Lijf & Lijn alle pijlers

zwangerschaps kilo's eraf wie doet mee

06-11-2018 20:39 8 berichten
Niet eens van mijn zwangerschap maar door mijn verlof erna toch stiekem wat kilo's bijgekomen die ik er nu graag weer af wil, in combi met baby van 10 mnd oud is het soms best lastig.
elke vrijdag wil ik mij wegen. wie doet er mee?
Naam start streef huidig totaal afgevallen
piene1987 69,9 65
joepjenies 70 63
anoniem_280565 wijzigde dit bericht op 07-11-2018 07:52
44.67% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ja! Ik doe mee.
Baby nu ruim 4 maanden. Totaal 23 kg aangekomen. Nu nog 7 te gaan. Streefgewicht is 63 kg.
Hoop weer in mijn kleding te passen.

Het is overigens mijn derde kindje, ben 34 jaar en 1.75 lang. Oh enne, ik sport nog niet.. toch maar eens doen

Stadsgewicht is dus 70 kg.
joepjenies wijzigde dit bericht op 06-11-2018 21:10
Reden: Startgewicht genoemd
5.17% gewijzigd
leuk joepjenies dat je meeschrijft! je bent al aardig wat kwijt dan :)

ik heb me vanmogen gewogen 69,9. dus dat is mn startgewicht :)
ik sport elke maandag naar om af te vallen zal ik toch echt nog een x iets moeten doen en wat minder snoepen. dat lukt mij aardig vanaf afgelopen maandag
Alle reacties Link kopieren
Haha dat snoepen ja 😚
Welke sport doe je?
Ik schrijf ook graag mee! Zal mij zo meteen even wegen. Mag alleen nog niet echt sporten, de kleine is morgen 6 weken.
Alle reacties Link kopieren
Gezellig 👍
op maandagavond zwem ik banen, maar afgelopen weken steeds wat andere dingen geprobeerd zoals aquafit en afgelopen maandag op de trampoline (wat een spierpijn haha)
ik deed altijd hardlopen dus word echt tijd om dat te gaan doen maar soms weinig energie na lange dag werk en erna natuurlijk mn dochtertje .

doe jij aan sport?

en welkom sportieve mama :) och jouw baby is nog klein :heart:
Alle reacties Link kopieren
Gisteravond gewogen. 69.2. Dus reden genoeg om lekker die hele reep milka op te eten 🙄

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven