Lijf & Lijn alle pijlers

Mezelf in versie 2.0 !

12-09-2018 13:25 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

ik -vrouw, 51 jaar - en in een fase van m'n leven waarin het beter gaat dan ooit ( wat een ongelooflijke luxe, geniet er enorm van ) wil dit goed gevoel graag terugvinden in mijn lijf, gezondheid en uiterlijk.

Waar ben ik naar op zoek : een hotel/beautyfarm oid (dit mag zowel in NL als in het buitenland zijn) waar ik evt met partner 2 a 3 weken kan verblijven en enorm verwend, vertroeteld, gesteund en gereset wordt.

Denk aan massages, sport, beautybehandelingen, botox, fillers, stoppen met roken, evt ooglidcorrectie, detox enz enz.
Liefst met een totale medische check-up erbij.
Kortom, een totaalplaatje zodat ik na een paar weken als mezelf terugkom met het gevoel dat ik supergezond en 10 jaar jonger ben.

Ik ben thuis al vaker gestart met diverse dingen, val echter altijd weer terug in mijn oude - niet altijd gezonde - leef- eet en rookpatroon.

Nu de kinderen groot zijn en alles lekker loopt na heel veel zorgen is dit echt een droom. Door de overgang enorm veranderd, zowel mentaal (rustiger, tevredener, helaas ineens een heel laag libido :( ) als fysiek (rimpels, plooien, hangborsten, geen taille meer, last van mijn gewrichten).

Kortom, ik wil ook proberen om de rust en tevredenheid weer een stuk terug te vinden als ik in de spiegel kijk.

Wie weet adressen waar echt zo een totaalpakket wordt aangeboden ?
Alle reacties Link kopieren
Ik ken (in ieder geval in Thailand) wel fitnessbootcamps, waar je sporten, een gezond dag-nachtritme, gezond eten en ontspannende activiteiten combineert gedurende een door jou gekozen periode. Maar botox, fillers (neehee, alsjeblieft niet doen) en een medische check-up hoort daar niet bij. Ik weet niet of dat ergens wel te vinden is eigenlijk?

Fijn te lezen in ieder geval dat het goed met je gaat (-:
Alle reacties Link kopieren
Laatst was er een programma over een Zwitserhotel met van alles van dat in zo een super hotelprogramma. Het was wel echt rete duur. vergeet niet dat je daarna gewoon terug keert naar je eigen leven en oude patronen.

Je kunt ook je levensstijl langzaam en bestendig veranderen zodat het resultaat blijft en je ergens op terug kunt vallen. Neem een goede PT die je de juiste oefeningen leert en tips over voeding. 2-3x per week sporten onder begeleiding.

En doe uiterlijke veranderingen stap voor stap en het liefst behandelingen die niet te invasief of risicovol zijn bij een arts met veel ervaring. Dus liever een tijdelijke filler dan een operatie. Ik zou heel erg waken voor operatieve opties in het buitenland zonder de juiste nazorg. Niets erg dan retour uit een Turks of Thais resort onder de ontstoken littekens wat men hier weer op kan lappen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
https://hbhealthtravel.nl/

Of zoiets?
Alle reacties Link kopieren
Begin gewoon thuis met je eten, sporten en stoppen met roken.
Als je na die 3 weken thuiskomt, moet je dat eten, sporten, niet roken en niet drinken wel volhouden he?
Lekkere massages kan je ook in je woonplaats boeken met een beautybehandeling.
Medische check up moet je bij een echte arts zijn, en dat is altijd een momentopname. Ga je vandaag door een mri, kan je volgende maand ergens wel een tumor ontwikkelen.
En voor een ooglidcorrectie, evt. fillers en faceliften, ga naar een goede kliniek en laat je voorlichten.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Detox is bewezen niet effectief.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
viva-amber schreef:
12-09-2018 13:59
Detox is bewezen niet effectief.
Ja, klopt.
Mocht je ook een ooglidcorrectie overwegen dan zou ik zeker lekker thuis bijkomen. Eerste dagen na boven en onderooglidcorrectie wilde ik alleen maar liggen, koelen en kon ik niks. Ogen zaten bijna helemaal dicht en mijn telefoon kon ik amper lezen. Tv kijken was ook te vermoeiend. Sauna mag niet, massage kan niet op je buik liggend, laat staan sporten of beautybehandelingen.
Alle reacties Link kopieren
Maare, je bént nu toch versie 2.0.
Je wil terug naar 1.1 ofzo? Over het algemeen geen goed idee.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven