Lijf & Lijn alle pijlers

Pil vergeten en Elenone

11-12-2018 09:52 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi forummers
Ik wilde dit bijna onder psyche plaatsen want ik word echt helemaal naar van mijn zenuwen.Ik hoop dat jullie willen helpen. Dokter en apotheek geven geen zekerheden of bevestiging .
Situatie:
Slik al 20 jaar mycrogynon,nu sinds een maand de mycrogynon 20 vanwege problemen levering 30. Gaat goed.
Nooit een pil vergeten altijd secuur.Zelfs aanvullend altijd een condoom met mijn vaste partner.
De eerste dag week 3 een maandag pil vergeten en nooit meer ingenomen.Hij schoot uit de strip wilde m nog zoeken maar werd afgeleid.Stom .
Gewoon verdergegaan met strip wel een beetje spotting.
Op zaterdagavond de een na laatste ingenomen voor de stopweek en actief geweest met man ook weer met condoom.
Zondag avond ineens besef van pil op maandag niet geslikt en hoe nu verder.
Zondagavond pil geslikt de laatste voor stopweek.
Apotheek maandagochtend bezocht uitgelegd en dame gaf mij direct de elenone met een glas water. Na 34 uur deze dus geslikt.
Nu is het dinsdag de tweede dag in stopweek. Heb ik goed gehandeld ben ik die zaterdag echt in gevaar geweest .Ja we gebruikten een condoom maar ik ben dan weer bang dat er net toch iets heeft gelekt .
Ik weet nog steeds niet of het vergeten van 1 pil na zo een lange tijd heel erg is of dat ik er überhaupt goed aan doe de stopweek door te laten gaan. Maar dat moet nu dat is al te laat denk ik. Sorry voor het lange verhaal. Bedankt voor het lezen.
Alle reacties Link kopieren
Wat is een elenone? De kans is heel klein dat je zwanger bent, en je gebruikt ook condooms... dus verwaarloosbaar. Vertrouw je de pil niet dat je ook nog condooms gebruikt? Lijkt me niet fijn en dubbelop, als je in een relatie zit.
Alle reacties Link kopieren
Je bedoelt de Ellaone? Als je en een condoom gebruikt hebt, en daarnaast nog een morning after pil, dan zou je haast een medisch wonder zijn als je nu zwanger bent. Ik zou me niet druk maken.
Alle reacties Link kopieren
Tiswa die is wel erg leuk inderdaad een medisch wonder....het was inderdaad de ellaone. De condooms gebruik ik altijd om juist deze onrust te voorkomen. Manlief is ook nog niet echt overtuigd van het het feit of hij kinderen wil.Met zijn gezondheid betekend het ook dat ik full time thuis zal blijven en qua geld is dat natuurlijk een ander verhaal. Dit even ter aan vulling waarom ik condooms gebruik. I
Alle reacties Link kopieren
Heel verstandig dat je dan dubbele bescherming gebruikt! Aangezien je nu ook nog een map hebt genomen, zou ik me echt niet druk maken hoor.
Alle reacties Link kopieren
Tiswa die is wel erg leuk inderdaad een medisch wonder....het was inderdaad de ellaone. De condooms gebruik ik altijd om juist deze onrust te voorkomen. Manlief is ook nog niet echt overtuigd van het het feit of hij kinderen wil.Met zijn gezondheid betekend het ook dat ik full time thuis zal blijven en qua geld is dat natuurlijk een ander verhaal. Dit even ter aan vulling waarom ik condooms gebruik. I
Alle reacties Link kopieren
Een pil vergeten in week drie + condooms + morning after pill...

als je nu zwanger bent, dan is de zoon van god in je neergedaald denk ik
Alle reacties Link kopieren
Gezien het forum hier volstaat met vrouwen die door de pil zwanger raken, heel verstandig dat je dubbelop doet. Zouden meer mensen moeten doen. Maar geen stress, de kans is echt verwaarloosbaar. En niet schrikken als je ongesteldheid wat anders loopt dan normaal. De morning afzet pil kan dit veroorzaken.
Alle reacties Link kopieren
Pinda kaas het is wel bijna kerst he dan gebeurt dat wel eens.
Mvg 2017 dank je. Ik heb om mij heen ook te vaak gezien dat zwanger worden heel makelijk gaat. In hele slechte omstandigheden. Ben al rustiger. Ik wacht het even af deze week en misschien nog een testje voor de zekerheid.
Is ellone de morningafterpil waarmee je zorgt dat de eventueel bevruchte eicel direct wordt geaborteerd?
Alle reacties Link kopieren
cynthiao schreef:
13-12-2018 05:29
Is ellone de morningafterpil waarmee je zorgt dat de eventueel bevruchte eicel direct wordt geaborteerd?
nee: https://morningafterpiladvies.nl/hoe-we ... eigenlijk/

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven