Lijf & Lijn alle pijlers

Morgen starten met Sonja.. wie ook?

06-01-2019 13:09 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie start er morgen ook met Sonja en vindt het leuk om de komende weken mee te kletsen in een Sonjagroepje?
Ik start morgen en wil gaan voor 7 kilo afvallen.

Groetjes
Goh, is het weer 2006?
RégineFilange schreef:
06-01-2019 13:15
Goh, is het weer 2006?

Ghe ghe :proud:
RégineFilange schreef:
06-01-2019 13:15
Goh, is het weer 2006?
:HA:
Ja, wist oprecht niet dat Sonjabakkeren nog een ding was! Dacht dat dat jaren geleden al weggezet was als te radicaal en te weinig calorieën e.d.
RégineFilange schreef:
06-01-2019 13:18
Ja, wist oprecht niet dat Sonjabakkeren nog een ding was! Dacht dat dat jaren geleden al weggezet was als te radicaal en te weinig calorieën e.d.

Ja en eierkoeken gezond :hihi:
RégineFilange schreef:
06-01-2019 13:18
Ja, wist oprecht niet dat Sonjabakkeren nog een ding was! Dacht dat dat jaren geleden al weggezet was als te radicaal en te weinig calorieën e.d.
.
Ik ook niet, is een serieus crashdieet. Onbegrijpelijk, ik zou het iedereen afraden.
Star² schreef:
06-01-2019 13:19
Ja en eierkoeken gezond :hihi:

Laat ik nu net een half uur geleden eierkoeken gekocht hebben! Maar niet om af te vallen.
RégineFilange schreef:
06-01-2019 13:15
Goh, is het weer 2006?
:HA:
Alle reacties Link kopieren
Ok duidelijk niemand die mee wil doen dus...succes met afkraken...
Rigimoken schreef:
06-01-2019 13:22
Ok duidelijk niemand die mee wil doen dus...succes met afkraken...

Wellicht komen er nog mensen die met je mee willen doen :)
En anders kan je je misschien aansluiten bij een ander afvalgroepje? Ik heb niet het idee dat veel mensen nog doen aan Sonja Bakker zoals ik al zei, maar ik kan me vergissen.
Nou niet zo fijngevoelig zeg. Neem een eierkoek, word je misschien wat vrolijker van.
RégineFilange schreef:
06-01-2019 13:20
Laat ik nu net een half uur geleden eierkoeken gekocht hebben! Maar niet om af te vallen.

Precies, gewoon omdat ze lekker zijn :proud:
Alle reacties Link kopieren
Sterkte TO..... Met de afzeikerds dan!
Alle reacties Link kopieren
Star² schreef:
06-01-2019 13:19
Ja en eierkoeken gezond :hihi:
Zo ruk dat je niet eens iets lekkers mag snacken.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Rigimoken schreef:
06-01-2019 13:22
Ok duidelijk niemand die mee wil doen dus...succes met afkraken...

Dit is tegenwoordig vast prik bij elk afvaltopic dat geopend wordt. Er komen eerst een aantal reacties over hoe onmogelijk het is wat jij wilt en wat je allemaal fout doet nog voordat je begonnen bent. Soms zitten er goede tips tussen of komen er constructieve adviezen over het type dieet dat je wilt gaan volgen, maar helaas is het soms ook gewoon afkrakerig.

Ik zou in ieder geval de bovenstaande reacties negeren en even aankijken of er nog reacties komen van mensen die wel mee willen doen. Zo ja, richt je daarop. Zo niet, dan zijn er wel een aantal andere afvaltopics waar je je bij kunt aansluiten. Sonja Bakker is niet zo heel populair meer, dus misschien is de kans niet zo groot dat er iemand specifiek daaraan mee wil doen. De inzichten zijn inmiddels ook wel wat veranderd, je kunt wel eens in de andere topics gaan snuffelen of daar nog iets tussen zit dat bij je past.

In ieder geval succes gewenst met je afvalinspanningen!
Alle reacties Link kopieren
Foechoer schreef:
06-01-2019 13:30
Dit is tegenwoordig vast prik bij elk afvaltopic dat geopend wordt. Er komen eerst een aantal reacties over hoe onmogelijk het is wat jij wilt en wat je allemaal fout doet nog voordat je begonnen bent. Soms zitten er goede tips tussen of komen er constructieve adviezen over het type dieet dat je wilt gaan volgen, maar helaas is het soms ook gewoon afkrakerig.

Ik zou in ieder geval de bovenstaande reacties negeren en even aankijken of er nog reacties komen van mensen die wel mee willen doen. Zo ja, richt je daarop. Zo niet, dan zijn er wel een aantal andere afvaltopics waar je je bij kunt aansluiten. Sonja Bakker is niet zo heel populair meer, dus misschien is de kans niet zo groot dat er iemand specifiek daaraan mee wil doen. De inzichten zijn inmiddels ook wel wat veranderd, je kunt wel eens in de andere topics gaan snuffelen of daar nog iets tussen zit dat bij je past.

In ieder geval succes gewenst met je afvalinspanningen!
Wat betekent jouw forumnaam??
Froezel schreef:
06-01-2019 13:34
Wat betekent jouw forumnaam??
Foechoer is de geluksdraak uit het Oneindige Verhaal :heart:
Alle reacties Link kopieren
nou je hoeft in ieder geval geen dure receptenboeken aan te schaffen, op boekenmarkten/ kringlopers liggen er genoeg
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Foechoer schreef:
06-01-2019 13:30
Dit is tegenwoordig vast prik bij elk afvaltopic dat geopend wordt. Er komen eerst een aantal reacties over hoe onmogelijk het is wat jij wilt en wat je allemaal fout doet nog voordat je begonnen bent. Soms zitten er goede tips tussen of komen er constructieve adviezen over het type dieet dat je wilt gaan volgen, maar helaas is het soms ook gewoon afkrakerig.

Ik zou in ieder geval de bovenstaande reacties negeren en even aankijken of er nog reacties komen van mensen die wel mee willen doen. Zo ja, richt je daarop. Zo niet, dan zijn er wel een aantal andere afvaltopics waar je je bij kunt aansluiten. Sonja Bakker is niet zo heel populair meer, dus misschien is de kans niet zo groot dat er iemand specifiek daaraan mee wil doen. De inzichten zijn inmiddels ook wel wat veranderd, je kunt wel eens in de andere topics gaan snuffelen of daar nog iets tussen zit dat bij je past.

In ieder geval succes gewenst met je afvalinspanningen!

Genoeg actieve afvaltopics hier hoor.
2014 - Bereik je ideale gewicht voor het hele gezin / deel 3
2015 - Bereik je ideale gewicht voor het hele gezin / deel 4
2017 - Bereik je ideale gewicht voor het hele gezin / deel 5
2017 - Bikiniproof met Sonja
2017 - Sonja’s Bella Italia!

Ze is dus nog steeds bezig, wist ik niet.
Alle reacties Link kopieren
RégineFilange schreef:
06-01-2019 13:15
Goh, is het weer 2006?
Nou nou, wat negatief en demotiverend.
Voor je het weet krijg je daar een waarschuwing voor hoor.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Succes TO, je kunt het. :thumbsup:
Koop je ook alvast het volgende boek, voor als je over een jaar of 2 weer 15 kilo erbij hebt van die 7 die er nu afgaan?
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
JonathanStrange schreef:
06-01-2019 13:36
Foechoer is de geluksdraak uit het Oneindige Verhaal :heart:

Yep, dat is 'm!
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop natuurlijk op een succesvolle afvalpoging voor je TO, maar kan je als diëtist zeggen dat Sonja Bakker niet effectief op lange termijn en niet gezond is voor je. Integendeel zelfs. Tijdelijk aardig wat afvallen, stofwisseling compleet in de war brengen en na een paar maanden weer veel (meer) aankomen. Dit is gewoon niet zo slim. Dus ik hoop vooral dat je het jezelf gaat gunnen op een gezonde en verantwoorde manier te gaan werken aan de overtollige kilo's die je dwars zitten. Dat kan echt vele malen verstandiger. Veel succes in ieder geval!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven