Lijf & Lijn alle pijlers

Extreem vette, glimmende huid man

05-09-2018 19:36 3 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey, ik ben een jonge vent van 23 jaar. Ik heb al heel wat jaren last van acne en een extreem vette, glimmende huid. De acne zelf is niet het allerergste probleem, het is tamelijk rustig en heb er dan ook maar af en toe echt last van. Wat ik vervelender vind is het feit dat mijn huid extreem vettig en glimmend is. Ik heb hier al vanalles tegen geprobeerd, ben bij een huidtherapeut geweest, allerlei dure creme's en schoonmaakgoedjes geprobeerd, maskers en in mijn voedingspatroon dingen aangepast. Niets lijkt te helpen...

Is er iemand die hier ervaring mee heeft en misschien de oplossing voor me heeft?
Alle reacties Link kopieren
Mijn advies zou zijn, niet agressief reinigen, daarvan krijg je alleen maar een vettere huid. Ook hoor ik veel positieve reacties op een plantaardig dieet, maar dat moet je maar net willen/kunnen.

Verder zou je eventueel wat kunnen afpoederen met finishing powder. Dat heeft geen kleur en is dus geen zichtbare make-up, het poeder is wit.
Alle reacties Link kopieren
Die laatste tip is eigenlijk vooral, als je al van alles geprobeerd hebt, kun je het misschien maar beter accepteren en kijken hoe er het beste mee om te gaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven