Lijf & Lijn alle pijlers

Bilvergroting met eigen vet of implantaat

11-08-2018 18:28 70 berichten
Hoi hoi

Ik ga op zeer korte mijn billen laten vergroten.
Twijfel alleen tussen lipofilling of implantaten....

Ben nogal slank van mezelf en voor lipofilling zou ik dus eerst een paar kilo aan moeten komen. Maar denk dat vullen met eigen vet een natuurlijker effect geeft...
Maar misschien zit ik er naast en geven implantaten ook een natuurlijk resultaat.

Nu ben ik opzoek naar meiden/vrouwen die een bilvergroting hebben ondergaan.
Klinieken hebben bijna 10!! Bil operaties per dag.
Dus er moeten toch vrouwen zijn die hun ervaring met me willen delen!

En op reacties dat ik gewoon tevreden met mezelf moet zijn... moet werken aan mezelf beeld of gewoon moet gaat trainen ga ik niet reageren.
Zie dat andere meiden/vrouwen die op deze manier informatie wilde vergaren alleen maar van die opmerkingen kregen....

DAT IS NIET MIJN VRAAG DUS GEEN NUTTELOZE REACTIES AUB😉
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht dat dikke billen alweer een tijdje uit waren maar misschien dat je zo'n kunstbillenbroekje van Aliexpress kan proberen om te kijken of je daarmee succes hebt.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
En over een paar jaar zie je hoe belachelijk zo’n onnatuurlijke paardenreet eruit ziet bij jezelf. En dan schaam je je rot.
Kijk eens naar Kim K., Yolanthe C., Kelly, Amanda Balk. Die zien er echt niet uit met die rare dikke kont. Het is zo duidelijk dat het nep is.
Heb je gelezen over de risico’s?
En nee, je wilde deze reactie niet. Maar dat interesseert mij geen ‘reet’ :). Dan moet je hier geen vragen komen stellen.
Ga lekker trainen. Vergeet je benen niet en de rest van je lijf, want zo uit verhouding ziet het er raar uit.
retrostar schreef:
11-08-2018 18:37
Ik dacht dat dikke billen alweer een tijdje uit waren maar misschien dat je zo'n kunstbillenbroekje van Aliexpress kan proberen om te kijken of je daarmee succes hebt.
Alle billen zijn in, mits ze van jezelf zijn. Die nepkonten zijn nooit ‘in’ geweest, ook al denkt een bepaalde doelgroep van wel. Die doelgroep denkt ook dat van die zwarte getatoeerde heftige wenkbrauwen ‘in’ zijn. En dat je aan de lopende band met je reet in stringbadpak op Instagram moet. En natuurlijk zijn er mensen die dat mooi vinden, maar dat zijn mannen die geen hersencel teveel hebben :)
En als je dan wat ouder wordt je reet begint af te zakken, dan zie je twee van die plastic dingen aan je gat hangen waardoor je weer een hele operatie moet ondergaan om die troep weg te halen en het inkorten van het exces vel, daar betaal je apart voor, want dat zit niet bij de prijs inbegrepen, dus dan loop je met je reetvel in je knieholten.
Meid, pak een pizza en vreet jezelf een dikke reet. Het effect is mooier, natuurlijker en heel belangrijk, veeeeel goedkoper.
Alle reacties Link kopieren
Doe maar niet TO, die dikke tieten die ooit in waren zijn nu weer uit. Plantaten worden er weer uitgehaald of vervangen voor kleinere. En een dikke kont is sowieso niet alles - zeg ik als persoon met een natuurlijke dikke reet (en verder maat 36). Embrace your small ass!
Alle reacties Link kopieren
Ik werkte tot voor kort voor plastisch chirurgen. Hoeveel ellende ik gezien heb van die implantaten.... En heb je je wel eens gerealiseerd hoe vreemd het is dat je er altijd op zit.
Mens, wees blij met je lijf en realiseer dat over 5 jaar kleine billen weer in de mode zijn. Zit jij daar met je dikke reet.
To,dat lijkt me een supergroot risico en nou niet bepaald mooi om met zo een Kim Kardashian reet rond te lopen,hartstikke nep jo. Ik zou inderdaad ook zeggen ga trainen en vraag advies in en sportschool. Dat is veel natuurlijker en goedkoper.
Op de site van de Nederlandse Vereniging voor Plastische Chirurgie (NVPC) staat een waarschuwing voor de risico’s van vetinjecties in de billen. Wat die implantaten betreft, begin er niet aan ook die zijn absoluut niet veilig!

https://www.nvpc.nl/nieuws_detail.php?nieuws_id=338
Waarom zou je een bilvergroting willen? lijkt me trouwens helemaal niet lekker zitten op 2 implantaten
Alle reacties Link kopieren
Je mag wel wat vet van mij!
~ It takes a rad mama to be a father too ~
Alle reacties Link kopieren
bam_1984 schreef:
11-08-2018 21:21
Je mag wel wat vet van mij!
he toe dat wilde ik net aanbieden
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Met eigen vet heb je kans dat ze per ongeluk het vet te diep spuiten waardoor het in je bloed kan komen, met alle gevolgen vandien.

Ik zou dus voor implantaten gaan als je het persé wilt. Maar ook hierbij zou ik bang zijn dat ze zouden knappen als ik iets te hard neer plof op een stoel ;-D
anoniem_348213 wijzigde dit bericht op 11-08-2018 21:36
1.35% gewijzigd
FiIee schreef:
11-08-2018 21:33
Met eigen vet heb je kans dat ze per ongeluk het vet de diep spuiten waardoor het in je bloed kan komen, met alle gevolgen vandien.

Ik zou dus voor implantaten gaan als je het persé wilt. Maar ook hierbij zou ik bang zijn dat ze zouden knappen als ik iets te hard neer plof op een harde stoel ;-D
Of ze verschuiven naar de voorkant :hihi:
Volgens mij voel je die implantaten ook zitten hoor, heb je ook zo'n zwaar gewicht aan je hol hangen.
sinnombre schreef:
11-08-2018 18:45
En over een paar jaar zie je hoe belachelijk zo’n onnatuurlijke paardenreet eruit ziet bij jezelf. En dan schaam je je rot.
Dit dus! Ziet er niet uit. Wees blij dat je slank bent.
Afschuwelijk lelijk en nep. Wat doe je jezelf aan? Ga lekker squaten met gewichten om je bil te vormen i.p.v. die gevaarlijke operaties te ondergaan.
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 30-08-2019 11:04
Reden: ongepast
98.05% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik heb in mijn borsten zowel siliconen implantaten als lipofilling en ik zou je adviseren om het niet te doen. Ik voel de siliconen in mijn borsten zitten zodra ik mijn borstspieren train of er op lig. Dat is bij je billen niet anders. Dus zitten, lopen, fietsen, bij alles voel je die dingen zitten en dat is echt niet fijn!

Lipofilling vond ik een pittige operatie. Ik ben slank (maatje 36, vetpercentage van minder dan 20%) en mijn plastisch chirurg heeft vet van mijn buik, rug en de binnenkant van mijn bovenbenen gehaald. Ik ben wekenlang donkerblauw en paars geweest van alle bloeduitstortingen. Eerst aankomen is zinloos want zodra je weer normaal gaat eten verdwijnt dat vet als eerste weer. Bovendien sterft een deel van het vet af bij lipofilling.

Ik heb een medische indicatie voor beide ingrepen (en het is dus ook betaald uit de basisverzekering) en ben blij dat ik het gedaan heb, maar no way dat ik dit zou overwegen om enkel cosmetische redenen. Het resultaat is niet in verhouding tot de ellende en de kosten.
Alle reacties Link kopieren
sophiax schreef:
11-08-2018 22:03
Ik heb in mijn borsten zowel siliconen implantaten als lipofilling en ik zou je adviseren om het niet te doen. Ik voel de siliconen in mijn borsten zitten zodra ik mijn borstspieren train of er op lig. Dat is bij je billen niet anders. Dus zitten, lopen, fietsen, bij alles voel je die dingen zitten en dat is echt niet fijn!

Lipofilling vond ik een pittige operatie. Ik ben slank (maatje 36, vetpercentage van minder dan 20%) en mijn plastisch chirurg heeft vet van mijn buik, rug en de binnenkant van mijn bovenbenen gehaald. Ik ben wekenlang donkerblauw en paars geweest van alle bloeduitstortingen. Eerst aankomen is zinloos want zodra je weer normaal gaat eten verdwijnt dat vet als eerste weer. Bovendien sterft een deel van het vet af bij lipofilling.

Ik heb een medische indicatie voor beide ingrepen (en het is dus ook betaald uit de basisverzekering) en ben blij dat ik het gedaan heb, maar no way dat ik dit zou overwegen om enkel cosmetische redenen. Het resultaat is niet in verhouding tot de ellende en de kosten.
Heb je de implantaten onder de borstspier laten plaatsen?
Alle reacties Link kopieren
Babette2017 schreef:
11-08-2018 22:07
Heb je de implantaten onder de borstspier laten plaatsen?
Aan de ene kant wel, aan de andere kant niet.
Alle reacties Link kopieren
Die meiden van temptation island (Pommeline en Rosanna) hebben het met implantaten laten doen en ik vind het er mooi en niet overdrijven uitzien. Kijk even op hun instagrampagina’s :)
Cateautje schreef:
11-08-2018 18:50
En als je dan wat ouder wordt je reet begint af te zakken, dan zie je twee van die plastic dingen aan je gat hangen waardoor je weer een hele operatie moet ondergaan om die troep weg te halen en het inkorten van het exces vel, daar betaal je apart voor, want dat zit niet bij de prijs inbegrepen, dus dan loop je met je reetvel in je knieholten.
Meid, pak een pizza en vreet jezelf een dikke reet. Het effect is mooier, natuurlijker en heel belangrijk, veeeeel goedkoper.
Spul uit een rood tubetje had toch ook die "magische" werking? (<-- uit een ouder topic ) ;-D
Bobby-Pin schreef:
11-08-2018 22:14
Spul uit een rood tubetje had toch ook die "magische" werking? (<-- uit een ouder topic ) ;-D
Enlighten me?
Oifa schreef:
11-08-2018 21:35
Of ze verschuiven naar de voorkant :hihi:
Et voila, een voorbibs.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven