Lijf & Lijn alle pijlers

waarin verschilt haarverf van wenkbrauwverf?

05-06-2007 23:16 2 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik houd van zon en zwemmen. Het nadeel is dat mijn haar en wenkbrauwen er wit van worden. Zomers verf ik steeds wat lokken middenblond, om het op een natuurlijke manier minder licht te maken, maar na drie keer zwemmen is het natuurlijk weer wit en kan ik het opnieuw kleuren. Dit jaar heb ik voor het eerst mijn wenkbrauwen lichtblond geverfd. Mij valt op dat na drie keer zwemmen mijn haar weer wit is, maar het haar van mijn wenkbrauwen niet. 

Ik heb eens gehoord dat je je wenkbrauwen nooit met gewone haarverf mag doen. Wel evengoed geprobeerd natuurlijk, maar het pakte gewoon niet. Ik wil proberen wat dunne lokjes haar met wenkbrauwverf te kleuren, zodat het tenminste langer dan drie zwembeurten blijft zitten. Ik vraag me erg af wat nu het verschil is tussen wenkbrauwverf en haarverf en waarom het ene niet voor het andere gebruikt zou mogen worden. Leest er toevallig iemand mee die dit weet?
Alle reacties Link kopieren
Zomers verf ik steeds wat lokken middenblond, om het op een natuurlijke manier minder licht te maken



correctie, voordat ik word gequote: de manier is niet natuurlijk, maar heel erg chemisch, maar het resultaat ziet er redelijk natuurlijk uit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven