Lijf & Lijn alle pijlers

Motivators gezocht voor die laatste kilootjes (2)

22-10-2018 12:50 414 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal!

Hier gaan we verder. Wil jij ook nog een paar kilootjes kwijt door wat minder te snoepen en meer te bewegen, sluit je dan bij ons aan! :)
NaamLengteStartStreefHuidigDeze week af/bijTotaal af/bij
Bells_1.6672,86571,70-1,1
Frambroosje1.7070,56265-5,5
Thol1.7273,26868,5-4,7
Eva_19831.80847074-10
_Lou_1.66986565-33
eefje6771.6363,25863,4+0,2+0,2
jazekerenof1.7170,56769,80-0,7
thuis-in-eigen-huis1.74746366-8
adr_ett1.8072,77067,5-5,2
abilgail_virginia1.6766,66265,1-1,5
superstorm1.6882,76982,8
Dasoli1.7266,46366,4
roosquinn19891.75907686-4
belly1.6267,55860-7,5
mevrouwstippel1.64706061,5-8,5
anoniem_362312 wijzigde dit bericht op 29-01-2019 12:40
34.65% gewijzigd
Even snel. Later meer...

60,7 yes yes yes. Eindelijk de 60 in beeld. Nu vasthouden.
Hier 64.4 wel realistischer dan die 64.1 :P
ik hoop volgende week onder die 64 te duiken.

Fijn zonnig weekend alvast!
Alle reacties Link kopieren
@ Mevrouw stippel: ik zit ook op dit gewicht nu! Ik hoop ergens in maart onder de 60 te wegen 😊👍

@ belly: jij gaat voor de 58 en dat is mijn streefgewicht. Dus ik doe mee! Ik hoop begin april 58 te wegen! 😊👍
Alle reacties Link kopieren
Wat een mooie resultaten voor jullie!
Fijn om te zien dat doorzetten gewoon ook werkt.

Ik heb zojuist gewogen en weeg nu 69.5kg. Dat is -0.1kg dus eerste reactie was teleurstelling. Maar goed in ieder geval niet verder aangekomen.

En met het mooie weer nu ook weer meer zin om lekker naar buiten te gaan en te bewegen. Hebben jullie genoten van het zonnetje afgelopen dagen?
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk weer afgelopen weekend! Zeker van genoten, jij ook Thol? Ik vind 't ook zo fijn dat de dagen weer wat langer worden.

Hier vanmorgen 61.5kg. Das - 0.2kg.
Alle reacties Link kopieren
Resultaat vanochtend 68.6kg.
Gelukkig heeft het mooie weer, en hierdoor het extra bewegen resultaat opgeleverd. -0.9kg
Menu voor komende week is weer gemaakt. Alleen sporten is er nog niet van gekomen door alle drukte.

Ter compensatie afgelopen weekeind dan maar de tuin gedaan. Heeft vast ook geholpen om wat calorieën te verbranden.
Ik sta stil op 64.4kg

op zich logisch, ik heb spieropbouw momenteel (dus mag blij zijn dat ik niet aankom, denk ik), en verlies wel cm (broek/vest/shirt/bh zit opeens losser bijv.) dus voorlopig ga ik niet meer wegen (ja, 1x per maand misschien) want blijf dus ''hangen'' terwijl er lichamelijk genoeg gebeurd en ik nu stiekem wel tevreden ben met resultaat, ik kan weer in bikini :)
Alle reacties Link kopieren
Hier 62,4 kg....
Dus ik ben vooralsnog alleen maar aangekomen. Pfff, weet wel hoe het komt: een weekje wintersport met veel wijnen kaas! Wel erg van genoten.
Nu weer knallen in de sportschool, hardlopen met dit heerlijke weer en kcal tellen. Dan hoop ik weer vrij snel op 60 kg te zitten om rond mei de 58 te bereiken.

Hoe is het met de rest?
Alle reacties Link kopieren
Hier vanmorgen 62.2kg. Vorige week ziek en me een beetje laten gaan.... Nu weer gezond verder.
Alle reacties Link kopieren
60,9 kg hier! Ik ben blij want ik zie er super goed uit!! Eten moet wel streng blijven anders kom ik heel snel bij. Ik ga nog voor de 59-58 maar ik weet niet of het realistisch is. Volgens mij is rond de 61 mijn ideale gewicht!
Vanochtend 63kg op streefgewicht dus!

Hoera!
Alle reacties Link kopieren
Wauw thuis!!! Super goed gedaan!!! En nu de teugels iets losser?
Ik ben de motivatie en focus even kwijt.
Gaan jullie allemaal goed? Of is de mindere activiteit op dit topic ook teken dat het even wat minder gaat bij meerdere?

Belly heb jij er al wat vakantie gewicht af gekregen?

Superduba Fijn dat je zo tevreden bent over je lijf. Positief zijn over je lichaam is zo helpend. Hoe lang ben jij? Je staat niet in de tabel volgens mij...

Thuis jippie je hebt je streef gehaald. Wat ontzettend goed van je. :cheer2:

Ik ga vrijdag weer wegen. Ben nu ongesteld en een paar dagen wat minder goed opgelet. Weer even goed opletten en dan vrijdag de stand van zaken opmaken. Ik hoop dat ik de 60 nog in beeld heb. Ga de komende dagen even flink mijn best doen.
Superduba; bedankt :) De teugels waren al poosje iets losser (ik deed sowieso niet echt een dieet, is gewoon een levensstijl) en merk dat lichaam dit gewicht (63-64kg) fijn vind, en ik zie er goed uit nu. (raar om over jezelf te zeggen) Buikspieren zijn volop in ontwikkeling en merk dat licht gespierde buik best fancy staat. (heb ik vooral door het hardlopen, bij effect van de kracht/core trainingen) :) Laat het maar zomer worden! (en ik mag wel weer eens fancy kleding shoppen + bikini's van vorig jaar zijn te groot!)

Bedankt mevrouwStippel :D
Alle reacties Link kopieren
@mevrouwstippel: ik ben 1.65! Een mini beetje groter dan jij dus haha! Maar we zitten dus op dezelfde weg op dit moment. Mijn streef is 58 of 59 maar ik weet niet het haalbaar is. Ik vind mezelf nu met 60,9 kg eigenlijk ook al goed uitzien. Maar ik heb de afgelopen jaren meestal 58-59 gewogen en dat zou ik wel terug willen. Maar sinds ik 30 ben lijkt dat lastiger!

@thuis: oooo heerlijk! Je mag het zeker zeggen over jezelf en die bikini lopen gaat natuurlijk leuk worden!! Topper! Goed gedaan!
Alle reacties Link kopieren
Thuis, super!!

Ik was vanmorgen 62.0kg. Er zware week op het werk gehad. Nu nog 2 lichtere daagjes en dan op vakantie! Ik zal me de komende 2 weken wsl niet melden. Daarna wel weer!
Alle reacties Link kopieren
Hier gaat het langzaam weer de goede kant op:
Vanochtend 61,6 kg!

Ook wel gemotiveerd omdat ik gister via de mail van Skinnyminds/geheim van slanke mensen een paar goede tips/reminders kreeg voor meer ervaren afvallers.
Onder andere dat hoe je je nieuwe leefstijl kan vasthouden, hoe om te gaan met dat het normaal is dat je slank bent, hoe blijf je het dan? En als je de neiging hebt tot overeten: waarom eigenlijk? Welk probleem ben je dan aan het oplossen? Ook denk ik vaak aan hun uitspraak: 'als honger niet het probleem is, is eten niet de oplossing' Ben ik het mee eens.

Superduba: met jouw gewicht heb je nu al een keurig slanke BMI te pakken hoor!

Eefje: fijne vakantie! Wat ga je doen? Ik ben twee keer een week weggeweest, dus nu pas weer in juli vakantie.

Thuis: heel goed zeg! Op je streefgewicht. Ik vind het ook fijn dat ik merk nu gespierder te zijn, het ziet er goed uit, maar ik voel me ook fitter en meer ontspannen door te trainen. Ik slaap ook beter als ik veel sport.
En dat van die kleren: herkenbaar. Op zich heel fijn, maar bij mij zijn echt leuke broeken gewoon veel te groot, het ziet er niet uit.

Mw Stippel: kom op! Je kan het hoor. Cyclus afhankelijk vocht vasthouden is een bekende. Vergeet tijdens het gezonde eten niet te genieten van het lekkers of het eten wat je eet. Avondwandeling na het eten een optie? Dat helpt bij mij weleens in een dip.

Goede week iedereen!
Belly, ik heb in periode van afvallen (sinds 2017 bezig; toen stopte ik met medicijnen; ben nu 27kg kwijt totaal) eigenlijk vooral bij kringloop kleding gekocht, want anders was het niet zo leuk meer financieel. En die kleding, wanneer weer te groot, ging weer terug in kringloopbak. Nu mag/kan ik eindelijk weer kleding gaan kopen wat ik jaren kan dragen (hoop ik). Wel jammer van aantal jurkjes van vorige zomer, want die flatteren met 12kg minder (en spier meer) gewoon niet meer. Dus die moest ik helaas ook weg doen, want anders vertekent het voor mezelf gewoon mijn lichaamsbeeld en dat is vooral wat ik niet kan gebruiken.
Nu dus op zoek naar nieuwe mooie jurkjes (en al andere dingen), en dat komt vanzelf nu lente/zomer weer komt. ;) En ik kom nog steeds bij kringloop af en toe, want dat is gewoon leuk :P
Alle reacties Link kopieren
60,5 kg hier! Op naar de 5 als eerste getal 😊👍
Alle reacties Link kopieren
59,9 kg hier!!!! Jeeeeeeeeej! De 5 is in zicht 😊👍 streefdoel: 59. Perfectionistisch doel: 57-58
superduba schreef:
10-03-2019 19:32
59,9 kg hier!!!! Jeeeeeeeeej! De 5 is in zicht 😊👍 streefdoel: 59. Perfectionistisch doel: 57-58
Whaaa wat ga je hard ineens. Goed hoor.

Hier sinds een paar dagen ook weer goed on track. Eet elke dag ongeveer 1500 calorieën. Ik wil ook naar 58... Is mijn ultieme streefgewicht.
Ik kom eraan hoor Superduba. Je motiveert me.

Hoe gaat het met de anderen? Iedereen al op zijn streef? Of goed bezig...
Goed bezig Superduba en mevrouwStippel,

ik zit nu in de 62kg en dus vrij stabiel, blij mee! :)
Alle reacties Link kopieren
Woei 59,5 kg met een vetgehalte van 20,3%. Super blij met dit resultaat!!! Ik ben volgende week jarig dus dan ga ik uiteraard niet dieten.
Zo blij met dit resultaat
Alle reacties Link kopieren
Zo lang niet geschreven; sorry! Vorige week op de pc lang stuk getypt en toen was ie weg :(
Superduba: geweldige percentages zeg!
Mw Stippel: waar sta jij?

Ik nu 61,6
Sta al een tijdje stil qua gewicht, maar niet qua shape, broeken blijven wijder worden en ik begin een gespierde buik te krijgen door het trainen, dus dat is mooi!

Ik heb voor mijn doen wel redelijk veel zin inzoet en dat wil ik liever niet, dus ik heb het plan opgevat om van 1 tm 26 april volledig suikervrij te eten, doet er iemand mee?

Hoezo die data? Nou eind maart heb ik een high-tea en Koningsdag wil ik op de vrijmarkt zelf gebakken kindercakejes eten.

Hoe is het met de rest? Laten we elkaar blijven motiveren voor een slanke lente en lekker in ons vel in de zomer!!!
Alle reacties Link kopieren
belly schreef:
23-03-2019 13:56
Zo lang niet geschreven; sorry! Vorige week op de pc lang stuk getypt en toen was ie weg :(
Superduba: geweldige percentages zeg!
Mw Stippel: waar sta jij?

Ik nu 61,6
Sta al een tijdje stil qua gewicht, maar niet qua shape, broeken blijven wijder worden en ik begin een gespierde buik te krijgen door het trainen, dus dat is mooi!

Ik heb voor mijn doen wel redelijk veel zin inzoet en dat wil ik liever niet, dus ik heb het plan opgevat om van 1 tm 26 april volledig suikervrij te eten, doet er iemand mee?

Hoezo die data? Nou eind maart heb ik een high-tea en Koningsdag wil ik op de vrijmarkt zelf gebakken kindercakejes eten.

Hoe is het met de rest? Laten we elkaar blijven motiveren voor een slanke lente en lekker in ons vel in de zomer!!!
Ik doe mee suikervrij. Wel lastig met de Pasen 😂

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven