Lijf & Lijn alle pijlers

Graag aan willen komen!!

06-09-2018 11:41 56 berichten
Hoi iedereen,

De titel zegt het al.. Ik wil aankomen! Ik ben mijn hele leven al dun geweest.Ik ben 1,72 en ongeveer 50 kilo. Opzich wil ik graag wat voller bij mijn benen en kont. Want die lichaamsonderdelen zijn echt wel dun.
Dus hebben jullie tips?? (Ik eet trouwens echt super veel alleen ik kom gewoon niet aan 😧)
Diëtiste
Alle reacties Link kopieren
Een diëtiste inderdaad.
En heb je dit al eens met je huisarts besproken? Er kan namelijk ook een andere onderliggende oorzaak zijn. Dat moet eerst onderzocht.
Fuck die spaarrekening, ik stack in schoenendoos
Alle reacties Link kopieren
Ik neem aan dat je liever spieren dan vet wilt om je billen en benen voller te maken?

Dan is er maar 1 oplossing, meer trainen om zo meer spieren op te bouwen. En dan uiteraard ook voldoende eiwitten en vetten eten om de spiercellen te laten groeien.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
Wat is superveel eten? Dat kan jij veel vinden, maar dat is het misschien niet. Wat je zou kunnen proberen is veel volle varianten te eten. Dus volle kwark, volle melk, etc. Daarnaast zijn er genoeg gezonde vetten waar veel kcal inzitten (walnoten, avocado). Er bestaan ook producten die je naast je voeding kan nemen om zo extra kcal binnen te krijgen, maar dit zou ik pas proberen als laatste optie. Wat eet je nu zoal op een dag (en in hoeveelheden)?
Alle reacties Link kopieren
Je mag wel 10 kilo van mij :biggrin:
~ It takes a rad mama to be a father too ~
Alle reacties Link kopieren
bam_1984 schreef:
06-09-2018 11:53
Je mag wel 10 kilo van mij :biggrin:
Of 20 van mij, dan zit je al op 30 en dan kan je direct een nieuw topic aanmaken :-D
Fuck die spaarrekening, ik stack in schoenendoos
Alle reacties Link kopieren
:rofl:
~ It takes a rad mama to be a father too ~
Alle reacties Link kopieren
Wat is voor jou veel eten? Plaats hier eens wat je op een dag eet? Hoe oud ben je?
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Je bent ui 1997?
Dan komen de kilo's vanzelf nog wel.

En verder: sportschool, spieren kweken
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
06-09-2018 11:58
Je bent ui 1997?
Dan komen de kilo's vanzelf nog wel.

En verder: sportschool, spieren kweken
Dat hoor ik al mijn hele leven: Als je 30 bent.... Als je 40 bent... Als je in de overgang bent.... Ik ben nu 50, vol in de overgang, 1.70 m en 45 kg.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Oudblond schreef:
06-09-2018 12:01
Dat hoor ik al mijn hele leven: Als je 30 bent.... Als je 40 bent... Als je in de overgang bent.... Ik ben nu 50, vol in de overgang, 1.70 m en 45 kg.
Joh, de meeste mensen hebben geen idee, bijna iedereen die moeite heeft met zijn gewicht is te zwaar.
Alle reacties Link kopieren
Dit had ik ook. Ik nam twee kinderen. Nu ben ik vol genoeg, zullen we maar zeggen.
Hallo?!
Alle reacties Link kopieren
Nee hoor die kilo's komen niet meer. Ben nu boven de 50 en weeg met veel moeite weer 50 kg. Vorig jaar zomer woog ik 45 kg. Ik loop bij de dietiste, omdat ik wel gezond wil aankomen. Ik gebruik nu fantomal poeder, 20 schepjes per dag is toch weer 400 kcal extra. Ze heeft ook toetjes, soepjes en fruitbakjes of van die drank. Vind ik allemaal niet te nassen, dus die gebruik ik niet.
Aankomen is misschien wel moeilijker dan afvallen. Ik kan niet veel in een keer eten, dus nu moet ik 7x per dag eten. En daar moet ik dan echt erg in hebben, anders vergeet ik het weer.
madeliefjees wijzigde dit bericht op 06-09-2018 12:16
8.26% gewijzigd
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
_Doortje_ schreef:
06-09-2018 12:12
Dit had ik ook. Ik nam twee kinderen. Nu ben ik vol genoeg, zullen we maar zeggen.

Zie hier de oplossing TO: gewoon even 2 kinderen nemen! :proud:
Alle reacties Link kopieren
Dubbel
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
bam_1984 schreef:
06-09-2018 11:53
Je mag wel 10 kilo van mij :biggrin:
Oh wat verschrikkelijk grappig! Heeft ze vast nog nooit eerder gehoord :sarcastic:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Beau-ter-Ham schreef:
06-09-2018 11:54
Of 20 van mij, dan zit je al op 30 en dan kan je direct een nieuw topic aanmaken :-D
Hihihaha nog zo'n grapjas.

Even langs de snackbar, ook zo leuk! :nut:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Nouschi schreef:
06-09-2018 12:17
Hihihaha nog zo'n grapjas.

Even langs de snackbar, ook zo leuk! :nut:
En mijn eerdere reactie had je niet gelezen? Dat dacht ik al.
Fuck die spaarrekening, ik stack in schoenendoos
Alle reacties Link kopieren
Beau-ter-Ham schreef:
06-09-2018 12:19
En mijn eerdere reactie had je niet gelezen? Dat dacht ik al.
Vond ik ook een flutreactie.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Als je je ongezond voelt, zou ik actie ondernemen. Het heeft mij jaren gekost aan dietisten, shakes en toestanden. Maar waar het op neerkomt is goed voor jezelf zorgen in alle vormen. Dus niet alleen voldoende en gezond eten, maar vooral ook een beetje lief voor jezelf zijn.

Natuurlijk kun je best ergens aan werken, maar een gezond en werkend lichaam verdient ook wel wat credits. Achteraf vind ik het zonde dat ik niet gewoon wat meer genoten heb van mijn lijf toen het nog gezond was. Dus, wees niet te hard voor jezelf.
Hallo?!
Alle reacties Link kopieren
Nouschi schreef:
06-09-2018 12:21
Vond ik ook een flutreactie.
Dat mag jij vinden, hoor.
Ik vond 'm vrij nuttig.
Fuck die spaarrekening, ik stack in schoenendoos
Alle reacties Link kopieren
Beau-ter-Ham schreef:
06-09-2018 12:19
En mijn eerdere reactie had je niet gelezen? Dat dacht ik al.
En dan nog. Als je eerste reactie serieus is het wel oké om als tweede een ontzettend stomme afgezaagde te geven?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Als je ondergewicht hebt, moet je gewoon aankomen. Want als je eens flink ziek wordt of een operatie ondergaat, heb je te weinig weerstand.
En al die flauwe grapjes van, neem maar 10 kg van mij, dan moet je gewoon meer eten enz. heb ik ook al 100x gehoord. Niet leuk.
Die fantomal kan je ook gewoon bij de apotheek kopen. Kost 6 euro per blik. Ik gebruik er 3 in de week.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Nouschi schreef:
06-09-2018 12:24
En dan nog. Als je eerste reactie serieus is het wel oké om als tweede een ontzettend stomme afgezaagde te geven?
Die draai geef jij er nu aan. Ik maak grapjes wanneer ik dat wil en neem verder to uiterst serieus met haar probleem.
Fuck die spaarrekening, ik stack in schoenendoos

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven