind het triest dat dit kan gebeuren, want ik heb t idee dat het komt door een beetje lopende band werk, waar ben je geweest en hoe is de behandeling gegaan, zoals ik net beschreef of anders??
Alle reacties Link kopieren
wees maar heel blij dat het tijdelijk is en sto heeft gelijk naar een half jaar is het weer weg
Alle reacties Link kopieren
Ik zou zeggen doe er vaak ijsblokjes op - koud krimpt in dus wie weet helpt het een beetje. Daarnaast de kliniek(?) bellen en de vraag aan hun voorleggen, anders huisarts misschien?

Gelukkig gaat het weer weg en heb je er wel iets van geleerd - toch?
Alle reacties Link kopieren
toch blijf ik benieuwd bij wie je geweest bent en de manier waarop het ingespoten is, het is heel belangrijk dat het druppeltje voor druppeltje gaat en dan snap ik eerlijk gezegd niet als dat wel gebeurd zou zijn dat het resultaat much too much is, je bent er toch zelf bij, als het goed is.



Vind het een beetje jammer dat injectables op die manier zo een beladen image krijgt , terwijl dat niet nodig is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven