Lijf & Lijn alle pijlers

Omtrek bovenbeen

09-12-2018 15:35 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat is de omtrek van jullie bovenbeen? En heb je dan ondergewicht, een normaal gewicht of overgewicht?
Ik wil dat graag weten zodat ik kan vergelijken met mezelf.
Dat soort ongezonde vergelijkingen doe ik niet aan mee.
Bepaal je BMI, dan kun je zien of je een gezond gewicht hebt.

https://www.berekenen.nl/bmi
Volgens mij kun je niet enkel aan je bovenbeen zien of je ondergewicht, normaal gewicht of overgewicht hebt.

Bereken je BMI..
Alle reacties Link kopieren
Bovenbeen?! Ik heb dat nog nooit gemeten.. bijzonder ook.. Maar dat kan je het beste berekenen met je BMI inderdaad. Als het aan mijn BMI ligt heb ik ondergewicht
Alle reacties Link kopieren
Ik vind trouwens dat het niet uit hoef te maken of je volgens je BMI onder of overgewicht heb. Het belangrijkste is dat je tevreden bent met jezelf of dat nou met ondef of overgewicht is! Dus niet te veel op cijfers letten en al helemaal niet jezelf vergelijken met anderen. Want je bent goed zoals je bent🌷
Alle reacties Link kopieren
Niet eens met Maya.

Onder- of overgewicht is gewoon ongezond.
Alle reacties Link kopieren
sugarmiss schreef:
09-12-2018 18:29
Niet eens met Maya.

Onder- of overgewicht is gewoon ongezond.
Ik begrijp wat je zegt. Als het echt op een punt is dat het ongezond dikof gevaarlijk dun is dan is het een ander verhaal. Maar tegewoordig is iedereen zo doorgeslagen en overdreven calorieën aan het tellen en weet ik veel wat. Dat vind ik juist ongezond.
Alle reacties Link kopieren
To, daar is geen eenduidig antwoord op te geven, aangezien dit zo afhankelijk is van je figuur, lengte en leeftijd. O ja, en activiteiten zoals sport.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
Ik weet mijn BMI wel maar ik wil alleen vergelijken hoe mijn bovenbeen is met die van anderen. Het gaat me alleen om mijn bovenbenen.
Alle reacties Link kopieren
Stel dat je bovenbenen smaller zijn dan gemiddeld. Dan zou je in de sportschool beenspier oefeningen gaan doen zodat je bovenbenen groter worden.

Masr stel ze zijn dikker dan gemiddeld. Plaatselijk afvallen kan nog steeds niet.
Alle reacties Link kopieren
Nee ik zou ze niet groter maken.
Alle reacties Link kopieren
Eetstoornis?
.
Anoniem262821034 schreef:
10-12-2018 17:55
Eetstoornis?
Denk het wel ja
Alle reacties Link kopieren
Waarom wil je het dan weten? Ik zie wel eens vrouwen lopen zonder kont en met dunne benen, maar met een enorm dikke buik, brede schouders en dikke bovenarmen. En er zijn vrouwen met dikke benen maar een veel slanker bovenlijf. Als jouw benen dikker zijn dan die van tante Sjaan, kan de rest van je lichaam nog steeds slanker zijn dan dat van haar.
Ik ga je dus niet de omtrek van mijn benen vertellen, je schiet er niets mee op. En misschien ben je wel iemand met een eetstoornis en ga je er heel verkeerde conclusies aan verbinden.
Alle reacties Link kopieren
Google eens op bovenbeen omtrek, daar zie je dat de maten elkaar flink overlappen (S/M/L/XL etc).
Alle reacties Link kopieren
65cm, broekmaat 44 en volgens het BMI heb ik overgewicht.
Maar ik vind het ook wel heel awesome dat ik 80kg kan squatten, dus het boeit me verder niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven