Lijf & Lijn alle pijlers

Binnenkant dijen: hoe strakker krijgen?

19-09-2018 16:12 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoewel ik slank ben, heb ik best wel wat overtollig vet aan de binnenkant van mijn dijen. Hoe kan ik dit het best wegwerken? Kan er al verbetering optreden met gerichte spieroefeningen of moet ik ook echt vet gaan verbranden? Ik zou liever niet vermageren, omdat ik dan ook gewicht verlies op andere plaatsen waar het niet nodig is. Alleen vind ik mijn dijen zo lelijk. Iemand ervaring?
Alle reacties Link kopieren
Liposuctie, er is geen andere manier van plaatselijk afvallen.
Verder trainen
Alle reacties Link kopieren
Gericht plaatselijk afvallen kan niet. Helaas.
Van spieroefeningen krijg je sterkere, en afhankelijk van welke oefeningen, grotere spieren, maar niet minder vet.
What a nuanced anxiety
Was er niet zoiets als de tymaster? Een antiek ding, maar werkte al een tierelier.
anoniem_64c64bf305ae7 wijzigde dit bericht op 19-09-2018 16:25
0.60% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Als je afvalt, is dat dan overal een beetje of kan het dat ik bv dat gewicht enkel op mijn buik kwijtgeraak en niks op mijn dijen? In m'n vel laten snijden zie ik niet echt zitten, dus liever door te vermageren dan
Alle reacties Link kopieren
Aranes schreef:
19-09-2018 16:21
Als je afvalt, is dat dan overal een beetje of kan het dat ik bv dat gewicht enkel op mijn buik kwijtgeraak en niks op mijn dijen?
Overal een beetje je kunt niet plaatsgericht afvallen
Sommige mensen zijn hyperslank en hebben nog steeds een rijbroek. En wat ze ook doen, die gaat niet weg.

Het is grotendeels erfelijk bepaald waar en hoe jij je vet opslaat. En het kan dus heel goed zijn dat het vet op je binnenbenen pas als allerlaatste verdwijnt, als er nergens anders meer iets te halen valt. Dat betekend dus in de praktijk idd dat je eerst alle kleine restjes reserves op de rest van je lijf kwijtraakt (en dus verder vermagert), voordat je benen aan de beurt zijn. Ik vrees dat liposuctie of coolsculpting dan het enige is dat overblijft.
Door te sporten kom je toch ook wel wat strakker in je vel (tenminste bij mij merkt dat meestal wel)?
Alle reacties Link kopieren
Het is niet echt genetisch, ik was eerder graatmager en ben 8 kilo verdikt. Dat heeft overal zijn sporen nagelaten, maar op m'n dijen is het negatief uitgevallen. Ik denk dat ik een paar kilo terug ga afvallen om te kijken of het dan beter is, maar zeker niet de volle 8, dat is het mij niet waard. Jammer dat we niet kunnen kiezen :p
Alle reacties Link kopieren
Acht kilo dat is echt een emmer (bijna) vol.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Ik kan er over mee praten. Ik heb liposuctie laten uitvoeren.
Het is daarmee niet gelijk opgelost.
Streng dieet en dat mijn hele leven. Succes!!!!
Alle reacties Link kopieren
Spot-reducing bestaat niet.
Helaas.
Liposuctie of accepteren.
'Soul mate' isn't a pre-existing condition. It's earned over time.
(Pamela Druckerman)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven