Lijf & Lijn alle pijlers

Kledingwinkels

29-12-2018 20:29 27 berichten
Hallo lezer,

Ik ben op zoek naar een kleding site die goedkope kleren heeft. Laten we zeggen onder de €30,-

Iemand een idee?
Je zou me erg helpen

Mvg,
Primark, H&M, Zalando

En het wordt ook weer de periode van uitverkoop toch?
Alle reacties Link kopieren
bon prix
Ja en?
Je opent op het VIVA-forum steeds ultrakorte, vage topics
en komt dan niet meer reageren.
Jammer!
Alleen maar antwoorden binnenharken
en niet eens bedanken voor de reacties van de lieve forummers.

Als je goedkope kleding zoekt, ga naar de kringloopwinkel.
Alle reacties Link kopieren
De goeie ouwe C en A: https://www.c-and-a.com/eu/en/shop/women
Alle reacties Link kopieren
Zelfmaken. Koop stof op de markt.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Caitriona* schreef:
29-12-2018 20:53
Je opent op het VIVA-forum steeds ultrakorte, vage topics
en komt dan niet meer reageren.
Jammer!
Alleen maar antwoorden binnenharken
en niet eens bedanken voor de reacties van de lieve forummers.

Als je goedkope kleding zoekt, ga naar de kringloopwinkel.
Je kan ook gewoon normaal reageren! Waar staat een lijst waar ik mij aan moet houden? NERGENS. Ik mag zelf bepalen wat ik schrijf. Als jij dat niks vindt hoezo reageer je dan überhaupt....

Ga je gedragen.
Anoniem_18jaar schreef:
29-12-2018 21:43
Je kan ook gewoon normaal reageren! Waar staat een lijst waar ik mij aan moet houden? NERGENS. Ik mag zelf bepalen wat ik schrijf. Als jij dat niks vindt hoezo reageer je dan überhaupt....

Ga je gedragen.
Ach, meisje toch.
Leer zelf eens om je netjes te gedragen.

Je bent nog een beetje aan het puberen hè?
Anoniem_18jaar schreef:
29-12-2018 21:43
Je kan ook gewoon normaal reageren! Waar staat een lijst waar ik mij aan moet houden? NERGENS. Ik mag zelf bepalen wat ik schrijf. Als jij dat niks vindt hoezo reageer je dan überhaupt....

Ga je gedragen.
Als je het over gedrag hebt.. het is wel een stuk vriendelijker als je reageert op de mensen die de moeite hebben genomen om jou ergens mee te helpen.
Anoniem_18jaar schreef:
29-12-2018 21:43
Je kan ook gewoon normaal reageren! Waar staat een lijst waar ik mij aan moet houden? NERGENS. Ik mag zelf bepalen wat ik schrijf. Als jij dat niks vindt hoezo reageer je dan überhaupt....

Ga je gedragen.
Alsof een 18 jarige meisje niet weet waar ze winkels met kleding kan vinden.
Je kan een raar topic openen en rellen. Dus je kan ook google aan doen of naar de winkelstraat gaan. En dan prijskaartjes lezen.
Anoniem_18jaar schreef:
29-12-2018 21:43
Je kan ook gewoon normaal reageren! Waar staat een lijst waar ik mij aan moet houden? NERGENS. Ik mag zelf bepalen wat ik schrijf. Als jij dat niks vindt hoezo reageer je dan überhaupt....

Ga je gedragen.
Alsof een 18 jarige meisje niet weet waar ze winkels met kleding kan vinden.
Je kan een raar topic openen en rellen. Dus je kan ook google aan doen of naar de winkelstraat gaan. En dan prijskaartjes lezen.
Anoniem_18jaar schreef:
29-12-2018 21:43
Je kan ook gewoon normaal reageren! Waar staat een lijst waar ik mij aan moet houden? NERGENS. Ik mag zelf bepalen wat ik schrijf. Als jij dat niks vindt hoezo reageer je dan überhaupt....

Ga je gedragen.
Alsof een 18 jarige meisje niet weet waar ze winkels met kleding kan vinden.
Je kan een raar topic openen en rellen. Dus je kan ook google aan doen of naar de winkelstraat gaan. En dan prijskaartjes lezen.
Anoniem_18jaar schreef:
29-12-2018 21:43
Je kan ook gewoon normaal reageren! Waar staat een lijst waar ik mij aan moet houden? NERGENS. Ik mag zelf bepalen wat ik schrijf. Als jij dat niks vindt hoezo reageer je dan überhaupt....

Ga je gedragen.
Alsof een 18 jarige meisje niet weet waar ze winkels met kleding kan vinden.
Je kan een raar topic openen en rellen. Dus je kan ook google aan doen of naar de winkelstraat gaan. En dan prijskaartjes lezen.
Wow. 4x gewoon. Gaat lekker viva.
Ik denk niet dat er fatsoenlijke kleding valt te kopen die mooi is onder de 30 euro. Tja misschien een topje of zo.
Alle reacties Link kopieren
Blondie456 schreef:
29-12-2018 22:03
Ik denk niet dat er fatsoenlijke kleding valt te kopen die mooi is onder de 30 euro. Tja misschien een topje of zo.
Eens.

Maar als je niet kieskeurig bent: Primark.
En op Facebook kom ik weleens iets tegen van Heuveltex. Geen idee of dat wat is.
En kringloop. Ik kwam een nieuwsbericht tegen waar een bepaalde kringloop 'uitverkoop' hield: een volle vuilniszak voor 3 euro. Dit omdat ze teveel kleding aangeleverd kregen.
Alle reacties Link kopieren
Zeeman.
Alle reacties Link kopieren
pien6 schreef:
29-12-2018 22:08
Zeeman.
Zeeman heeft idd zachte katoenen leggings voor 4,99 van een goede kwaliteit.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Ook Kik heeft trouwens goedkope kleding.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Luister je gaat mij niet vertellen dat een 18 jarige niet weet waar ze haar kleren kan halen. Mijn dochter is 13 en die weet de Zara en H&M goed te vinden. Komt zelden boven gekke bedragen. Tenzij ze weer nieuwe nikes moet hebben. Gelukkig heeft ze een vader die schoenen spaart.
Alle reacties Link kopieren
Je moet wel even geduld hebben voordat het er is, maar voor een paar euro heb je wat: https://www.wish.com
Anoniem_18jaar schreef:
29-12-2018 21:43
Je kan ook gewoon normaal reageren! Waar staat een lijst waar ik mij aan moet houden? NERGENS. Ik mag zelf bepalen wat ik schrijf. Als jij dat niks vindt hoezo reageer je dan überhaupt....

Ga je gedragen.


En jij vindt jezelf in bovenstaande normaal reageren en normaal gedragen? Ik niet. Had best wat tips voor je gehad, als je houding een beetje anders was geweest.
anoniem_272211 wijzigde dit bericht op 30-12-2018 14:46
1.91% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
TinaTheeTante schreef:
30-12-2018 04:36
Luister je gaat mij niet vertellen dat een 18 jarige niet weet waar ze haar kleren kan halen. Mijn dochter is 13 en die weet de Zara en H&M goed te vinden. Komt zelden boven gekke bedragen. Tenzij ze weer nieuwe nikes moet hebben. Gelukkig heeft ze een vader die schoenen spaart.
Haha ja die Nikes he... Maar ik ben het helemaal met je eens!
Alle reacties Link kopieren
ladybass schreef:
30-12-2018 14:15
Je moet wel even geduld hebben voordat het er is, maar voor een paar euro heb je wat: https://www.wish.com
Ze hebben hier superleuke dingen voor weinig geld maar pas hier wel mee op ivm douanekosten boven een bepaald bedrag... En de maten kloppen vaak niet/vallen heel klein.
Alle reacties Link kopieren
ladybass schreef:
30-12-2018 14:15
Je moet wel even geduld hebben voordat het er is, maar voor een paar euro heb je wat: https://www.wish.com
Die Aziatische maten vallen vaak heel klein en/of anders. Wel iets om op te letten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven