Lijf & Lijn alle pijlers

Herbalife

02-01-2019 14:27 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand hier ervaring mee?
Ik ben 21 en net terug van Erasmus, mijn beste vriendin in mijn studentenstad is in de periode dat ik weggeweest ben distributeur geworden en heeft al verschillende keren gevraagd of ik de producten ook niet wil proberen. In het begin kon ik nog goed "nee" zeggen, maar ondertussen moet ik binnenkort terug naar de studentenstad en zie ik op haar instagram, facebook en snapchat dat ze bijna elke avond bij haar "fitclub" is waar ik dus niet naartoe mag komen zolang ik de herbalife producten niet gebruik. Ze gaan ook elke week 3x sporten en dit zou ik wel heel graag meedoen, maar dat mag dus ook niet.
Daardoor ben ik dus beginnen twijfelen of ik de producten toch niet zou kunnen gebruiken omdat ik toch ook wel enkele kg's wil verliezen.
Ik vraag me dus af of je went aan enkel shakes drinken in de plaats van normale maaltijden.
Alle reacties Link kopieren
Herbalife is totale onzin, dus ik zou er zeker niet aan mee gaan doen. Je gaat toch ook niet je schaarse studentengeld in de sloot gooien?
Wat eten we vanavond?
Alle reacties Link kopieren
wacht maar, dat gaat over
je vriendin komt wel bij zinnen
Alle reacties Link kopieren
Herbalife is dure oplichterij.
Alle reacties Link kopieren
Herbalife is een oplichtersbende. Vergelijkbaar met het piramidespel. In Belgie zijn ze zelfs veroordeeld. Trap er niet in.
Het heeft een aantal jaren de relatie met een van mijn siblings behoorlijk verkloot, totdat ze het licht zag en al die Herbafreaks weer heeft laten vallen.
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Niet aan beginnen. 2 vriendinnen van mij zijn er ook druk mee bezig en proberen het iedereen aan te smeren.
Hopeloosgevalletje18 schreef:
02-01-2019 14:27
Ze gaan ook elke week 3x sporten
dat heeft dus nut als je kilootjes kwijt wil, en dat werkt voor ze.
HERBALIFE NIET!
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel allemaal! Ik geloof er zelf ook niet echt in, maar omdat het voor haar zo blijkt te werken en ik dus eigenlijk ook ga worden buitengesloten met haar nieuwe vrienden ben ik beginnen twijfelen.
Alle reacties Link kopieren
Als je om deze reden wordt buiten gesloten, is het geen goede vriendin (meer) van je.
Alle reacties Link kopieren
Herbalife is echt slecht voor je lichaam. Ik ken meerdere mensen die het gebruikt hebben en die hebben allemaal nu chronische darmproblemen. Niet aan beginnen dus tenzij je voor de rest van je leven rommelende darmen wil hebben.
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Alle reacties Link kopieren
karin6789 schreef:
02-01-2019 14:56
Als je om deze reden wordt buiten gesloten, is het geen goede vriendin (meer) van je.
Mijn zushad er geen enkele moeite mee om mij uit haar leven te bannen toen ik kritisch was over die club. Ze was er helemaal ingezogen. Nu gaat het weer een stuk beter, en ze is weer 'wakker' geworden.
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Alle reacties Link kopieren
Hopeloosgevalletje18 schreef:
02-01-2019 14:49
Dankjewel allemaal! Ik geloof er zelf ook niet echt in, maar omdat het voor haar zo blijkt te werken en ik dus eigenlijk ook ga worden buitengesloten met haar nieuwe vrienden ben ik beginnen twijfelen.
Ging ze 3 keer in de week sporten toen ze nog niet verslaafd was aan de herbalife?.
Ik kan ook zeggen: ik ga vanaf nu iedere dag 1 kopje kruidenthee drinken, en meteen een hardloopschema maken en volhouden. Dan zal ik best wel gewicht verliezen maar niet door die thee, maar door de gedachte er omheen: ik drink die thee, maar om dat te ondersteunen ga ik hardlopen. Ik drink die thee en dan is het zonde om dat teniet te doen door dat gebakje te eten, dus dat laat ik maar staan. Onbewust pas je wat eetgewoontes aan, die helpen, daar heeft de thee niets mee te maken
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
nlies schreef:
02-01-2019 15:29
Ging ze 3 keer in de week sporten toen ze nog niet verslaafd was aan de herbalife?.
Ik kan ook zeggen: ik ga vanaf nu iedere dag 1 kopje kruidenthee drinken, en meteen een hardloopschema maken en volhouden. Dan zal ik best wel gewicht verliezen maar niet door die thee, maar door de gedachte er omheen: ik drink die thee, maar om dat te ondersteunen ga ik hardlopen. Ik drink die thee en dan is het zonde om dat teniet te doen door dat gebakje te eten, dus dat laat ik maar staan. Onbewust pas je wat eetgewoontes aan, die helpen, daar heeft de thee niets mee te maken
Voor herbalife ging ze ook al minstens 3x per week sporten, dus sport zal niet de enige oorzaak zijn. Maar de rest van je uitleg klinkt inderdaad wel logisch.
Alle reacties Link kopieren
Hasse88 schreef:
02-01-2019 15:08
Mijn zushad er geen enkele moeite mee om mij uit haar leven te bannen toen ik kritisch was over die club. Ze was er helemaal ingezogen. Nu gaat het weer een stuk beter, en ze is weer 'wakker' geworden.
Best eng wat zoiets met mensen doet. Het lijkt wel een cult.
¡Apagando las luces!
Alle reacties Link kopieren
SombraOnline schreef:
02-01-2019 15:45
Best eng wat zoiets met mensen doet. Het lijkt wel een cult.
Dit idee heb ik er door haar instagram video's ook een beetje door gekregen. Je kan hogere levels krijgen als "coach" en hoe meer ik er over nadenk hoe enger ik het begin te vinden. Hierdoor merk ik dat ik toch nog onzekerder ben over vriendschappen dan ik zelf dacht.
Alle reacties Link kopieren
Herbalife werkt opzich wel, voor eventjes dan, maar gezond is het niet! Zit pure troep in, weinig voedingsstoffen en als je erna weer enigzins normaal gaat eten zit het er zo weer aan. Kortom: ik zou het echt niet doen! Zonde van het geld is echt duur spul... En wat een onzin eigenlijk dat je dat moet gebruiken om daar binnen te komen... Het gaat er toch om dat je gezamenlijk gezond bezig bent en niet of je iets gebruikt (wat notabene troep en niet gezond is?)
Alle reacties Link kopieren
Als je wilt afvallen doe het dan op een gezonde en verantwoorde manier. Kies een sport die jij leuk vind, dan is het ook langer vol te houden. Bij beiden kan je advies vragen van een ervaringsdeskundige.

Al die bekende afvalshakes en dieeten, zijn vaak tijdelijk populair. En dan komt men er weer op terug, blijkt het toch niet gezond te zijn, of te duur of ......

Besteed je geld liever aan een gezonde voeding en sport.

En de vriendin .... ja, ik begrijp wel dat ze het product wil verkopen. Maar ik zou de vriendschap belangrijker vinden.
Alle reacties Link kopieren
Wat raar dat ze alleen open staat als je af koopt. Ik heb in het verleden mee gedaan met een Herbalife sportclubje. Ik was de enige die niet af nam en dus niet na de training aan de shakes ging en dan weer naar huis. Natuurlijk probeerden ze me soms wel over te halen en kreeg ik weer een proefglaasje maar er werd nooit moeilijk gedaan dat ik niks wilde. Lijkt me ook tegendraads werken, iets met honing en azijn.
Alle reacties Link kopieren
Goed voor de verkoop. Alleen degene die het verkoopt wordt er beter van. Het is net een sekte, ze jutten elkaar op.
Trap er niet in.,
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Vervelend voor je.
Hopelijk krijg je hier de steun, waardoor je inziet dat je niet Herbalife hoeft te gebruiken om je vriendin maar te houden.

Ikzelf zou geen tegenargumenten bij je vriendin neerleggen, maar wel heel rustig blijven aangeven dat je geen Herbalife wil gebruiken.

Overigens heb ik het ook gebruikt.
Nu heb ik de thee nog staan, waarvan ik af en toe een kopje neem.
Hasse88 schreef:
02-01-2019 14:41
Herbalife is een oplichtersbende. Vergelijkbaar met het piramidespel. In Belgie zijn ze zelfs veroordeeld. Trap er niet in.
Het heeft een aantal jaren de relatie met een van mijn siblings behoorlijk verkloot, totdat ze het licht zag en al die Herbafreaks weer heeft laten vallen.
Dit. Werd ook ooit benaderd door van die oplichters in een restaurant. ECHT NIET DOEN
Alle reacties Link kopieren
Je doet je naam wel eer aan.

Ga je eens inlezen over de negatieve kanten van MultilLevelMarketing (MLM).

Je vriendin is bij een sekte en je vraagt je serieus af of het iets voor jou is?

Wat denk jezelf, Einstein?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel allemaal! Dit bevestigt mijn gevoel dat ik het inderdaad niet moet doen.
Alle reacties Link kopieren
viva-amber schreef:
02-01-2019 20:36
Je doet je naam wel eer aan.

Ga je eens inlezen over de negatieve kanten van MultilLevelMarketing (MLM).

Je vriendin is bij een sekte en je vraagt je serieus af of het iets voor jou is?

Wat denk jezelf, Einstein?
Moet dit echt? Ik ga er dan vanuit dat jij nog nooit onzeker bent geweest of je af hebt gevraagd of je gevoel wel goed zit? Ik had inderdaad het gevoel dat ik het niet moest doen, maar als zoveel mensen de producten gebruiken en mijn beste vriendin 100% fan is heeft dat invloed op mij en begin ik te twijfelen.
Alle reacties Link kopieren
Het gaat bij MLM helemaal niet om het product, Het gaat om hoeveel mensen jij aandraagt die er ook instappen.

Ik ken namelijk helemaal niemand die Herbalife gebruikt en ik ken heel veel mensen.

Om af te vallen heb je ook geen Herbalife shakes nodig. Je doet het door meer te bewegen en minder te eten.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven