Lijf & Lijn alle pijlers

Weight watchers - samen slanker en gezonder

03-09-2018 20:03 260 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier ben je welkom om mee te schrijven over alles wat te maken heeft met WW. We steunen elkaar op moeilijke momenten, geven vaak complimenten en delen ideeen voor recepten en tussendoortjes met zo min mogelijk punten.
De tabel houden we zelf bij, laat het even weten wanneer je in de tabel wilt, dan krijg je de gegevens via een persoonlijk berichtje.
Forumnaam Lengte en startgewichtHuidig gewicht Streefgewicht Totaal kwijtDeze week kwijt
Samarkand 163 cm, 91,3 kilo74,8 6816,5 kilo-0,8
kilo
X XX XXX
anoniem_375590 wijzigde dit bericht op 08-01-2019 11:11
17.05% gewijzigd
Ja! Ik zou graag meedoen, dit is wel zo makkelijk met een tabelletje. Bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Ik stuur je de gegevens Zoë, fijn dat je het nieuwe topic hebt gevonden!
Alle reacties Link kopieren
Yeyyy hier zijn we :bye:
Alle reacties Link kopieren
Yeah ook gevonden :-) Wel erg onhandig. Ik wilde de tabel aanpassen, maar na aanpassing gaat ie eerst naar de moderator voor goedkeuring zonder dat je zelf ziet wat je nu eigenlijk hebt aangepast haha. Ik heb alleen een regel gekopieerd, denk ik, nog niet eens mijn eigen gegevens gevuld. Nou ja even afwachten dan maar of het nog gaat lukken straks.
Alle reacties Link kopieren
Ships tis niet gelukt, stonden alleen maar rare tekens. Samarkand, kun je mij ajb uitleggen hoe ik aan de tabel een regel toevoeg? Thanksss
Alle reacties Link kopieren
Hoi Unica en anderen, zullen we vanaf nu dan hier verder schrijven?
Ik heb regels voor jullie aangemaakt in de tabel. Als je hem bewerkt hoef je alleen tussen de haakjes de gegevens te veranderen. Dat ziet er dan heel gek uit met haakjes openen en sluiten en lettercombinaties.
Alle reacties Link kopieren
Yes, het is gelukt. Dank Samarkand voor het toevoegen vd regels. Fijn om de gegevens weer te kunnen zien in de tabel. Nu iedereen het weer kan zien moet ik weer even de riem iets strakker gaan aantrekken haha. Deze week geen speciale gelegenheden, dus hopelijk komend weekend weer wat eraf ipv erbij. Ik blijf maar hangen rond dit gewicht de laatste paar weken.

Moeten we nog een verwijzing maken naar hier in het andere topic? Mochten Martine en andere schrijfsters vh eerste uur toch terugkomen? Of zien ze vanzelf dit topic wel, titel is iig erg duidelijk.

Succes weer ladies!
Alle reacties Link kopieren
Ja haha, nu de tabel er weer is moet ik ook beter mijn best doen! Het ritme van weer aan het werk helpt ook zeker mee. Gisteren en vandaag prima dagen en dit weekend gelukkig ook eens lekker rustig.
Ik denk dat Martine en de anderen ons nog wel kunnen vinden, toch? Als we zelf zorgen dat dit topic actief blijft en hoog in de lijst met actuele onderwerpen staat 8-)
Ik ga morgen op mijn gemak even proberen het in te vullen.

Vandaag een k..dag. begon goed. Ik zit sinds januari na 15 jaar werken thuis. Ik had vanmorgen afspraak bij UWV. Ik zit langer als 6 maanden in de ww dus moet maar alles accepteren. Ik heb een leuke baan, goede werkervaring en ben momenteel bezig met mijn Hbo avond scholing... maar ik moest maar solliciteren bij een vacature als kamermeisje of call center enquêtes bellen, daar hadden ze mensen te kort ! Ik ben daar in een uur de grond in getrapt en er werd me verteld dat ik met 36 jaar blij moest zijn met werk op mij leeftijd !!
Heb de hele ochtend moeten huilen. Mijn man had wel wat goed nieuws en trakteerde met cheesecake, dus heb een stuk op.. morgen weer ertegen aan.

Zo naar bed met flinke hoofdpijn dan kan ik niet snaaien ook.

Sorry , net nieuw topic en nu al gezeur haha.
Alle reacties Link kopieren
Jeetje Zoë, ik kan me voorstellen dat je daar even helemaal door van slag bent. Laat je niet op je kop zitten, supergoed dat je een HBO-opleiding aan het volgen bent!

Ik heb mijn gegevens ingevuld in de tabel! Vandaag op m'n werk gebak én een schaal gevulde koeken én tijdens een vergadering had iemand chocola meegenomen. En ik heb nietzzz genomen want ik wil m'n punten sparen voor wijn en chips en kaas dit weekend! Mooi hè, WW ;)
Alle reacties Link kopieren
Ach jee, Zoë, ik kan me helemaal voorstellen dat je er even doorheen zit! Wat ongevoelig en ook niets eens waar van her UWV! Ik ken genoeg mensen van onze leeftijd (ik ben 37) die van baan wisselen en zelfs hele nieuwe carrières starten, ik ben vorig jaar begonnen in het onderwijs na jarenlang in een ander werkveld te hebben gewerkt. Hopelijk lig je nu lekker te slapen, morgen weer een nieuwe dag!

Haley, ik ben alleen al blij met de tabel omdat jij je fantastische resultaat nu op kan schrijven. Wauw, wat ben jij al enorm vele afgevallen! Je had het al wel geschreven een keer, maar ik ben extra onder de indruk als ik zo je rijtje zie staan. Goed gedaan, die traktaties weerstaan!
Alle reacties Link kopieren
Wat lief van je, Samarkand! :-] Ik vergeet zelf wel eens hoeveel het is. Ik ben al een tijdje op dit gewicht, ik kan me al bijna niet meer voorstellen hoe zwaar ik was. Soms zie ik een oude foto en dan schrik ik echt, vooral vaak hoe OUD ik dan lijk!

Morgen weer wegen, hopelijk iets meer dan 3 ons deze keer #fingerscrossed
Alle reacties Link kopieren
Yes! 78,9 dus 9 ons eraf!
Ik ga meteen de tabel aanpassen :P
Super goed ! Ik weet maandag pas weer. Knap van je !
Alle reacties Link kopieren
Goed bezig Haley! Lekker hoor bijna een kilo er weer af. En idd zeg, ik had het volgens mij al eerder genoemd hoe knap ik het vind dat je al zo enorm veel kilo's kwijt bent. Maar zo in het schema lijken het er nog veel meer haha. Supergoed van je!

Hè bah Zoë wat lastig mbt UWV. Ze zijn dus echt zo streng. En wat een onzin idd met 36 jaar al te oud. Laat je niet ontmoedigen hoor, kop op en succes met het vinden van een leuke nieuwe job!

Ik weeg komende zaterdag weer. Ik doe altijd zaterdag of zondag. Zondag alleen als ik de avond ervoor niet ben weggeweest, anders vind ik het niet helemaal representatief. Het gaat lekker deze week, dus hoop komend weekend op een minnetje.
Alle reacties Link kopieren
Lekker Haley!
Zoë, lukt het om je draai te vinden met het programma?
Fijn dat het lekker loopt Unica!

Ik was vandaag precies gelijk gebleven vergeleken met vorige week. Jammer, maar wel te verwachten na het weekend met alle feestjes. Deze week ben ik weer echt begonnen, dus ik zet vol in op volgende week.
Ik denk dat ik ook zaterdagochtend ga wegen. Misschien beter als op maandag... in mijn hoofd is het heel logisch haha.

Verder gaat het goed, best een beetje honger maar neem niet teveel 0 punten producten. Eerder stukje fruit of cracker. Mijn punten gaan wel op elke dag. Zover ik nu weeg tussendoor ( i know is fout) sta ik ook stil grrr.

Ik beweeg meer als anders en eet veel minder dus ergens zal er toch wel vermindering komen.... voor mij geld iig niet dat het in begin veel vocht is.

Ik neem jullie maar als voorbeeld... het komt bij mij ook vast op gang.
Alle reacties Link kopieren
Pas op dat je niet te weinig eet Zoë, het kan zijn dat je dan niet zo goed afvalt. Ik heb altijd al m'n punten gegeten. Dagpunten, weekpunten, nulpunten. Alles :kwijl:

En die weegschaal is eigenlijk gewoon een rotding maar ja, je wil toch een keer weten of er wat af is. Mijn gewichtsverlies is altijd zo schokkerig. Ik kan bijv. maandag t/m zaterdag niks afvallen (of tussendoor zelfs een keer drie ons aankomen, fun!) en dan op zondag is er ineens een kilo af. In het begin kon ik me helemaal gek maken daarover maar tegenwoordig denk ik "Als het er deze week niet af is, dan is het er volgende week wel af". En 9 van de 10 keer is dat ook zo.

Samarkand, zet 'm op weer deze week! Unica, ik duim met je mee voor dat minnetje!

Hebben jullie nog plannen (puntenbommen ;) ) dit weekend? Ik heb alleen een verjaardag zondag maar daar heb ik m'n punten voor gespaard dus dat moet goed komen.
Goedemorgen,
Ik maak mijn punten ook op. Ga elke dar een net 1 of 2 overheen. Mijn weekpunten wil ik het weekend opmaken aan eventueel gezellig nootje of chipje zaterdag avond voor de film.
Elke dag wegen is ook frustrerend, ik weet het. Het gekke is als niet mijn sta ik er zelfde op en blijf ik ook stabiel. Mijn lichaam moet even wennen waarschijnlijk, fiets nu ook veel dus mijn lijf is in shock door alles haha.

Iedereen fijn weekend alvast !!
Alle reacties Link kopieren
Jaaa ik ben blij, eindelijk weer eens een mooie min op de weegschaal. Ik moest even goed kijken, 76,1 gewoon een hele kilo eraf deze week. En dat zelfs met -1 op mijn weekpunten. Heerlijk dit motiveert.

Ik weeg max 2x per week, soms wil ik op woensdag al zien of ik goed bezig ben, maar vaak ook alleen in het weekend op mn weegdag.

Zoë jij ook gewogen vandaag of wacht je toch tot maandag?
Samarkand, jammer dat er niks af is maar ook weer fijn dat er niks bij is. Zet 'm op weer deze week.
Haley, wij hebben ook een verjaardag zondag, verder geen puntenbommen gelukkig. Een week zonder speciale gelegenheden is ww-technisch toch een stuk makkelijker haha
Alle reacties Link kopieren
Wauw Unica, een kilo! Goed bezig! :cheer:

Zoë, volgens mij doe je het hartstikke goed! En ik denk dat je gelijk hebt met 'in shock'. Ik weet nog dat er bij de WW-cursus mensen waren die in het begin heel veel afvielen en mensen die de eerste weken heel weinig afvielen maar daarna kwam het helemaal goed. Soms moet je lijf inderdaad even wennen.

Ik heb net voor het eerst een Optimel Griekse Yoghurt met koffiesmaak op. Aanrader, hij smaakt helemaal niet 'light' maar juist heel vol! Heel lekker!
Ik weeg me gewoon op de maandag. Dan ben ik een week bezig. Misschien dat ik heb dan verplaatst naar zaterdag ochtend.
Ik moet ook echt sterker worden en minder wegen, is stabieler voor mijn hoofd haha. Ik moet zeggen dat het me tot nu goed bevalt. Mijn man vind het onzin, de app, het geld betalen en de punten. Als je wilt kun je ook zelf afvallen, ik weet goed genoeg wat ik mag en niet mag. Toch werkt t zo niet helaas, niet voor mij tenminste.
Gister chippies op en laat nog een kwartje van skyr, ik had zo'n honger !

Super knap 1 kilo in de week, hoop ik ook ooit te gaan halen...
Oke Ik verplaats mijn weegdag toch naar het weekend!
Ik hou aan wat ik vanmorgen woog en voortaan de zaterdag ochtend. Ik heb vandaag zo vreselijk genaaid... wel binnen mijn punten of weekpunten maar toch ! Morgen weeg ik zeker minder en ook al is dit er snel af het motiveert niks. Dus ik kan heel de week weer mijn best doen en zaterdagochtend wegen voor de ergste schade van het weekend komt haha.
Alle reacties Link kopieren
Hi all! Iedereen goed door het weekend gekomen?

Zoe, nu ben ik wel benieuwd wat je woog gisterochtend!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven