Lijf & Lijn alle pijlers

Het misantrope afvaltopic - deel 2

10-01-2019 13:13 1215 berichten
Een nieuw, vers topic.

De OP van het eerste deel:

Alle topics op deze pijler lijken zo juichend, zo blij, zo zonnig.
Ik vind afvallen helemaal niet leuk. Ik vind eten wél leuk. Ik vind sporten niet leuk. Ik vind op de bank hangen wél leuk. Maar goed, het moet dan maar, want zo wil het ook niet meer.

Wellicht ben ik wel de enige oude mopperkont op dit forum, maar hoe heerlijk zou het zijn als er hier tips gedeeld zouden kunnen worden over hoe dat nou het beste kan, afvallen als je er helemaal geen zin in hebt.

En oreren over chips mag ook. Graag zelfs. Op Dreamer na dan ;-)


En nu dus deel 2, waarin er hopelijk nog meer resultaat geboekt wordt :-D
anoniem_364102 wijzigde dit bericht op 16-08-2019 10:56
1.68% gewijzigd
Ik kom hier verder meedoen :)
Hoe fout elke dag wegen ook is, ik merk dat ik sneller verval in snaaien, snoepen en het laten gaan wanneer ik dat niet doe. Dus nu toch maar elke dag wegen, hoewel ik daar ook niet echt gelukkig van word. Maar daar was dit topic voor he: om niet happy de peppie te diëten maar met veel tegenzin. Nou, daar ben ik dus wel goed in :p
Mwah. Het gaat nog steeds wel omlaag, maar niet zo snel. Dus maar weer iets skeerder eten de komende weken.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook weer van de partij! :hello:
Haha, ik wordt juist gefrustreerd van iedere dag wegen aspirientje. Ik weg me max eens per maand ofzo
Alle reacties Link kopieren
De weegschaal is echt een klootzak. Aangekomen! :@ Die feestdagenkilo’s willen er gewoon niet meer vanaf!
Alle reacties Link kopieren
Aaargh wat irritant Drackie!

Ik weeg me bijna nooit, ik ga nu proberen het eens per week te doen voorlopig. Maar volgens mij gaat het wel de goede kant uit, zie het volgende week wel weer.

Betty langzaam is ook goed toch? En volgens mij grotere kans dat het dan ook blijvend is. Jij bent toch best een hoop kwijt toch inmiddels?
Alle reacties Link kopieren
Ik schrijf ook weer mee.
Afvallen is leuk zolang het goed gaat ;-)
Maar plateaus zijn errug frustrerend en dan is het moeilijk om gemotiveerd te blijven.
En vermoeidheid is bij mij ook een zwakke plek.
Waar je niets aan kan veranderen blijft niet perse hetzelfde.
Alle reacties Link kopieren
Bij mij was het 2x wegen deze week wel prettig.

Ik moet juist wel tussendoor eten. Eet tussendoor alleen fruit en groente en soms een handje noten. Maar zo zit er 's morgens tussen mijn ontbijt en lunch zeker 5,5 uur. Dat ga ik niet redden op alleen ontbijt. Dus eet ik tussendoor een aantal winterwortels en een banaan en vaak ook nog een eitje. :)
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Fijn een nieuw vers topic! :cheer:
Hier gaat het goed, ik stink alleen uit mijn mond, hoort bij koolhydraten beperken. Maar zolang ik stink worden er vetjes verbrand denk ik dan maar. Vandaag veel smintjes gegeten.
Alle reacties Link kopieren
Ha fijn, die kilo die er ineens onverklaarbaar bij was is weer verdwenen! En nog een kilo extra ook.
Raar iets, dat gewicht.
Die schommelingen zal ik nooit begrijpen, al weet ik dat dat erbij hoort.
Waar je niets aan kan veranderen blijft niet perse hetzelfde.
Nog 1,3 kg., dan zit ik onder de 70 kg. :cheer2:
Pff ik ben stront chagerijnig. Ik heb honger (wel goed gegeten vandaag) en tegenover mij zit een collega te smakken van haar broodje. Ik wordt er serieus agressief van.... Ik wil zelf eten en wordt tegelijkertijd onpasselijk van dat gesmak :@ Ik zou het liefst dat broodje uit haar handen willen slaan nu!
Oh ja. En ik ben net ongesteld geworden.... Ik heb er echt geen zin in (6)
Alle reacties Link kopieren
Getsie, daar zou ik ook chagrijnig van worden Kraaienpootje.

Ik was vanmorgen wel weer afgevallen en vervolgens ging ik lekker snaaien dus dat zal morgen al wel weer eraan zitten. :nut: Zucht.
Drackie schreef:
11-01-2019 17:11
Getsie, daar zou ik ook chagrijnig van worden Kraaienpootje.

Ik was vanmorgen wel weer afgevallen en vervolgens ging ik lekker snaaien dus dat zal morgen al wel weer eraan zitten. :nut: Zucht.
Ik heb straks een etentje dus ik sla morgen wel over denk ik...
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal.
Ook weer van de partij.
Helaas...
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Alle reacties Link kopieren
Kraaienpootje schreef:
11-01-2019 15:49
Pff ik ben stront chagerijnig. Ik heb honger (wel goed gegeten vandaag) en tegenover mij zit een collega te smakken van haar broodje. Ik wordt er serieus agressief van.... Ik wil zelf eten en wordt tegelijkertijd onpasselijk van dat gesmak :@ Ik zou het liefst dat broodje uit haar handen willen slaan nu!
Vriend staat hier pannenkoeken te bakken. Die geur!
Het zou verboden moeten worden :proud:
Alle reacties Link kopieren
Mijn echtgenoot zat vanavond een zak chips naast me weg te knagen op de bank.
Ik ben ruim anderhalf aan het vechten geweest tegen de verleiding ook te nemen. ( man was allang uitgegeten maar mijn trek in lekkers was nog niet gestopt)
Uiteindelijk heb ik het gewonnen maar man, wat had ik het zwaar!
Ik ga maar eens mijn bed in. :zzz:
lientje69 wijzigde dit bericht op 12-01-2019 15:53
0.30% gewijzigd
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Alle reacties Link kopieren
lise1985 schreef:
11-01-2019 15:01
Nog 1,3 kg., dan zit ik onder de 70 kg. :cheer2:
:cheer:
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Top Lientje, dat je volhield!

Mij lukte het vandaag niet. Nam wijn en chips. Niet veel, toch wat. En chocolade... Laat ik alsjeblieft niet wéér ongesteld worden. @(
Later is nu
Nu nog 2,3 kg denk ik :facepalm:
ainne schreef:
10-01-2019 14:37
Aaargh wat irritant Drackie!

Ik weeg me bijna nooit, ik ga nu proberen het eens per week te doen voorlopig. Maar volgens mij gaat het wel de goede kant uit, zie het volgende week wel weer.

Betty langzaam is ook goed toch? En volgens mij grotere kans dat het dan ook blijvend is. Jij bent toch best een hoop kwijt toch inmiddels?
Tien kilo. Het stagneert een beetje, maar dat komt ook omdat ik echt een probleem heb met het volhouden van mijn eetvoorschriften. Ik moet wel zeggen dat het me sinds vorig jaar maart niet meer lukt om een hele zak chips te eten op een avond.
Alle reacties Link kopieren
Een van de 'leesook' artikelen:
"Met deze kleine veranderingen in je eetpatroon eet je al een stuk gezonder"

helaas, niet aan mij besteed. Ik eet al geen toetjes (behalve magere yoghurt) of vlees en drink vrijwel geen frisdrank. Meer geen winst te behalen. Net als met de 'droge januari'. (nouja, ik had gisteren geen wijntje kunnen nemen, dat was wel winst geweest, maar dat gaat dan om 1-2 wijntjes in een maand.. )
Later is nu
Dreamer schreef:
12-01-2019 14:08
Een van de 'leesook' artikelen:
"Met deze kleine veranderingen in je eetpatroon eet je al een stuk gezonder"

helaas, niet aan mij besteed. Ik eet al geen toetjes (behalve magere yoghurt) of vlees en drink vrijwel geen frisdrank. Meer geen winst te behalen. Net als met de 'droge januari'. (nouja, ik had gisteren geen wijntje kunnen nemen, dat was wel winst geweest, maar dat gaat dan om 1-2 wijntjes in een maand.. )
Dat is niks meer dan clickbait en verder nergens op gebaseerd.

Ik eet geen toetjes, hou niet van zoete dingen en eet ze ook niet.
Ik hou wel van lekkere wijn, daar kan ik nog wel winst behalen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven