Lijf & Lijn alle pijlers

Plastische chirurgie in het buitenland

26-09-2018 22:52 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand hier weleens plastische chirurgie gehad in het buitenland? Zo ja, wat heb je laten doen en hoe beviel het?
Alle reacties Link kopieren
Wat een ontzettend algemene vraag.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik niet, maar ik kijk graag Botched op TLC.
Alle reacties Link kopieren
himalaya schreef:
26-09-2018 22:55
Wat een ontzettend algemene vraag.
Klopt, maar ik vond het sowieso interessant in het algemeen :-)
Alle reacties Link kopieren
Ja, over Tijuana heb ik goede verhalen gehoord :mrgreen:
...
Quaintrelle schreef:
27-09-2018 00:20
Ja, over Tijuana heb ik goede verhalen gehoord :mrgreen:
Ik ook, die nieuwe techniek zonder anesthesie maar met ijs als verdover klinkt erg natuurlijk!
Ik hoorde laatst op een verjaardag dat iemand naar Turkije ging voor meerdere ingrepen. Je bent daar veel minder geld kwijt volgens hem.
Alle reacties Link kopieren
Ja logisch is alles goedkoper in Turkije. Maar je spreekt de taal niet, en weet ook niet hoe die artsen opgeleid zijn.... En sorry, maar als je naar het buitenland gaat omdat het goedkoper is, dan vind ik dat wel een treurig verhaal....want je laat toch niet iedereen in je lichaam schneiden?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou absoluut niet naar het buitenland gaan omdat het daar goedkoper is. Als de qualiteit en ervaring daar beter zijn, dan is het helemaal prima, maar voor het geld zou ik het absoluut niet doen. Ik heb ooit plastische chirurgie ondergaan in Duitsland omdat daar de wet omtrent anesthesie wat anders is.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook op zoek naar een operatie in het buitenland omdat het daar veel goedkoper zou zijn. Kan er iemand me aan links helpen ? Ik lees hier over Duitsland, lijkt me al minder ver dan Turkije én denk ook minder oplichterij.

Graag enige info van mensen met ervaringen of ervaringen van kennissen over deze materie

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven