Lijf & Lijn alle pijlers

Publiekelijk afvallen

29-12-2018 16:14 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve Viva Ladies,

Als jaren hang ik hier behoorlijk wat tijd rond op het forum. Echter ga ik nu publiekelijk mijn afvalstrijd aan, dus uiteraard een nieuw account aangemaakt.

Na het kerst (vr)eetfestijn en straks nog oliebollen, hapjes en drankjes is het voor mij genoeg geweest.

Laat ik het kort houden ;). Afgelopen 2 april ben ik moeder geworden van een prachtige zoon. Maar 9 maanden op, 9 maanden af is helaas bij mij niet van toepassing. Misschien komt het omdat ik niet genoeg heb gesport, niet gezond genoeg heb gegeten. Ik weet het niet. Feit is dat de kilo's er nog niet af zijn, bij lange na niet zelf.

Het lukt mij niet om mezelf te motiveren. Alles is verder goed, kind is gezond en ik ook. Maar ja, dan kijk ik weer in die spiegel...

Ik heb besloten dat ik het anders ga doen. 2 januari 2019 is het precies 9 maanden en dan ga ik mijn strijd beginnen. Omdat ik die motivatie nodig heb, heb ik een Instagram account aangemaakt met de naam: lose9months - hier is mijn strijd te volgen. Beetje de druk opvoeren zeg maar 😉

Ik heb inmiddels al ruim 100 dames die mijn strijd volgen en de strijd met mij samen aangaan. Is echt al een leuke groep gevormd waar ook dames tussen zitten die al zijn begonnen en succes hebben geboekt.

Omdat ik zo vaak hier op het forum te vinden ben, leek het me leuk om dit ook samen met dames van hier aan te gaan.

Om welke reden jij ook die strijd aan wil gaan, ik hoop dat je mij volgt en we samen een platform kunnen vormen om onze doelen in 2019 te bereiken.

Ik start op 2 januari - volg me op insta onder lose9months

❤️
Alle reacties Link kopieren
Haha publiekelijk afvallen schrijven op het forum en dan een nieuwe nick aannemen en een site promoten. Grappig bedacht.

Maar goed ik heb je bericht wel even gemeld. Je bent van harte welkom om mee te schrijven op topics over afvallen maar dan gewoon hier op het forum, dit is gewoon een oproepje.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren
IBIopviva schreef:
29-12-2018 17:39
Haha publiekelijk afvallen schrijven op het forum en dan een nieuwe nick aannemen en een site promoten. Grappig bedacht.

Maar goed ik heb je bericht wel even gemeld. Je bent van harte welkom om mee te schrijven op topics over afvallen maar dan gewoon hier op het forum, dit is gewoon een oproepje.
Nou nou, zo fel is nergens voor nodig. Omdat ik dit plaats met een nieuwe nick kreeg ik de melding dat het eerst goed gekeurd moest worden voordat het geplaatst wordt.

Ik promoot geen site, dacht dat het leuk was elkaar te volgen en daar wat motivatie uit te halen.

Daarnaast schrijf ik al een tijdje mee hoor, maar bedankt voor het welkom heten 😉
Alle reacties Link kopieren
Vond je mij fel? Ikzelf eigenlijk niet maar dat kan dan verschillen we daarin van mening.

Verder is dit natuurlijk wel een oproepje om jou te volgen.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren
Waarom dan niet gewoon onder je oude Nick? Afvallen is toch niet iets om je voor te schamen.
Alle reacties Link kopieren
IBIopviva schreef:
29-12-2018 17:54
Vond je mij fel? Ikzelf eigenlijk niet maar dat kan dan verschillen we daarin van mening.

Verder is dit natuurlijk wel een oproepje om jou te volgen.
Ik vond je fel overkomen. Maar verschillen we idd van mening.

Maakt niet uit, anders is de wereld ook zo saai ❤️
Alle reacties Link kopieren
Sjaantje37 schreef:
29-12-2018 17:58
Waarom dan niet gewoon onder je oude Nick? Afvallen is toch niet iets om je voor te schamen.
Haha nee hoor juist niet. Ik roep overal dat ik ga afvallen, juist als stok achter de deur. Vandaar dat ik een account op instagram heb aangemaakt. Ik dacht hoe meer mensen meekijken en meedoen, hoe hoger de druk en dan presteer ik vaak beter 😊

Andere nick omdat niet alles wat ik op het forum heb geschreven herleidbaar hoeft te zijn. Op insta sta ik gewoon met foto. Maar sommige dingen die ik heb geschreven onder m'n nick zijn toch iets te privé. Ik hoef niet opeens werkgevers, familie etc aan de deur om wat ik hier heb gedeeld 😁
anoniem_380717 wijzigde dit bericht op 29-12-2018 18:05
Reden: Foutje
0.21% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Nee ik zou dat stilhouden en als ik op mijn streefgewicht ben, zonder ene grein hulp, dan zou ik dat trots vieren door een designkledingstuk te showen. En dan het allermoeilijkste trucje te laten zien namelijk dat je je nieuwe gewicht zelf in stand kan houden.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
retrostar schreef:
29-12-2018 18:06
Nee ik zou dat stilhouden en als ik op mijn streefgewicht ben, zonder ene grein hulp, dan zou ik dat trots vieren door een designkledingstuk te showen. En dan het allermoeilijkste trucje te laten zien namelijk dat je je nieuwe gewicht zelf in stand kan houden.
Hahhaha ja dat is ook een manier. Ik heb geprobeerd het stil te houden. Resultaat is dat het er allemaal nog aanzit. Ik heb wel hulp nodig, maar hopelijk kan ik daarna laten zien dat ik het allermoeilijkste trucje ook kan!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven