Lijf & Lijn alle pijlers

Onderkin weghalen

16-09-2018 23:20 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi viva'ers!

Ik ben benieuwd of er hier mensen zijn die ervaring hebben met het verwijderen van je onderkin. Ik heb een beetje zitten googlen naar verschillende opties, cold sculpting, injecties, operatief, liposuctie etc. Tot nu toe spreekt liposuctie mij het meest aan maar zoals gezegd zou ik graag wat persoonlijke ervaringen horen.

Je hoeft niet te komen met opmerkingen als afvallen oid. Ik ben totaal niet dik of zelfs mollig, ik heb gewoon een normaal slank postuur. Helaas is het iets dat bij ons heel erg in de familie zit, maakt niet uit hoe dun of dik je bent. :(

Ben benieuwd naar de ervaringen! Bedankt iig :)
Alle reacties Link kopieren
Coltrui dragen. Is pijnloos.
Mijn mening is gestippeld.
Pipostippels schreef:
16-09-2018 23:23
Coltrui dragen. Is pijnloos.
En dan de col over je kin trekken.

Coltruien zijn juist extra lelijk bij onderkinnen. :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Geen onderkin weg laten halen wel n embryo.
Impulsieve actie net als die onderkin
Alle reacties Link kopieren
Weg is weg.
Alle reacties Link kopieren
Mijn bfoer heeft dit laten doen zo'n vier jaren geleden.
Welke methode durf ik niet te zeggen.
Het was bij een kliniek in utrecht.
Resultaat is erg mooi geworden.
Hij is ook totaal niet dik, maar had wel een onderkin. Zit bij ons helaas ook echt in de familie.
Ben benieuwd hoelang je dit topic laat staan.
Alle reacties Link kopieren
Ik zie zoiets écht niet hoor en anders hoort het gewoon bij een gezicht.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Wat je het meeste ziet dat is je glimlachje. Dat blijft je ook bij. De rest zie je na enkele dagen niet meer. Zelfs ernstig verminkte gezichten verdwijnen daardoor.

Bij sommige beroepen zoals model of stewardess zal je wel meer op een perfect gezicht worden gekozen maar in normale relaties is dat niet aan de orde.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Oh wat ik zou kiezen als ik stewardess zou moeten worden. Ultrasound denk ik of de bevriesmethode.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Maar ben je niet bang dat je later een heel erg benige kin krijgt dan?
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
denk er toch maar goed over na en doe voldoende research, ook in verband met complicaties, littekend ed. Het gaat over je gezicht..
Alle reacties Link kopieren
Ik heb één sessie Coolsculpting gedaan en hierdoor is hij zeker verminderd! Ik wil nog eenx een tweede doen, maar eerst eens proberen die 5kg extra te verliezen misschien is hij dan helemaal weg. Nogmaal maakte afvallen weinig verschil, maar sinds die coolsculpting zie ik zeker verschil.
retrostar schreef:
17-09-2018 09:36
Maar ben je niet bang dat je later een heel erg benige kin krijgt dan?
Dat is toch juist mooi? Ik heb altijd een ronde kin gehad en geen zichtbare jukbeenderen, zelfs toen ik ondergewicht had. Een beetje uitgesproken botstructuur wordt over het algemeen aantrekkelijk gevonden.
Droptoffee,ben je er al uit? Als jij je daar goed bij voelt dan zou ik de ingreep laten
doen. Maar ga je eerst informeren en de voor's en tegen's tegen elkaar afwegen!
Succes met je besluit!
TO neemt niet eens de moeite om nog te reageren.
Ja To,waar ben jij?
Alle reacties Link kopieren
Tsja sorry, ik heb ook nog een normaal leven buiten het digitale om :)

Ik heb even zitten twijfelen wel/niet doen, voornamelijk over de kosten, ik wil namelijk gewoon graag van die onderkin af. Maar nu de knoop doorgehakt en voor vrijdag een afspraak gemaakt bij een kliniek voor een consult. Liposuctie is toch de keus geworden uiteindelijk. Als het zover is zal ik een update geven, voor de mensen die er evt ook over nadenken.

Bedankt voor de reacties!
Geeft toch niets? Was ook alleen belangstelling hoor. Maar ben uiteraard benieuwd. Ik lees je weer. Succes met je ingreep!
Alle reacties Link kopieren
Spannend, succes met de afspraak :-)
Je kunt méér.
Ben ook wel geinteresseerd haha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven