Lijf & Lijn alle pijlers

Vagina scheren

09-12-2018 23:28 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik had altijd begrepen dat je jezelf scheert met de haargroei mee. Probleem is dat de haartjes dan nog vrij lang blijven en ik geen perfect glad resultaat heb.

Vroeger heb ik wel eens tegen de haargroei in geschoren en dat gaf me enorme jeuk en irritatie achteraf.

Maar nu vertelde iemand me, eerst met de haargroei mee en pas daarna tegen de haargroei in scheren.

Iemand ervaring met deze manier?
Alle reacties Link kopieren
Groeit er haar op jou vagina?
ik geef mn bek ook maar een douw
Jij scheert je vagina? :O
Alle reacties Link kopieren
Scheer jij je vagina of scheer je je schaamstreek??? Ik denk dat je het laatste bedoelt he :-D
Epileren/waxen! Heb al jaren geen scheermesjes aangeraakt :proud:
anoniem_63c7b2baa592d wijzigde dit bericht op 10-12-2018 08:25
4.76% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Als je het helemaal glad wil, zal je inderdaad tegen de haren in moet scheren. Ik gebruik Avoyd tegen de irritatie en jeuk.
Alle reacties Link kopieren
Hoi! Je hebt ook haaruitval-crème.. Kruidvat?
Alle reacties Link kopieren
Ik scheer het altijd op die manier!

Maar heb nog steeds regelmatig last van jeuk en irritatie, dus deze manier is helaas ook niet ideaal :(. Het helpt als ik er een verzachtende creme zoals bijv. Sudocrem opsmeer direct na het scheren.
Waxen! Dan ben je echt zo glad als een baby.
Alle reacties Link kopieren
Glad is toch weer uit? :O
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nooit jeuk of irritatie? Scheer altijd tegen de richting in.
Alle reacties Link kopieren
Maar nu vertelde iemand me, eerst met de haargroei mee en pas daarna tegen de haargroei in scheren.

Iemand ervaring met deze manier?
Ja, is een prima manier om te scheren. Ook voor mannen.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Solomio schreef:
10-12-2018 07:23
Glad is toch weer uit? :O
Helemaal glad zie je wat minder. Maar de volle bos is nog zeldzamer. In de meeste gevallen wordt er geschoren en/of bijgeknipt.
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
Veet waarmee je je benen onthaart mag zeker niet omdat dat je vruchtbaarheid aan kan tasten zoals op de bijsluiter staat.
Maar ....als je al in de overgang zit dan kan het waarschijnlijk geen kwaad meer om dit te gebruiken om je schaamhaar weg te halen?
je moet ook op de hurken zodt de huid strak wordt getrokken
Alle reacties Link kopieren
Werkt toch hetzelfde als bij mij op m'n gezicht? Ik scheer altijd nat, met mesje. Uiteraard tegen de haargroei in. Je weet na enkele jaren wel wat waar welke richting op groeit. Daarna soms nog eens scheren voor extra glad.

Down under nooit met mesje. Gewoon met 'n tondeuse, 2mm of zo. Krijg ik ook geen ingegroeide haartjes van en prikt ook niet.
.
Alle reacties Link kopieren
Dubbel
.
Alle reacties Link kopieren
anoniem201612122 schreef:
27-12-2018 21:26
je moet ook op de hurken zodt de huid strak wordt getrokken
Ik zit nooit op mijn hurken tijdens scheren maar trek de huid gewoon glad.
Inderdaad eerst met haarrichting mee en dan er tegenin. Met scheerschuim voor de gevoelige huid en daarna inderdaad insmeren met iets zonder parfum en dergelijke.
Zelden bultjes tenzij ik de dag erna een kanten slip aan doe beetje in de liezen.
Alle reacties Link kopieren
beetjegek schreef:
10-12-2018 07:28
Ik heb nooit jeuk of irritatie? Scheer altijd tegen de richting in.
Hier ook zo, doe het dagelijks onder de douche en nooit rode bultjes, pukkeltjes of irritatie.
Doe ook geen creme of ander spul erop.

Van vriendinnen hoor ik vaak mopperen in de zomer, die scheren in de winter niet of maar af en toe.
Ik denk dat je huid er daarom niet aan went. Verder heb ik wel een dunne, gevoelige huid. Als iemand er last van zou moeten hebben ben ik het wel :)
Gek genoeg heb ik een keer wax gebruikt toen ik een weekje niet had kunnen scheren en ik zat onder de rode bultjes, ingegroeide haartjes.
Allemaal weer verdwenen toen ik weer gewoon ging scheren. Elke dag is denk ik het beste, goede mesjes gebruiken en tijdig een nieuwe pakken. Ik doen het inmiddels letterlijk met mijn ogen dicht en snij me echt nooit.
Alle reacties Link kopieren
Precies, zelden of nooit bloed. Is voor pubers. Maak er gewoon 'n ritueel van, heerlijk zen. Precies werken en er plezier in hebben. Juist 'n sport om snee vrij te scheren. Erna gewoon met koud water spoelen (sluit poriën) en afwerken met 'n neutrale balsem after shave.

Morgenochtend weer, kijk ernaar uit.
.
Je vagina scheren lijkt me wel heel bijzonder.
Gewoon in de douche, haartjes mee, haartjes tegen. Klaar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven