Lijf & Lijn alle pijlers

buikwand correctie

16-08-2018 21:23 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai hai,

Ik ben aan het oriënteren naar een buikwand correctie/Lipo. Deze ga ik zelf bekostigen en de bedoeling is dat ik eind januari een buikwand operatie ga doen.

Zat zelf te kijken om het in Turkje te doen, maar twijfel soms dat ik het gewoon in Nederland zal doen.

Kunnen jullie wat ervaringen? en misschien advies geven met goede ziekenhuizen of klinieken met prijs?

Dankje alvast!
mag je wel vliegen na de operatie? als je ook nog twee weken moet verblijven in turkye dan vraag ik me af of je dan wel zo goedkoop uit bent. en wat als er complicaties zijn, is er dan een goed ziekenhuis in de buurt en ben je daarvoor verzekerd?
Ik zou voor Nederland kiezen, misschien weet je huisarts waar je het beste terecht kan.
Alle reacties Link kopieren
In Turkije blijf je dan een week. Het is in een kliniek en je gaat met een groep stuk of 6 man die ook operaties ondergaan.

Ja daarom twijfel ik dat ik gewoon in Nederland de operatie gaat doen
mel31 schreef:
16-08-2018 21:34
In Turkije blijf je dan een week. Het is in een kliniek en je gaat met een groep stuk of 6 man die ook operaties ondergaan.

Ja daarom twijfel ik dat ik gewoon in Nederland de operatie gaat doen
Het is best een heftige operatie, ik zou er voor kiezen in Nederland te blijve. Zeker ook ivm eventuele complicaties
Ik vind dit soort groep-korting cosmetisch chirurgie nooit zo’n goed idee. Gaat vaak goed en ook vaak fout.
Op chirurgie en een parachute moet je nooit willen besparen. Gewoon kijken naar kwaliteit. Dat kost misschien een paar duizend euro meer. Iets langer sparen dus.
Een week is lang niet genoeg om te herstellen van zo’n ingreep. Hoe doe je dat met bagage en zo op de terugreis? (En ik zou me ook druk maken waar ik heen moet met eventuele complicaties)
Alle reacties Link kopieren
mel31 schreef:
16-08-2018 21:34
In Turkije blijf je dan een week.
Een week na zo’n enorme ingreep wil je toch geen vliegreis maken?! Hoe zie je dat voor je? Met grote pijnlijke littekens over je hele romp eerst in een hobbelbusje naar het vliegveld, daar een paar uur rondhangen, en dan ook nog uren op zo’n krappe stoel in het vliegtuig. Met een beetje pech is er ook nog turbulentie en gordelplicht, waarbij de gordel natuurlijk precies tegen je littekens aandrukt...

De tranen springen al in mijn ogen als ik er alleen aan denk! En dan hebben we het nog niet gehad over de dubieuze reputatie van de Turkse klinieken, waar zeker hele goede tussen zitten, maar ook een hoop hele slechte. En je weet dat positieve online recensies gewoon gekocht worden, hè?
Loullah schreef:
16-08-2018 21:41
Ik vind dit soort groep-korting cosmetisch chirurgie nooit zo’n goed idee. Gaat vaak goed en ook vaak fout.
Op chirurgie en een parachute moet je nooit willen besparen. Gewoon kijken naar kwaliteit. Dat kost misschien een paar duizend euro meer. Iets langer sparen dus.
Ben het volledig met je eens.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap dat echt niet. Waarom zou je dat in het buitenland laten doen? Als er complicaties zijn dan kunnen ze hier in het ziekenhuis de ellende herstellen. Er zijn genoeg verzekeringen die dat niet dekken. En terecht als je het mij vraagt.
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Mijn vriendin heeft het in België laten doen en was zeer ontgoocheld omdat ze enorm veel pijn had, ohja niks eten een tijd en zie maar hoe u thuiskomt.
En ik wil niet rot doen maar 10 jaar na dato gewoon weer een buik.
Er staat gewoon minimaal 6 weken herstel voor en daar past niet heel veel reistijd in. Misschien kun je drie weken een resort boeken daar ofzo maar vliegen?
Tenzij je naast Schiphol of een vliegveld woont ben je vanaf daar ook nog niet thuis he?
Het-groepje schreef:
16-08-2018 22:28
Mijn vriendin heeft het in België laten doen en was zeer ontgoocheld omdat ze enorm veel pijn had, ohja niks eten een tijd en zie maar hoe u thuiskomt.
En ik wil niet rot doen maar 10 jaar na dato gewoon weer een buik.
Er staat gewoon minimaal 6 weken herstel voor en daar past niet heel veel reistijd in. Misschien kun je drie weken een resort boeken daar ofzo maar vliegen?
Tenzij je naast Schiphol of een vliegveld woont ben je vanaf daar ook nog niet thuis he?
je mag 6 weken niet tillen
Alle reacties Link kopieren
Nummer*Zoveel schreef:
16-08-2018 21:43
Een week na zo’n enorme ingreep wil je toch geen vliegreis maken?! Hoe zie je dat voor je? Met grote pijnlijke littekens over je hele romp eerst in een hobbelbusje naar het vliegveld, daar een paar uur rondhangen, en dan ook nog uren op zo’n krappe stoel in het vliegtuig. Met een beetje pech is er ook nog turbulentie en gordelplicht, waarbij de gordel natuurlijk precies tegen je littekens aandrukt...

De tranen springen al in mijn ogen als ik er alleen aan denk! En dan hebben we het nog niet gehad over de dubieuze reputatie van de Turkse klinieken, waar zeker hele goede tussen zitten, maar ook een hoop hele slechte. En je weet dat positieve online recensies gewoon gekocht worden, hè?
Dit.
Ik heb jaren geleden een buikwandcorrectie laten doen en een week na de operatie vliegen was voor mij zeker geen optie geweest!
Je hebt een litteken van heup tot heup, inwendige wonden en je kunt de eerste tijd niet eens rechtop lopen.

Niet doen.

En dan heb ik het nog niet eens over de nazorg en eventuele complicaties.
je mag vaak niet eens vliegen na een operatie, ligt een beetje aan de operatie maar 3 tot 6 weken vliegverbod is niet uitzonderlijk
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het allerbeste ziekenhuis nemen ook al betaal je wat meer.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Waarom zou je naar Turkije willen voor een operatie?
Alle reacties Link kopieren
Weet je al hoe je je nieuwe gewicht consistent moet houden? Ik zou daar eerst een jaar op oefenen want het is een kunst apart. Lukt dat, dan pas zou ik de overtollige huid laten verwijderen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Hai hai,

@Retrostar ik heb geen overgewicht ben jaren op het zelfde gewicht alleen na 2 zwangerschappen is me huis los gaan zitten bij mijn buik.

Idd ik ga ook verder oriënteren gewoon in NL en België. Voor als er eventuele complicaties zullen zijn is het fijner om in de buurt te zijn. En het vliegen weet ik echt niet of dat goed is inderdaad.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven