Lijf & Lijn alle pijlers

Goede kapper/ kapster gezocht in Eindhoven

10-06-2007 10:36 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Ik ben op zoek naar een goede kapper of kapster, iemand die inzicht heeft.



Ken jij iemand laat dan een note achter. BVD.
Alle reacties Link kopieren
Jan Liebregts
Alle reacties Link kopieren
Jij ook hier ;-)

Faces op de Kleine Berg
Alle reacties Link kopieren
Haarmode Marielle, Hofstraat 115.

Ze werkt alleen, jij bent de enige klant in de salon. Zo af en toe knipt ze snel iemand tussendoor als je in de verf zit, maar alleen als het echt heel druk is. Ze kijkt goed naar je gezicht, kiest goede kleuren en onthoud echt alles wat je verteld! Ik kom er nu ongeveer 1,5 jaar (elke 8-10 weken, ik heb korter haar) en ze heeft me nog nooit verknipt/verkleurd terwijl we al veel dingen hebben uitgeprobeerd.

Een lieve schat en ook nog eens niet duur.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor jullie reactie!!!Namen van zaken zeggen me niks daarom wil ik juist de naam ontvangen van die goede kapper of kapster!!!BVD
Alle reacties Link kopieren
Le mani aan 't College (achter stratums eind)
Hey dames,



Ik werk ik Eindhoven en ben ook op zoek naar een goede kapper!



@ Johan van Eijk; kun je vertellen waarom Jan Liebregts een goede kapper is? Ik zie op zijn website dat je geknipt kunt worden door een 'stylist' een 'topstylist' en een 'masterstylist'. Jan zelf zal de master wel zijn..

Bij wie kan ik dan het beste zijn?? Ik wil écht graag wat anders, goed advies..ect.



Alvast bedankt voor je antwoord!



Sail
Alle reacties Link kopieren
Kapper Andy op de Geldropseweg, tegenover super de boer. Heeft zijn studiootje in een pand waar ook tweedehands merkkleding wordt verkocht.

Heeft eerst bij faces gewerkt. Echt goed, ik ga er altijd heen
Alle reacties Link kopieren
Jayne2, heb jij het nummer voor mij dan van kapper Andy??? Heeft hij trouwens een site???
Alle reacties Link kopieren
@jayne2, heeft Andy een eigen zaak. Ik "ken" hem inderdaad van faces, ik ben er zelf nooit door geknipt.



Bij faces vraag ik meestal naar Esther en als zij er niet is naar Judith.
Alle reacties Link kopieren
Het nummer van andy weet ik zo niet, ik ga er altijd gewoon naartoe en meestal kan ik meteen terecht of hoef ik maar even te wachten. Hij werkt alleen, heeft een eigen gedeelte (vooraan bij het raam) waar hij knipt. Een andere jongen verkoopt daar kleding.

Ik zou er gewoon eens langsgaan, het is tegenover super de boer en verkuilen schoenen.

Hij is volgens mij alleen geopend op donderdag t/m zaterdag.



Succes!
Alle reacties Link kopieren
Oja, ik denk niet dat hij een website heeft
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand anders nog een tip?
Alle reacties Link kopieren
Ben je al bij een van de kappers geweest en wat zijn je ervaringen?
Alle reacties Link kopieren
Tsja en ik ben dan weer fan van de Kinki kappers in de witte dame.... en dan in het bijzonder van Mark.
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 09-03-2018 11:35
Reden: Spam
97.85% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven